• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

فخر فروشی علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش با عکسای عروسی!

  • کد خبر : 44896
  • 01 ژانویه 2023 - 14:46
فخر فروشی علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش با عکسای عروسی!

نیکبخت واحدی و همسرش این روزها جزو بلاگرهای معروف و پرکار اینستاگرام شده اند و هر از چند گاهی یکی از عکسای عروسی را در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر می کنند تا به قول خودشان خاطرات شیرین را تداعی کنند.اما کاربران به این کار آنها می گویند فخر فروشی علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش!

علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست خوبی بود و هم پیراهن استقلال و هم پرسپولیس را پوشید خیلی زود به تیم ملی هم رسید و فرصت داشت که به جام جهانی هم برود اما با یک تصمیم عجیب خود را به مصدومیت زد وز فهرست تیم ملی خط خورد.

و حالا که بازنشسته شده است در برنامه دورهمی مهران مدیری حدود به دو سال پیش اعتراف عجیبی کرد و گفت: به دلیل ترس از پرواز خودش را به مصدومیت زد تا تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۰۶ همراهی نکند.

همسر علیرضا نیکبخت

نیکبخت که از فوتبال فاصله گرفت سخت مشغول حرفه مدلینگ و تبلیغات شده است و خیلی هم در این عرصه خوب ظاهر شد و سفیر یکی از برندها و فروشگاه های بزرگ فروش فرش است و روز چند باری تیزرهای تبلیغاتی اش از تلویزیون پخش می شود.

سیر تحول و تغیر نیکبخت از زمانی شروع شد که با مونا همسرش آشنا شد. در واقع او  نیکبخت را وارد عرصه مدلینگ کرد و البته خود او هم با استفاده از شهرت علیرضا نیکبخت بروبیایی راه انداخت و به مزون ها و سالن های آرایش بالای شهر کشیده شد و با تبلیغ برای آنها پول زیادی میگیرد و خودش هم آنلاین شاپ داره به راه انداخته است.البته او چهره ای بسیار عمل کرده دارد و عملهای زیادی انجام داده است.

فخر فروشی علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش با عکسای عروسی

علیرضا نیکبخت و همسرش هم مثل خیلی از بلاگرا و فعالان اینستاگرام فعالیتشان را محدود کرده اند اما هفته گذشته که برخی شهرهای کشور برف بارید عکس دو نفره ای از خودمنتشر کردند.

نیکبخت قبلاً ازدواج کرده بود که خیلی موفق نبود و سرانجام خوشی نداشت او با مونا حسین پور ازدواج کرد این زوج خوشبخت هر از چند گاهی یکی از عکسای عروسی را در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر می کنند تا به قول خودشان خاطرات شیرین را تداعی کنند. موضوعی که البته خیلی به مذاق کاربران خوش نمی آید و با کامنت ها و عکس العمل ها نیکبخت و همسرش را متهم می کنند به فخر فروشی!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.