• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
16

۵ نکته و ترفند آیفون ۱۳ که شما را شگفت زده می کند

  • کد خبر : 44016
  • 15 نوامبر 2022 - 23:32
5 نکته و ترفند آیفون 13 که شما را شگفت زده می کند

آیفون‌ها یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های دنیا هستند که صدها میلیون نفر آن را خریداری کرده‌اند. آیفون ها، به ویژه آیفون های جدیدتر مانند آیفون ۱۳، نیز با عملکرد پرچمدار و سهولت استفاده، جایگاه خود را به عنوان بهترین گوشی های هوشمند در بازار تثبیت کرده اند. با این حال، اغلب افراد به سادگی از آیفون ۱۳ خود برای برقراری تماس و شرکت در تماس ها یا بررسی حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند. با این حال، ویژگی های هوشمند متعددی وجود دارد که دقیقاً در زیر سطح مدفون شده اند که می توانند زندگی شما را آسان کنند. آیا شما از کاربران آیفون ۱۳ هستید؟ ما در این مطلب ۵ نکته و ترفند آیفون ۱۳ که شما را شگفت زده می کند برایتان بیان میکنیم .

نکته و ترفند آیفون ۱۳ که شما را شگفت زده می کند

با ما همراه شوید و ۵ نکته و ترفند برتر آیفون ۱۳ را بررسی کنید تا شما را به یک کاربر حرفه ای iOS تبدیل کند.

پاسخ های سفارشی “پاسخ با متن” را تنظیم کنید

آیا هنگام رانندگی اغلب با شما تماس می گیرند؟ شما می توانید به سادگی با استفاده از پاسخ های از پیش تعیین شده «پاسخ با متن» پیامی برای آنها ارسال کنید. با این حال، تنها ۳ گزینه در دسترس است. اما نگران نباشید، همچنین می توانید پاسخ های سفارشی را برای همه موقعیت ها تنظیم کنید. به سادگی به تنظیمات بروید، سپس روی Phone ضربه بزنید. گزینه Respond with Text را انتخاب کنید و پاسخ های سفارشی خود را تنظیم کنید.

ابزار اندازه گیری و سطح

آیا می دانستید که آیفون ۱۳ شما می تواند هدف نوار اندازه گیری و ابزار سطح را نیز برآورده کند؟ بله! آیفون ۱۳ به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دوربین پشتی اشیا را اندازه گیری کنند. همچنین می توانید از ابزار سطح برای بررسی زاویه سطح یک جسم استفاده کنید.

عکس های خصوصی را مخفی کنید

عکس های خصوصی یا حساس زیادی در آیفون ۱۳ خود دارید که نمی خواهید دیگران آن ها را ببینند؟ می توانید عکس ها را از برنامه Photos خود در پوشه Hidden پنهان کنید. به سادگی تصویرهاییرا که می خواهید مخفی کنید انتخاب کنید، روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و پنهان کردن را انتخاب کنید. می توانید تصاویر مخفی را در پوشه مخفی که توسط قفل FaceID ایمن شده است پیدا کنید.

فلش هشدار برای اطلاعیه ها

آیفون ها دارای برخی ویژگی های متمایز هستند که آنها را از سایر گوشی های هوشمند متمایز می کند. یکی از آنها گزینه روشن کردن هشدارهای فلش برای اعلان ها است. برای روشن کردن هشدارهای فلش، به تنظیمات، قابلیت دسترسی بروید و روی Audio/Visual ضربه بزنید. گزینه LED Flash for Alerts را روشن کنید.

جلوه های Live Photo را تغییر دهید

Live Photos به کاربران این امکان را می دهد که لحظات عالی زندگی را به عنوان یک عکس ثابت همراه با یک ویدیوی ۲ ثانیه ای ثبت کنند. این ویژگی همچنین به کاربران اجازه می دهد تا جلوه های Live Photo را تغییر دهند تا آن را به شکل بومرنگ درآورند. برای انجام این کار، به برنامه Photos بروید و یک عکس زنده را باز کنید. سپس روی فلش سمت چپ بالا ضربه بزنید. لیستی از گزینه‌هایی مانند Live، Loop، Bounce، Long Exposure و Off دریافت خواهید کرد. با توجه به انتخاب خود افکت را انتخاب و اعمال کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.