• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

واتساپ روی پیام‌های متنی خصوصی «یک بار مشاهده» کار می‌کند

  • کد خبر : 44603
  • 13 دسامبر 2022 - 1:33
واتساپ روی پیام‌های متنی خصوصی «یک بار مشاهده» کار می‌کند

این برنامه پیام رسان در حال توسعه پیام های متنی “یک بار مشاهده” است که به محض باز شدن توسط گیرنده ناپدید می شوند. عملکرد جدید در مقایسه با گزینه‌های موجود در حال حاضر، یک لایه حریم خصوصی اضافی به پیام‌های شما اضافه می‌کند.

واتساپ روی پیام‌های متنی خصوصی یک بار مشاهده کار می‌کند که پس از باز شدن ناپدید می‌شوند.طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ پیام‌های شما را با ویژگی جدیدی که به زودی منتشر می‌شود، خصوصی‌تر می‌کند. این برنامه پیام رسان در حال توسعه پیام های متنی “یک بار مشاهده” است که به محض باز شدن توسط گیرنده ناپدید می شوند. عملکرد جدید در مقایسه با گزینه‌های موجود در حال حاضر، یک لایه حریم خصوصی اضافی به پیام‌های شما اضافه می‌کند.

واتساپ روی پیام‌های متنی خصوصی «یک بار مشاهده» کار می‌کند

نه تنها پیام «یک بار مشاهده» پس از مشاهده به صورت خودکار حذف می‌شود، و گیرنده همچنین نمی‌تواند اسکرین شات بگیرد  یا آن را به اشتراک بگذارد، فوروارد کند، کپی کند و ذخیره کند. واتساپ در شکل اولیه فعلی خود یک دکمه ارسال ویژه با نماد قفل در کنار نوار چت ایجاد کرده است که نشان دهنده ویژگی جدید است. اما ظاهر آن می تواند در طول فرآیند توسعه تغییر کند.

واتس‌اپ قبلاً عملکرد «یک بار مشاهده» را برای تصاویر و ویدیوها در سال گذشته معرفی کرد تا کاربران بتوانند عکس‌های دور ریختنی یا اطلاعات حساس مانند رمز عبور را به اشتراک بگذارند. این نوع پیام‌ها در تلفن گیرنده ذخیره نمی‌شوند.

واتساپ هشدار داد حریم خصوصی که ارائه می دهد، هنوز راه هایی دارد که افراد می توانند این پیام ها را ذخیره کنند، مانند گرفتن عکس از آنها در تلفن دیگری. البته، همان راه‌حل‌ها برای ویژگی متن‌های ناپدید شده جدید نیز اعمال می‌شود.

مخفی نگه داشتن پیام‌های متنی در واتساپ

در حال حاضر، شما چند گزینه برای مخفی نگه داشتن پیام‌های متنی خود دارید، اگر می‌خواهید پیام‌هایتان به‌طور خودکار حذف شوند، می‌توانید پیام‌های ناپدید شده‌ای را فعال کنید که پس از ۲۴ ساعت، هفت روز یا ۹۰ روز ناپدید می‌شوند. با این حال، این پیام‌ها همچنان به‌طور پیش‌فرض در تلفن‌ها ذخیره می‌شوند، حتی پس از حذف از چت.

همچنین می توانید وارد یک چت شوید و پیامی را که ارسال کرده اید به صورت دستی حذف کنید. اما این امر مستلزم آن است که کاربران در مقایسه با سایر گزینه های حفظ حریم خصوصی فعال تر باشند. همچنین اگر شخصی رسیدهای خواندن را فعال نکرده باشد، ممکن است گیج کننده باشد، زیرا ممکن است ندانید که آیا قبل از حذف آن پیام را دیده است یا خیر.

در مورد اینکه پیام‌های متنی جدید «یک بار مشاهده کنید» چه زمانی می‌رسد، براساس جدول زمانی به‌روزرسانی گذشته ممکن است ظرف چند هفته باشد. به عنوان مثال، آواتارهای جدید واتساپ برای اولین بار در اواخر اکتبر مشاهده شد و به طور رسمی در ۷ دسامبر منتشر شد.

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.