• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

عجله عجیب برای ارائه سریع‌تر اندروید ۱۴ / سامسونگ به دنبال رکوردشکنی و رقابت با گوگل

  • کد خبر : 44076
  • 21 نوامبر 2022 - 13:26
عجله عجیب برای ارائه سریع‌تر اندروید ۱۴ / سامسونگ به دنبال رکوردشکنی و رقابت با گوگل

سامسونگ فکر می‌کند می‌توانداندروید ۱۴ را حتی سریع‌تر از اندروید ۱۳ به گوشی‌ها برساند سامسونگ همچنان در تلاش است به رقبا مخصوصا گوگل نشان ‌دهد که چگونه به‌روزرسانی‌ها انجام می‌شوند، گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت جزو اولین دستگاه‌های اندرویدی هستند که اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌جنوبی قصد ندارد روی موفقیت‌های خود تکیه کند و اکنون قصد دارد درگیر نبرد تک‌افزایی با خودش باشد. این شرکت اخیراً تمایل خود را برای عرضه به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۴ در سال آینده حتی سریع‌تر از ارائه اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 با قابلیت شخصی‌سازی آن به کاربران سامسونگ در سراسر جهان ابراز کرده است.

سامسونگ به دنبال رکوردشکنی و رقابت با گوگل

عرضه One UI 5 سامسونگ با پشتیبانی از ایموجی یونیکد ۱۵، گوگل را شکست داد و اخیراً تنها چند روز پس از دریافت به‌روزرسانی پرچم‌دار سری گلکسی S22، در بخش مقرون‌به‌صرفه Galaxy A52 عرضه شد. این شرکت گزارش می دهد که اکثر دستگاه های دیگر مانند Galaxy A32 و Tab S7 باید تا پایان سال (از طریق ۹to5Google) به روز شوند.

عجله عجیب برای ارائه سریع‌تر اندروید ۱۴

سامسونگ می‌گوید قصد دارد در سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۴ را حتی سریع‌تر ارائه کند. ما جزئیات زیادی در مورد اینکه چگونه قصد انجام این کار را دارد نداریم، اما صحبت‌هایی در مورد همکاری با Google و استفاده حداکثری از بازخورد کاربران برای انجام این کار وجود دارد. این شرکت کمی به خود می‌بالد که تیمش با چه سرعتی توانست One UI 5 را پس از انتشار اندروید ۱۳ توسط گوگل جمع‌آوری کند  بسیار سریع‌تر از سایر OEM‌های اندروید و حتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار قبلی سامسونگ.

انتشار به‌موقع و سریع به‌روزرسانی‌های One UI 5 گویای تعهد سامسونگ به نگه داشتن دستگاه‌هایش با آخرین نرم‌افزار است. حتی اگر کمی از این هدف یعنی به‌روزرسانی سریع‌تر اندروید ۱۴ فاصله بگیرد، سخت است که از این تلاش‌ها ناامید شوید.

سامسونگ قصد دارد روابط خود با گوگل را تقویت کند تا بروزرسانی بعدی را سریعتر منتشر کند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.