• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
23

آیا ملکه انگلیس آدم خوار بود؟/ ملکه الیزابت دوم و آدمخواری: حقیقت یا تئوری ؟

  • کد خبر : 43334
  • 19 سپتامبر 2022 - 11:54

آیا ملکه انگلیس آدم خوار بود؟ملکه الیزابت دوم، مادر خانواده سلطنتی انگلیس، همیشه مورد بحث بوده است، به ویژه تئوری ترسناکی در مورد ملکه الیزابت دوم و آدم خواری او به دلیل طول عمر و جوانی وشادابی او ظاهر شد.

سلطنت او نزدیک به هفتاد سال به طول انجامیده است، بیشتر از هر پادشاه بریتانیایی دیگر. او در طول سلطنت خود بیش از سیزده نخست وزیر و دوازده رئیس جمهور ایالات متحده زندگی کرده است.

زیبایی و سرزندگی او کافی بود تا سن او را زیر سوال ببرد. به همین دلیل نظریه آدم خوار بودن او به وجود آمد.

آیا ملکه انگلیس آدم خوار بود؟

این نظریه به سال ۱۹۷۳ باز می گردد، زمانی که هوبرت هامدینگر در مورد طول عمر ملکه اظهار نظر کرد. او مقاله ای منتشر کرد که در آن اشاره کرد که چگونه الیزابت دوم “انرژی بیشتری نسبت به خورشید دارد”. او این نظریه را مطرح کرد که نشاط جوانی ملکه ناشی از عادت پنهان او به خوردن گوشت انسان است. وی در مورد انرژی معنوی موجود در انسان صحبت کرد که می تواند از طریق مصرف گوشت منتقل شود.

کودک ربایی ملکه الیزابت

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، هامدینگر تنها کسی نیست که این فرض را مطرح کرده است. تحلیلگر مالی، جیم ویلی، نظریه انرژی معنوی را کمی فراتر می برد. او می گوید که ملکه یک شیطان پرست است که در ازای جوانی خود کودکان را قربانی می کند.

ادعاهای او با گزارش هایی مبنی بر ناپدید شدن کودکان در کانادا هر بار که ملکه برای یک دیدار دولتی وارد می شد، تأیید می شود. ویلیام کامبز از بریتانیا اصرار دارد که شاهد ربودن ده کودک از مدرسه کاتولیک مسکونی ملکه انگلیس در سال ۱۹۶۴ توسط ملکه انگلیس بوده است.

یک سرباز اعضای بدن انسان را در یخچال آشپزخانه سلطنتی دیده است

یک سرباز ناشناس نگهبان در قلعه ویندزور، محل اقامت ملکه، گزارش داد که یک یخچال مخفی را در آشپزخانه پیدا کرده است. او ادعا می کند که دست ها، پاها و چندین عضو دیگر بدن انسان را در داخل آن پیدا کرده است. این شهادت برای نظریه پردازان کافی است که این را به عنوان مدرکی ذکر می کنند که نه تنها ملکه بلکه کل خانواده سلطنتی برای حفظ نشاط و طولانی کردن عمر خود گوشت انسان مصرف می کنند.

در حالی که کل این نظریه از مقاله هامدینگر نشات گرفته است، هیچ مدرک مشخصی مبنی بر وجود او وجود ندارد. هیچ یک از نوشته های او باقی نمانده است، از جمله مقاله مضر در مورد عادات غذایی ملکه الیزابت دوم. همانطور که برای سرباز ناشناس است، هویت او مشکوک است و همچنین اظهارات او در یک انجمن آنلاین ثبت شده است. هیچ راهی برای تأیید اینکه او واقعاً یک سرباز بوده است وجود ندارد.

به نظر می رسد گزارش های آدم ربایی نیز جعلی هستند، زیرا هیچ سابقه ای از چنین اتفاقی یافت نشد. با این اوصاف، غیرقابل قبول به نظر می رسد که ملکه انگلیس امنیت خود را پشت سر بگذارد و همزمان موفق شود از پاپاراتزی فرار کند در حالی که او به ربودن کودکان می رود.

موقعیت ملکه الیزابت دوم نیز از او محافظت می کند. انجام تحقیقات جنایی از خود حاکم کشور دور از ذهن است. قانون بریتانیا بیان می کند که حاکمیت تحت مصونیت است و تحت یک اتهام کیفری قابل پیگرد قانونی نیست.

الیزابت دوم یک شخصیت محافظت شده بوده است، و این باعث می شود که او در میان مردم محبوب تر شود. از آنجایی که او هرگز مصاحبه ای انجام نداده است، به طور علنی به نظرات یا سلیقه های خود اشاره نکرده است و از این رو نمی توان چیزی را ثابت کرد یا به خاطر آنها قضاوت کرد. زندگی خصوصی او یک راز کامل است، به همین دلیل است که ما هرگز نمی توانیم راز جوانی زیبایی ملکه بدانیم.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.