• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
16

جک ما موسس علی‌ بابا در ژاپن مخفی شده است

  • کد خبر : 44402
  • 01 دسامبر 2022 - 12:19
جک ما موسس علی‌ بابا در ژاپن مخفی شده است

روز سه شنبه، فایننشال تایمز، فاش کرد جک ما موسس علی‌ بابا در ژاپن مخفی شده است.گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که میلیاردر جک ما در توکیو به همراه خانواده‌اش در جریان سرکوب شرکت‌های فناوری این کشور و قدرتمندترین و ثروتمندترین افراد تجاری آن توسط پکن مخفی شده است.

گاردین می گوید که جک ما، بنیانگذار غول تجارت الکترونیک علی بابا که تا زمان سرکوب فناوری ثروتمندترین فرد چین بود، پس از انتقاد از نگرش تنظیم کننده های چینی نسبت به شرکت های فناوری در نشستی در شانگهای دو سال پیش، به ندرت در انظار عمومی دیده شده است.( چین در حال مقابله شدید با شرکت‌های بزرگ فناوری و تاجران بزرگ این کشور است)

او پس از حضور آنلاین ۴۸ ثانیه ای در اوایل سال گذشته، که توسط یک تحلیلگر شبیه به “ویدئوی گروگان گیری” توصیف شد، ما در سفری کوتاه به هلند و قایق تفریحی ۸۸ متری خود و در تابستان گذشته در جزیره مایورکا اسپانیا مشاهده شد. این مرد ۵۸ ساله در خارج از زادگاهش چین زندگی می کند.

این مطلب برایتان مفید است. چطور بفهمیم گوشی ما هک شده است؟

جک ما موسس علی‌ بابا در ژاپن مخفی شده است

فایننشال تایمز، که متعلق به شرکت رسانه ای ژاپنی نیکی است، فاش کرد که ما اخیراً در ژاپن زندگی می کند.

این روزنامه با استناد به منابع ناشناس گفت که تقریباً شش ماه است که معلم سابق انگلیسی که تبدیل به فوق ستاره فناوری شده است به همراه خانواده خود در توکیو زندگی می کند.

زمان او صرف تجارت و لذت و بازدید از اونسن (چشمه های آب گرم) و استراحتگاه های اسکی در حومه ژاپن و همچنین سفرهای منظم به ایالات متحده و اسرائیل شده است.

ثروت جک ما

جک ما که دارایی خالص او از تقریباً ۵۰ میلیارد دلار به ۲۱٫۷ میلیارد دلار بیش از نصف شده است زیرا قانونگذاران اقداماتی را علیه امپراتوری فناوری عظیم او در چین هدف قرار داده اند، گفته می شود که فعالیت های عمومی خود را به حداقل رسانده و جزئیات امنیتی شخصی و سرآشپز خود را همراه خود آورده است. در گزارش گاردین آمده است که اقامت وی، که شامل حضور در تعداد معدودی از باشگاه های خصوصی اعضای خصوصی بوده است، که یکی از آنها در میان ثروتمندان چینی محبوبیت دارد.

 

معصومه لطفی (پاگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.