• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

فلور نظری به عمل های زیبایی اعتیاد پیدا کرده است + عکس

  • کد خبر : 45057
  • 15 ژانویه 2023 - 0:06

گویا فلور نظری به عمل های زیبایی اعتیاد پیدا کرده است ! عکس های عجیبی از فلور نظری بازیگر ایرانی که بین ایران و آلمان در رفت و آمد است با چهره بسیار جوان او هر بار کاربران را شوکه می کند .

گویا فلور نظری به عمل های زیبایی اعتیاد پیدا کرده است

عکس های عجیب فلور نظری که ۵۰ سال را هم رد کرده است اما گویا دختری جوان و ۲۰ ساله است باعث شده که کاربران نظرات متفاوتی را درباره او در اینستاگرام بیان کنند از تحسین گرفته تا انتقاد و تمسخر…

البته اینکه خانم بازیگر به عمل جراحی و ژل و بوتاکس و لمینت دندان و …. متوسل شده است انکار ناپذیر است اما در کمال تعجب خودش همه را انکار می کند و می گوید فقط دماغش را عمل کرده است!

فلور نظری به عمل های زیبایی اعتیاد پیدا کرده است + عکس

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است..او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه را هم دارد

بعد از گرفتن لیسانس از دانشگاه سوره مدرک بازیگری گرفت سپس در کلاس های بازیگری محمد رحمانیان و همسرش خانم مهتاب نصیرپور حاضر شد.

سال ۱۳۷۵ در ۲۸ سالگی با مجموعه «فریاد بی صدا» به کارگردانی داریوش جهانگیری وارد قاب تلویزیون شد سپس سال ۷۹ با فیلم «شور عشق» به سینما راه یافت.

سال ۱۳۸۱ در ۳۴ سالگی با سریال «مسافری از هند» در نقش راجا زن عموی سیتا دیده شد و در سال ۸۳ با سریال «خانه به دوش» به شهرت رسید.

 ازدواج فلور نظری

فلور نظری سال ها پیش ازدواج کرده و جدا شده است او یک پسر داردکه در کشور آلمان زندگی می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.