• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

وقتی شخصی را در واتس اپ بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد؟

  • کد خبر : 44012
  • 15 نوامبر 2022 - 23:24
وقتی شخصی را در واتس اپ بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد

واتس اپ به شکل استاندارد ارتباط برای بسیاری از ما در این عصر مدرن و دیجیتال تبدیل شده است. میلیون‌ها کاربر گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان اکنون واتس‌اپ را به جای پیام‌های متنی معمولی انتخاب می‌کنند، زیرا یک راه سریع و آسان برای برقراری ارتباط با سایر کاربران بدون هزینه است.اگرچه واتس اپ، آسان و راحت است، اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد کسی را از تماس با شما در برنامه مسدود کنید.اما وقتی کسی را در واتس اپ بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد؟

وقتی شخصی را در واتس اپ بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد؟

واتس اپ به کاربر دیگر اطلاع نمی دهد که بلاک شده است. آنها همچنان شما را در لیست مخاطبین خود می بینند و می توانند مکالمه ای را که هر دو به اشتراک می گذارید باز کنند، اما پیام هایی که برای شما ارسال می کنند تحویل داده نمی شود.

در عوض، مخاطب مسدود شده فقط یک تیک خاکستری را در کنار پیام خود می بیند، به این معنی که پیام به شما تحویل داده نشده است. به همین ترتیب، هر پیامی که برای مخاطب مسدود شده ارسال می‌کنید، ارسال نمی‌شود، واتس‌اپ به شما توصیه می‌کند که اگر می‌خواهید به مخاطب پیام ارسال کنید، آن را از حالت انسداد خارج کنید.

تماس های واتس اپ

همانطور که یک مخاطب مسدود شده نمی تواند در واتس اپ به شما پیام بدهد، آنها نیز نمی توانند با شما تماس بگیرند. آنها هنوز هم می توانند تماس برقرار کنند، اما به شما نمی رسد.

همانند پیام‌ها، همچنان می‌توانید سعی کنید با کاربر مسدود شده تماس بگیرید، اما واتس‌اپ به شما می‌گوید قبل از برقراری تماس، آنها را رفع انسداد کنید.

تیک ارسال پیام

یکی از ویژگی های مفید واتس اپ، رسید خواندن آن است. هنگامی که پیامی را در برنامه ارسال می کنید، می توانید چندین نوع تیک مختلف را در کنار پیام مشاهده کنید که نشان دهنده وضعیت تحویل آن است.

یک تیک خاکستری به این معنی است که پیام هنوز تحویل داده نشده است. دو تیک خاکستری به این معنی است که یک پیام تحویل داده شده است اما توسط گیرنده خوانده نشده است. دو تیک آبی به این معنی است که گیرنده پیام را دریافت کرده و خوانده است. هنگامی که یک مخاطب مسدود شده پیامی ارسال می کند، یک تیک خاکستری را مشاهده می کند که به آنها نشان می دهد که پیام ارسال نشده است.

وضعیت آنلاین

اگر در تنظیمات کاربر غیرفعال نشده باشد، واتس اپ به کاربران امکان می دهد بدانند آخرین بار چه زمانی مخاطب از برنامه استفاده کرده است. این را می توان در بالای پنجره چت زیر نام کاربر مشاهده کرد و می گوید “آنلاین” یا “آخرین بازدید” و سپس زمانی که آنها اخیراً در واتس اپ بوده اند.

هنگامی که یک مخاطب مسدود می شود، آنها نمی بینند که آیا شما آنلاین هستید یا آخرین بار چه زمانی دیده شده اید، بلکه جایی که آن اطلاعات معمولاً ظاهر می شود خالی می ماند. همچنین وضعیت «آنلاین» یا «آخرین بازدید» مخاطب مسدود شده را نخواهید دید.

عکس پروفایل

مخاطب مسدود شده نمی تواند تصویر نمایه شما را ببیند و فقط تصویر نمایه پیش فرض واتس اپ را می بیند. با این حال شما همچنان می‌توانید عکس پروفایل مخاطب مسدود شده را ببینید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.