• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

با طراحی جدید جیمیل طراحی قدیمی از دور خارج می شود و کاربر نمی تواند به رابط قدیمی برگردد

  • کد خبر : 43927
  • 13 نوامبر 2022 - 11:42
با طراحی جدید جیمیل طراحی قدیمی از دور خارج می شود و کاربر نمی تواند به رابط قدیمی برگردد

گوگل در ابتدای سال ۲۰۲۲ رابط کاربری جدیدی را با طراحی جدید جیمیل معرفی کرد.و طراحی قدیمی جیمیل از دور خارج می شود و کاربر نمی تواند به رابط قدیمی برگردد طراحی جدید دارای نمای شخصی سازی و یکپارچه است و امکان دسترسی به Gmail، Chat، Meet و سایر برنامه ها را در یک پنجره فراهم می کند.

طراحی جدید جیمیل

از این ماه، گوگل رابط کاربری جدید جیمیل را به تجربه ای استاندارد برای کاربران تبدیل می کند. این شرکت طراحی جدید را برای سرویس ایمیل خود در ابتدای سال جاری معرفی کرد و یک نمای یکپارچه برای Gmail ارائه کرد و برنامه های Google مانند Gmail، Google Meet، Google Chat و Spaces را در یک مکان قرار داد. در حالی که رابط کاربری جدید با هدف ارائه دسترسی آسان تر به همه برنامه های مختلف است، گوگل همچنان گزینه ای برای بازگشت به طراحی قدیمی ارائه می دهد. اما به زودی، کاربران دیگر گزینه بازگشت به طراحی قدیمی جیمیل را نخواهند داشت.

از این ماه، این رابط کاربری به تجربه استاندارد Gmail تبدیل می‌شود، بدون گزینه‌ای برای بازگشت به «نمای اصلی»با تبدیل شدن رابط کاربری جدید به طراحی پیش‌فرض Gmail، نمای یکپارچه با Gmail، Chat، Spaces و Meet در سمت چپ پنجره نیز برای کاربران Gmail که Chat را روشن کرده‌اند، استاندارد خواهد شد. گوگل امکان سفارشی سازی پانل کناری را با وجود تنظیمات سریع فراهم می کند. کاربران می توانند برنامه های پیش فرض را حذف کرده و برنامه های مهم را برای دسترسی سریع اضافه کنند.

تنظیمات جیمیل

گوگل با توضیح کمی در مورد رابط کاربری جدید جیمیل، اشاره می کند که با استفاده از تنظیمات سریع در جیمیل، کاربران می توانند بین برنامه هایی که دوست دارند در سمت چپ پنجره جابجا شوند، یکی را انتخاب کنند. علاوه بر این، کاربران یک بخش جداگانه برای برچسب‌های سیستم (مانند ستاره‌دار، به تعویق افتاده و مهم) و گزینه‌ای برای سفارشی کردن آن‌ها نیز خواهند دید. و کاربرانی که عاشق چت هستند، حباب‌های مکالمه را با تکه‌هایی از پیام‌های دریافتی، همراه با گزینه‌هایی برای پاسخ سریع به جای باز کردن پیام کامل مشاهده خواهند کرد.

به‌طور پیش‌فرض، Google ترکیبی از Gmail، Chat، Spaces و Meet را در پانل کناری نشان می‌دهد. همچنین در طراحی جدید گزینه Chat در سمت چپ جیمیل موجود است. بنابراین کاربران دیگر گزینه ای برای پیکربندی Chat در سمت راست جیمیل نخواهند داشت.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43927

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.