• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

آخرین جزییات کشف جسد در هواپیمای لوفتهانزا / ماجرای کشف جسد جنجالی شد

  • کد خبر : 43738
  • 29 اکتبر 2022 - 2:05
آخرین جزییات کشف جسد در هواپیمای لوفتهانزا / ماجرای کشف جسد جنجالی شد

کشف جسد در هواپیمای لوفتهانزا

پلیس آلمان روز پنجشنبه ۲۸ اکتبر از پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفتهانزا خبر داد. این هواپیما صبح روز پنجشنبه از مبدا تهران به مقصد فرانکفورت آلمان پرواز کرده بود.

پلیس آلمان اعلام کرد، خدمه فرودگاه در حین انجام تعمیرات و بازرسی فنی پس از پرواز، جسد این مرد را پیدا کردند. به گزارش تلویزیون هسنشاو چهار ساعت از کار بر روی هواپیما گذشته بود که این جسد پیدا شد. پلیس هنوز هویت این فرد را اعلام نکرده ولی تحقیقات برای روشن شدن هویت او و رخداد این حادثه را آغاز کرده است.

شرکت لوفتهانزا مدعی شد پیدا شدن جسد در پرواز تهران-فرانکفورت این شرکت هواپیمایی، ۱۱ ساعت پس از فرود در فرانکفورت شد که بررسی برنامه پرواز هواپیمای ایرباس ۳۴۰ به رجیستر D-AIGW نشان می‌دهد این هواپیما قبل از پرواز به تهران، پرواز به دنور آمریکا را انجام داده است.

این هواپیما چهارشنبه شب پرواز فرانکفورت به تهران را انجام داده و ساعت ۲۰:۴۱ دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشسته است.

هواپیمای ایرباس ۳۴۰ لوفتهانزا ساعت یک و ۴۹ دقیقه بامداد دیروز (پنجشنبه ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲)  تهران را  به مقصد فرانکفورت ترک می‌کند و در ساعت  ۵ و ۱۸ صبح در فرودگاه این شهر به زمین می‌نشنید.

هواپیمای لوفتهانزا قبل از پرواز به ایران

هواپیمایی لوفتهانزا تقریبا حدود ۱۱ ساعت بعد ادعای پیدا شدن جسد در چرخ‌های عقب هواپیمای ایرباس را به مسئولان فرودگاه امام اعلام می‌کند.

سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره این موضوع گفت: این شرکت به دلیل فنی پروازهای خود به و از تهران را لغو کرده است.

هواپیمایی لوفتهانزا به‌صورت تلفنی به ما اعلام کرد در پرواز تهران-فرانکفورت این شرکت یک جسد پیدا شده است.این پرواز ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد دیروز پنجشنبه تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کرد. حدود چهارده ساعت بعد لوفتهانزا به‌صورت شفاهی اعلام کرد که در قسمت چرخ‌های عقب جسدی را پیدا کرده‌اند.تا زمانیکه این موضوع رسماً و کتبی به ما اعلام نشود، ادعای لوفتهانزا قابل بررسی نیست.با این حال در بررسی‌های صورت گرفته به موردی در این رابطه در فرودگاه امام بر نخوردیم.

وی در پایان گفت هواپیمایی لوفتهانزا دیروز و امروز پرواز به و از تهران را لغو کرده است، این شرکت پروازهای بعدی خود را نیز به دلیل تکنیکال (فنی) باطل کرده است.

 

برگرفته از رکنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.