• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
15

اینستاگرام ویژگی پروفایل گروهی، و یادداشت‌ها Notes را معرفی کرد

  • کد خبر : 44664
  • 14 دسامبر 2022 - 14:43
اینستاگرام ویژگی پروفایل گروهی، و یادداشت‌ها Notes را معرفی کرد

اینستاگرام ویژگی قابلیت ‌های گروهی، و یادداشت‌ها Notes را معرفی کرد. اینستاگرام امروز از راه اندازی ویژگی جدید “یادداشت ها” خبر داد که به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا افکار خود را با استفاده از متن و ایموجی به اشتراک بگذارند. یادداشت‌ها به عنوان پست‌های کوتاهی توصیف می‌شوند که می‌توانند حداکثر ۶۰ کاراکتر داشته باشند، به این معنی که آنها شبیه به یک توییت هستند، اما از کلمات کمتری پشتیبانی می‌کنند.

یادداشت های اینستاگرام

یادداشت ها را می توان با رفتن به بالای صندوق ورودی، انتخاب دنبال کنندگان یا افراد موجود در فهرست دوستان نزدیک و سپس نوشتن و اشتراک گذاری یادداشت به اشتراک گذاشت. یادداشت‌ها به مدت ۲۴ ساعت در بالای صندوق ورودی نشان داده می‌شوند و پاسخ‌ها به صورت پیامک نمایش داده می‌شوند.

مردم دوست دارند روشی سبک و آسان برای به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهنشان است و شروع مکالمه داشته باشند. یادداشت‌ها از درخواست توصیه‌ها گرفته تا به اشتراک گذاشتن آنچه که می‌خواهند انجام دهند، روشی معمولی و خودانگیخته برای ابراز وجود و ارتباط با یکدیگر در اختیار افراد قرار می‌دهد.

پروفایل گروهی

اینستاگرام همچنین به زودی پروفایل گروهی Group Profiles را پیاده سازی خواهد کرد که به چندین کاربر اجازه می دهد پست ها و استوری ها را از طریق یک نمایه اختصاصی و مشترک به اشتراک بگذارند.

Candid Stories نیز در حال آزمایش است و اینستاگرام قصد دارد عملکردی شبیه به BeReal را اضافه کند. Candid Stories فقط برای کسانی قابل مشاهده است که Candid خود را نیز به اشتراک می گذارند، و قرار است از آن برای “اشتراک گذاری کاری که در حال حاضر انجام می دهید” استفاده شود. اینستاگرام اعلان‌های روزانه را برای ارسال یک Candid ارسال می‌کند، مگر اینکه این تنظیمات غیرفعال باشد.

یادداشت‌ها امروز منتشر می‌شوند، در حالی که Candid Stories در حال آزمایش است و برای برخی از کاربران در دسترس خواهد بود. نمایه های گروه قرار است در آینده نزدیک منتشر شوند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.