• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

واتساپ وب با این ویژگی جدید امن تر می شود

  • کد خبر : 44073
  • 21 نوامبر 2022 - 13:20
واتساپ وب با این ویژگی جدید امن تر می شود

واتساپ وب با این ویژگی جدید امن تر می شود . واتساپ در حال کار بر روی ویژگی قفل صفحه برای نسخه دسکتاپ خود است. این ویژگی حریم خصوصی در حال حاضر برای نسخه موبایل اندروید و iOS آن موجود است.

واتساپ یک ویژگی قفل ارائه می دهد تا یک لایه امنیتی اضافی را برای کاربران اندروید و iOS خود فراهم کند. کاربران می توانند با استفاده از اثر انگشت خود در گوشی های هوشمند اندرویدی خود یا با تاچ آیدی یا فیس آیدی در آیفون قفل برنامه را باز کنند. و اکنون این اپلیکیشن متا در حال برنامه ریزی برای آوردن این ویژگی امنیتی به واتساپ وب است.

این مطلب را از دست ندهید. ایران و گوگل به مقابله پرداختند

واتساپ وب با این ویژگی جدید امن تر می شود

این پلتفرم پیام‌رسان در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران کمک می‌کند تا با تنظیم رمز عبور از برنامه واتساپ محافظت کنند. قفل صفحه برای دسکتاپ یک لایه امنیتی اضافی را برای برنامه فراهم می کند در صورتی که رایانه شخصی یا لپ تاپ بدون مراقبت رها شود تا از دسترسی غیرمجاز به چت ها جلوگیری شود. ویژگی قفل صفحه برای دسکتاپ واتس اپ در حال حاضر در دست توسعه است و به زودی برای برخی از آزمایش کنندگان بتا منتشر خواهد شد.

قابل ذکر است، واتساپ ویژگی قفل صفحه را برای کاربران دسکتاپ اختیاری نگه می دارد، درست مانند نسخه های اندروید و iOS. این برنامه پیام‌رسانی همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در صورت فراموش کردن رمز عبور صفحه نمایش خود را تغییر دهند یا بازنشانی کنند. برای بازنشانی رمز عبور، باید از برنامه دسکتاپ واتس اپ خارج شده و با پیوند دادن دستگاه خود با کد QR دوباره وارد شوید.

انتشار حالت Companion واتساپ برای اندروید بتا

در همین حال، واتساپ حالت Companion را برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا اندروید ارائه می‌کند. به‌روزرسانی جدید با واتس‌اپ بتا برای اندروید ۲٫۲۲٫۲۴٫۱۸ منتشر شد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب کاربری واتس‌اپ موجود خود را به تلفن هوشمند و تبلت اندرویدی دیگری پیوند دهند. واتس اپ به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر چهار دستگاه را به طور همزمان وصل کنند.

برای استفاده از ویژگی همراه، به تنظیمات واتساپ بروید و روی «دستگاه‌های مرتبط» ضربه بزنید. برای اتصال دستگاه های ثانویه به حساب واتس اپ خود از کد QR تولید شده به صورت خودکار استفاده کنید. این برنامه مانند دسکتاپ واتس اپ، تاریخچه چت و سایر داده ها را در دستگاه ثانویه مرتبط نیز همگام می کند.

لازم به ذکر است که حالت Companion در حال حاضر در مرحله بتا است و بسیاری از ویژگی ها مانند مکان زنده و مدیریت لیست های پخش در دسترس نخواهد بود. واتس اپ به زودی این ویژگی را با آپدیت های بعدی خود برای همه منتشر خواهد کرد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.