• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

راهکارهای سریع برای حذف تبلیغات از گوشی اندروید

  • کد خبر : 44505
  • 08 دسامبر 2022 - 11:23
راهکارهای سریع برای حذف تبلیغات از گوشی اندروید

تبلیغات در بسیاری از موارد می تواند آزاردهنده باشد. اکثر وب‌سایت‌ها و برنامه‌های اندروید برای ایجاد درآمد به تبلیغات متکی هستند. با این حال، برخی از تبلیغات می توانند آزاردهنده یا مخرب باشند. بعلاوه، باز شدن مکرر تبلیغات روی سایر برنامه‌ها، صفحه قفل و صفحه اصلی می‌تواند تجربه خوب را در گوشی‌های برتر اندرویدی خراب کند. اگر مرتباً با مشکلات مشابهی روبرو هستید، این مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید حذف تبلیغات از گوشی اندروید را به راحتی انجام دهید.

حذف تبلیغات از گوشی اندروید

تبلیغاتی که در گوش اندرویدی شما ظاهر می شوند هرگز تجربه مطلوبی نیستند. می‌توانید پنجره‌های بازشو را در مرورگر پیش‌فرض کروم متوقف کنید، برنامه‌های ناشناخته را از نمایش بنرهای تبلیغاتی کامل بر روی سایر برنامه‌ها جلوگیری کنید، همچنین با استفاده از برنامه های شخص ثالث هم می توانیدحذف تبلیغات از گوشی اندروید را انجام دهید.

پنجره‌های بازشو، تغییر مسیرها و تبلیغات را در گوگل کروم مسدود کنید

گوگل کروم دارای یک پاپ آپ داخلی و مسدودکننده تبلیغات برای غیرفعال کردن تبلیغات مزاحم یا گمراه کننده است. مراحل زیر را دنبال کنید تا آنها را در گوشی خود فعال کنید.

گوگل کروم را در تلفن اندرویدی خود باز کنید.

روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات را باز کنید.

به تنظیمات سایت بروید.

گزینه ads و گزینه پاپ آپ را تغییر دهید .

برای غیر فعال کردن شخصی سازی تبلیغات در دستگاه  به : تنظیمات > گوگل > تبلیغات بروید و گزینه را تغییر دهید.

اگر قبلاً آن را خاموش نکرده باشید به صورت پیش فرض روشن خواهد بود.

اگر می‌خواهید تبلیغات را در حین مرور وب حذف کنید، از یکی از مرورگرهای وب شخص ثالث در اندروید استفاده کنید، زیرا کروم از افزونه مسدودکننده آگهی در تلفن همراه پشتیبانی نمی‌کند.

مسدود کردن تبلیغات در صفحه اصلی

تبلیغاتی که در صفحه اصلی ظاهر می شوند بدتر از تبلیغات در یک مرورگر وب یا مرکز اطلاع رسانی هستند. این تبلیغات بنری کامل روی هر برنامه ای در تلفن یا رایانه لوحی شما ظاهر می شود. سیستم اندروید به توسعه دهندگان برنامه اجازه می دهد تا مجوز “نمایش روی سایر برنامه ها” را برای عملکرد عادی درخواست کنند.

برخی از برنامه‌های ناقص کاربران را فریب می‌دهند تا اجازه دهند و به ارسال تبلیغات در صفحه اصلی ادامه دهند. هنگامی که چنین تبلیغاتی را دریافت می کنید، به دنبال نام برنامه ای باشید که آنها را در صفحه اصلی ارسال کرده است. پس از شناسایی آن برنامه ها، مراحل زیر را دنبال کنید تا مجوز را غیرفعال کنید.

روی نماد برنامه ضربه طولانی بزنید و منوی اطلاعات برنامه را باز کنید.

به صفحه نمایش روی سایر برنامه ها بروید.

ضامن نمایش مجاز روی دیگر برنامه ها را خاموش کنید.

اگر دیگر به برنامه نیاز ندارید، آن را از همان منوی اطلاعات برنامه حذف نصب کنید.

اشتراک برنامه های ممتاز را خریداری کنید

توسعه دهندگان برای پشتیبانی از توسعه اپلیکیشن به تبلیغات متکی هستند. برخی از توسعه دهندگان برنامه یک خرید یک بار ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر اشتراک ماهانه یا سالانه را برای حذف تبلیغات و باز کردن قفل ویژگی های جدید ارائه می دهند. به عنوان مثال، تا زمانی که اشتراک ممتاز را خریداری نکنید، همچنان در پلتفرم‌های پخش جریانی مانند YouTube و Spotify تبلیغات غیرقابل رد شدن دریافت خواهید کرد.

تغییر DNS برای مسدود کردن تبلیغات در اندروید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مسدود کردن تبلیغات در تلفن‌های هوشمند اندروید، تغییر دادن به ارائه‌دهنده DNS خصوصی سرویس مسدودکننده تبلیغات است. این روش به هیچ برنامه ای نیاز ندارد، اما فقط روی گوشی های اندرویدی با اندروید ۹ و بالاتر کار می کند، زیرا تنظیمات DNS خصوصی با این نسخه از سیستم عامل معرفی شده است.

برای تغییر DNS، به Settings > Network and Internet > Advanced > Private DNS بروید. گزینه Private DNS Provider Hostname را انتخاب کنید و “dns.adguard.com” یا “us.adhole.org” را وارد کنید و Save را بزنید. دیگر هیچ بنر تبلیغاتی درون برنامه ای و یا تبلیغاتی را در مرورگرهای وب نخواهید دید.

در برخی از تلفن ها، مسیر تغییر Private DNS ممکن است متفاوت باشد. اگر UX تلفن شما دارای نوار جستجو است، به سادگی Private DNS را جستجو کنید تا در صفحه تنظیمات مربوطه قرار بگیرید.

AdLock حذف تبلیغات از گوشی اندروید

برنامه های شخص ثالث هم گزینه خوبی برای حذف تبلیغات از گوشی اندروید است برنامه AdLockیک راه حل مسدود کننده است که گزینه هایی برای رایانه شخصی و اندروید دارد. این یک راه آسان برای مسدود کردن تبلیغات درون بازی یا تبلیغات مرورگر هنگام استفاده از تلفن شما است. حتی می‌توانید وب‌سایت‌های خاصی را مسدود کنید و تمام ترافیک خود را از طریق فیلتر امن HTTPS فیلتر کنید.

AdAway رایگان و منبع باز است و در حال توسعه فعال است. این برنامه یک مسدودکننده تبلیغات قدرتمند و بسیار سفارشی که از فایل میزبان برای جلوگیری از تبلیغات نامطلوب استفاده می کند.

AdGuard

AdGuard یکی از محبوب ترین مسدود کننده های تبلیغات در دسکتاپ است و یک کلاینت اندروید نیز دارد. نسخه موبایل AdGuard به اندازه نسخه دسکتاپ خود قدرتمند یا پیچیده نیست، اما کار را به خوبی انجام می دهد. AdGuard یک VPN محلی را برای فیلتر کردن تبلیغات و ردیاب ها راه اندازی می کند. نسخه رایگان فقط به شما امکان می دهد تبلیغات مرورگر را مسدود کنید. اگر می خواهید از شر تبلیغات درون برنامه ای نیز خلاص شوید، باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید. AdGuard در حالی که روی برنامه ها کار می کند، بارگذاری محتوا را در برخی از برنامه ها به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

Blokada

Blokada درست مانند AdAway، منبع باز است و هم در تبلیغات درون برنامه ای و هم در وب سایت ها کار می کند. Blokada لیست جامعی از لیست های بلاک را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد، از جمله DuckDuckGo Tracker Radar، AdAway، Energized و غیره. هر لیست میزبان کاربرد و تهاجمی متفاوتی دارد و می تواند به طور موثر تبلیغات، ردیاب ها، سایت های فیشینگ، سرورهای بدافزار و غیره را مسدود کند. Blokada همچنین حریم خصوصی شما را با رمزگذاری جستجوهای DNS در صورت امکان تقویت می کند. شما می توانید لیست میزبان خود را ایجاد کنید و کنترل کنید که کدام دامنه ها باید مسدود یا در لیست سفید قرار گیرند. Blokada در فروشگاه Play موجود است، اما به دلیل سیاست سختگیرانه Google Play، فاقد چندین ویژگی کلیدی است. برای بهترین تجربه، نسخه کامل را از وب سایت رسمی بلوکادا دانلود کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.