• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد/ برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان

  • کد خبر : 43604
  • 14 اکتبر 2022 - 1:19
به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد/ برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان

وزیر کشور : برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آن‌ها پول هم می‌فرستادند، برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود.

احمد وحیدی وزیر کشور در اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه که به امروز به همت سازمان بسیج اساتید کشور در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه استاد جایگاه تأثیرگذارى در ذهن شاگردان خودش دارد؛ گفت: اساتید دانشگاه با ذهن‌ها کار دارند و اگر ذهن‌ها آماده باشند آشنایی با حقیقت و حقیقت طلبی و اینکه که با حقایق آشنا شوند خیلی راحت خواهد بود، اما اگر در جنگ بزرگ شناختی دشمن ذهن‌ها را به اسارت درآورده باشد و یا ذهن دچار اغتشاشات بزرگ شده باشد کار سخت خواهد شد.

او خطاب به اساتید دانشگاه افزود: شما امروز در مجموعه نظام امپراتوری رسانه‌ای دشمن و استکبار مشاهده می‌کنید که دیگر بحث، بحثِ مبانی نیست و کسی از شما در رابطه با مبانی اسلام سوال نمی‌کند و بحث ساختاری است.

باید دید چه می‌شود که عده‌ای به دستور یک شبکه وابسته به عربستان سعودی عمل می‌کنند

او با اشاره به نقش رسانه‌های معاند در آشوب‌های اخیر تاکید کرد: جالب است کسانی که به ایران ایراد می‌گرفتند که چرا از غزه و لبنان حمایت می‌کند، امروز کار‌های خود را با شبکه فارسی زبان وابسته به عربستان سعودی تطبیق می‌دهند! عربستانی که در یک روز ۸۲ نفر را گردن زد و یا اینکه به خاطر قطعه قطعه کردن یک خبرنگار آنقدر افتضاحات بالا گرفت که حتی آمریکایی‌ها هم نتوانستند آن را لاپوشانی کنند. به هر حال باید دید چه می‌شود که عده‌ای به دستور یک شبکه وابسته به عربستان سعودی عمل می‌کنند. این همان مسئله مهم است. ما باید ببینیم دشمن چه می‌کند و ما باید چه کاری را انجام دهیم.

وزیر کشور با اشاره به تلاش رسانه‌ای غرب و آمریکا برای آسیب زدن به انقلاب و مردم یادآور شد: در ایالات متحده ظرف یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، در انگلستان در عرض ۹ روز ۷۲۰ مقاله، در اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله، یعنی آلمان ۸۳۰ مقاله، فرانسه ۶۵۵ مقاله، اسپانیا ۲۰۷ مقاله، ایتالیا ۴۹۷ در رابطه با خانم مهسا امینی نوشته شد. همچنین پریروز اعلام شد که ۲۴۰ میلیون توییت در این باره زده شده است که این‌ها برای چند هزار کاربر با استفاده از ربات‌ها است.

شما ببینید دشمن اینگونه کار می‌کند، آنقدر ضدحقیقت را حقیقت نشان می‌دهد که برخی باور می‌کنند. در مقابل همه تلاش‌هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت در شلوغ‌ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین این‌ها تعداد زیادی جوانان هیجان زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان یافته و آموزش دیده بودند و خیلی خشن برخورد می‌کردند، در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان یافته و آموزش دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!

به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد

وی در ادامه گفت: با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می‌کردیم چگونه یک انسان می‌تواند به این اندازه قسی القلب باشد. برخی از این‌ها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آن‌ها پول می‌فرستادند. درباره یک نفر که در مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود گفته شد که مرتب به حساب او پول واریز می‌شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود.

برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان

وی همچنین گفت: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند؛ و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.
در دانشگاه‌های در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است، اما به گونه‌ای جلوه می‌دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند. این مسائل نیاز دارد که به درستی تبیین شود.

بحث حجاب و بی‌حجابی و گشت ارشاد نیست

وحیدی افزود: یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می‌کنند این است که مشروعیت مرجعیت گفتمان و گفتار انقلاب را از آن بگیرند تا هرچه صدا و سیما و رسانه‌های گفتند بگویند غلط است وهر چه رسانه‌های بیگانه و معاند گفتند بگویند درست است. الان شما ببینید، اینگونه جلوه می‌دهند که وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی جزو بدترین اقتصاد‌های دنیا است در صورتی که وقتی که اعداد و ارقام را می‌بینیم متوجه می‌شویدم اصلا چنین نیست و مثلاً در همین شش ماه گذشته رشد صنعت ما بالای ۵ درصد بوده است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: واقعاً الان بحث حجاب و بی‌حجابی و گشت ارشاد نیست و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند آن‌ها با ایران قوی مخالفند و امروز می‌بینند که ایران دارد در همه حوزه‌ها رشد می‌کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.