• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
11

داستان عجیب و غریب باربی و کن واقعی / چرا آنها تبدیل به عروسک شدند

  • کد خبر : 44991
  • 09 ژانویه 2023 - 11:04
داستان عجیب و غریب باربی و کن واقعی / چرا آنها تبدیل به عروسک شدند

داستان عجیب و غریب باربی و کن واقعی ! والریا لوکیانووا و جاستین جدلیکا پول هنگفتی را خرج کرده‌اند تا شبیه عروسک‌های کن و باربی واقعی شوند و در این راه جنجال‌های زیادی به پا کردند.

داستان عجیب و غریب باربی و کن واقعی

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​تناسبات اغراق آمیز باربی و کن، چندین دهه است که تصورات رایج زیبایی فیزیکی را شکل داده است. و این باعث شده است که برخی برای تبدیل کردن خود به عروسک های انسانی باربی و کن دست به اقدامات افراطی بزنند. دو نفر از آنها والریا لوکیانوا و جاستین یدلیکا هستند.

اگرچه آنها به دلیل ظاهر شبیه زوج عروسک مشهور هستند، اما از جفتی عالی فاصله دارند، در واقع، کن و باربی واقعی با شخصیت های متضاد خود در واقع یک دشمنی مداوم دارند.

عروسک باربی واقعی والریا لوکیانوا

والریا لوکیانوا زنی که مطبوعات او را «باربی انسان» نامیده‌اند، در ۲۳ اوت ۱۹۸۵ در تیراسپول، مولداوی – بقایای فراموش‌شده اتحاد جماهیر شوروی به دنیا آمد. والریا لوکیانوا در حال حاضر یک مدل اوکراینی است و از ظاهر خود برای ترویج ایده های خود در مورد معنویت و عرفان استفاده می کند.

والریا ممکن است بیشتر شبیه یک عروسک باشد تا یک انسان واقعی، اما او ادعا می کند که هرگز قصد شبیه به باربی بلوند نمادین را نداشته است. در عوض، او به سادگی می خواهد زیبا، زنانه و ظریف به نظر برسد. اتفاقاً این تصویری است که عروسک ها نیز در آن ساخته می شوند. با این حال، او اعتراف می کند که باربی را در کودکی دوست داشته است.

ممکن است فکر کنید که جراحی پلاستیک و زیبایی بخش بزرگی از ظاهر والریا است، اما او ادعا می کند که فقط بزرگ کردن سینه انجام داده است. او به افرادی که شایعاتی مبنی بر برداشتن دنده هایش برای رسیدن به دور کمر بسیار ریزش منتشر می کنند، انتقاد می کند.

او یک بار گفت که هدفش این است که نفس گیر شود و تنها در هوا و نور خورشید وجود داشته باشد.

والریا ادعا می کند یک موجود بیگانه است

والریا همچنین به فرافکنی اختری اعتقاد دارد و ادعا می کند که در واقع یک موجود بیگانه است. یک بار، او در یک مستند گفت که در زندگی گذشته یک پادشاه مشهور و یک معلم معنوی بوده است.

والریا لوکیانوا قطعا یک شخصیت دو قطبی است. او همچنین اخیراً به دلیل برخی از نظراتی که در مورد افرادی که از نژادهای مختلط هستند مورد انتقاد قرار گرفت.

والریا در مصاحبه ای در مورد تغییر استانداردهای زیبایی اظهار نظر کرد. او می گوید: مثلاً یک روسی با یک ارمنی ازدواج می کند. “آنها یک بچه دارند، یک دختر ناز، اما او دماغ باباش را دارد. او می رود و آن را عمل می کند، و همه چیز خوب است. قومیت ها اکنون با هم مخلوط می شوند، بنابراین انحطاط وجود دارد، و قبلا اینطور نبود. به یاد بیاورید که در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ چند زن زیبا وجود داشت، بدون هیچ جراحی؟ و اکنون، به لطف انحطاط، ما این را داریم.”

او همچنین می گوید که مخالف فمینیسم است و بچه نمی خواهد. او گفت: «بیشتر مردم برای تحقق جاه طلبی های خود بچه دارند، نه اینکه چیزی بدهند. “آنها به این فکر نمی کنند که چه چیزی می توانند به این کودک بدهند، چه چیزی می توانند به او بیاموزند. آنها فقط سعی می کنند او را بر اساس یک فیلمنامه عجیب و غریب شکل دهند  هر کاری که در زندگی نتوانستند انجام دهند.”

عروسک کن واقعی جاستین جدلیکا

جاستین جدلیکا اهل پوکیپسی نیویورک است و در ۱۱ آگوست ۱۹۸۰ به دنیا آمد. به او لقب “عروسک کن انسان” داده اند و او می گوید که این عنوان چاپلوسی است، اگرچه کن بودن هدف او نبود.

جاستین چیزی است که برخی آن را «علاقه‌مند به جراحی پلاستیک» می‌نامند. او جراحی زیبایی بینی، سینه، دوسر بازو، سه سر و شانه، لیفت ابرو، بزرگ کردن گونه، کاشت زیر سینه، گلوتئوپلاستی و بزرگ کردن لب انجام داده است.

تا کنون، عروسک واقعی کن تخمین زده است که ۷۸۰ عمل زیبایی داشته باشد که بیش از ۸۰۰۰۰۰ دلار هزینه کرده است. و به نظر نمی رسد که او به این زودی متوقف شود.

تبدیل شدن به آن چیزی که او به عنوان بهترین نسخه از خود می بیند، اتفاقاً ظاهر تراشیده شده ای است که مشخصه عروسک کن است. اما جاستین تلاش خود را یک شکل هنری می‌داند و اصرار می‌کند که چیزی عمیق‌تر از آنچه مردم باور می‌کنند در تغییر شکل او وجود دارد.

او گفت: “از برخی جهات، مردم تصور می کنند که این مانند کمال جویی است. که کن شکل بهینه ای است که یک مرد باید چگونه به نظر برسد، درست است؟ و همه چیز حول ظاهر و سطحی نگری می چرخد. من فکر می کنم که عنوان، معمولاً چیزی است که مردم از آن می گیرند. اما من نمی گویم که این چیزی است که در زندگی ام برای آن تلاش کردم.”

نیازی به گفتن نیست که همیشه ترول هایی وجود خواهند داشت، مانند افرادی که می پرسند آیا او از نظر اندام تناسلی که وجود ندارد با کن همخوانی آناتومیکی دارد یا خیر. جاستین در پاسخ می گوید: در واقع، ای کاش مثل انیمه روی زمین می کشید.

او گفت: «من مشکلی برای استفاده از خودم به عنوان خوکچه هندی ندارم. وقتی به پزشکان مراجعه می‌کنم، دیگر نمی‌گویم برای مشاوره می‌روم، زیرا واقعاً به میدان می‌روم.»

آشنایی باربی واقعی و کن فیود

والریا لوکیانووا و جاستین یدلیکا در فوریه ۲۰۱۳ برای یک حضور تلویزیونی با هم آشنا شدند و جرقه هایی بینشان شکل گرفت که برای شروع یک دشمنی آتشین کافی بود.

عروسک کن والریا را به باد انتقاد گرفت و گفت که او “خود را به عنوان یک عروسک باربی واقعی نشان می دهد، اما او چیزی بیش از یک توهم نیست که مانند ملکه اژدها لباس می پوشد.”

جاستین جدلیکا قبل از ملاقات با او گفت که از زیبا بودن والریا قدردانی می کند، اما افزود: “به نظر من بیشتر ظاهر او آرایش، موهای تقلبی و کرست های “لاغری” است… به محض اینکه آرایشش را پاک کنید او فقط یک زن ساده است.”

والریا لوکیانووا می گوید: “او بهتر است در مورد اینکه چه کسی پلاستیکی است و چه کسی نیست، اظهار نظر نکند. من فکر می کنم او مرد خوش تیپی است  اما او در لب هایش زیاده روی کرد.”

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44991

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.