• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

گوگل از پرطرفدارترین جستجوهای سرگرمی در سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد

  • کد خبر : 44570
  • 11 دسامبر 2022 - 23:54
گوگل از پرطرفدارترین جستجوهای سرگرمی در سال 2022 رونمایی کرد

جانی دپ، ویل اسمیت و انکانتو از پرطرفدارترین جستجوهای گوگل در سال  ۲۰۲۲ در قسمت سرگرمی بود .شکایت جانی دپ برای افترا علیه همسر سابق امبر هرد، و سیلی اسکار که در سراسر جهان شنیده شد و فیلم و آهنگ “انکانتو” بر گروه های سرگرمی جستجوی محبوب گوگل در سال ۲۰۲۲ تسلط یافتند.

 جانی دپ پرطرفدارترین جستجوی گوگل در سال  ۲۰۲۲

دپ برترین بازیگر پرطرفدار مورد جستجوی امسال بود، زیرا این شکایت از آوریل تا ژوئن ادامه داشت. او همچنین به طور کلی پرطرفدارترین جستجوی هر شخص بود. امبر هرد سومین موضوع پر جستجو در فهرست افراد مشهور و فهرست افراد کلی بود.

ویل اسمیت دومین جستجوی پرظرفدار گوگل بود

ویل اسمیت پس از سیلی زدن به کریس راک در اسکار در ماه مارس، پس از شوخی کردن راک در مورد همسر او، جادا پینکت اسمیت، مرد شماره ۲ بود. راک چهارمین لیست و پینکت اسمیت هفتم شدند.

جنجال زمانی شروع شد که راک برای اهدای جایزه اسکار برای بهترین فیلم مستند روی صحنه ظاهر شد. راک در طول معرفی خود با اشاره به سر کچل پینکت اسمیت شوخی کرد.

پینکت اسمیت قبلاً در مورد مبارزه خود با آلوپسی، یک بیماری پوستی خود ایمنی که می تواند باعث ریزش مو در پوست سر، صورت یا سایر نواحی بدن شود، صحبت کرده است.

به نظر می رسد اسمیت ابتدا به شوخی راک می خندد، اگرچه پینکت اسمیت چشمانش را گرد کرد و ناراحت به نظر می رسید. پس از آن، اسمیت به سمت صحنه رفت، به راک سیلی زد و در میان سردرگمی در میان جمعیت در مورد اینکه آیا این بخش فیلمنامه یا واقعی است، به صندلی خود بازگشت.

انکاتو سومین جستجوی پرطرفدار

در همین حال، با وجود تاریخ انتشار در نوامبر ۲۰۲۱، فهرست فیلم و آهنگ تحت سلطه انکاتو «Encanto» دیزنی قرار داشت.«ما درباره برونو صحبت نمی‌کنیم» از «انکانتو» اکنون در رتبه اول قرار گرفته است. این ترانه پرطرفدارترین جستجوی فیلم در سال جاری بود، و آهنگ آن “ما درباره برونو صحبت نمی کنیم” پرطرفدارترین آهنگ جستجو شده بود. آهنگ “فشار سطحی” خارج از موسیقی متن دوم شد و “دیگه چه کاری می توانم انجام دهم” در رتبه دهم لیست آهنگ ها قرار گرفت.

نوستالژی همچنین یکی از موضوعات مهم دسته‌های جستجوی پرطرفدار بود.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.