• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

آیا می دانستید آیفون شما دارای ویژگی بومرنگ برای عکس های زنده است؟

  • کد خبر : 45069
  • 16 ژانویه 2023 - 1:27
آیا می دانستید آیفون شما دارای ویژگی بومرنگ برای عکس های زنده است؟

آیا می دانستید آیفون شما دارای ویژگی بومرنگ برای عکس های زنده است؟با تغییر افکت Live Photo در آیفون خود، می‌توانید بدون هیچ زحمتی ویدیوهای بومرنگ را بدون هیچ برنامه شخص ثالثی ایجاد کنید.

آیا می دانستید آیفون شما دارای ویژگی بومرنگ برای عکس های زنده است؟

بسیاری از ما از Live Photos برای ثبت خاطرات در تکه های عکس متحرک در آیفون خود استفاده می کنیم. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید عکس‌های زنده را مانند افکت بومرنگ محبوب در اینستاگرام و اسنپ چت به جلو و عقب بازگردانید؟

 Live Photos در آیفون

Live Photos یک ویژگی دوربین است که در iOS تعبیه شده است که به کاربران امکان می دهد تکه های ویدیویی کوتاهی را در دو طرف عکس هایی که می گیرند ضبط کنند. در نتیجه یک ویدیوی سه ثانیه ای با صدا ایجاد می شود.

Live Photos یک ویژگی بسیار قدیمی است که در iOS 9 با عرضه آیفون ۶ اس به کار گرفته شد و یکی از ویژگی های شاخص آن بود.

چند سال بعد، در کنار به‌روزرسانی iOS 11، اپل با افزودن افکت‌ها بر روی Live Photos، بازی خود را بیشتر ارتقا داد. و این افکت‌ها هستند که به شما امکان می‌دهند یک بومرنگ در آیفون خود ایجاد کنید.

جدا از افزودن افکت‌ها، می‌توانید Live Photos خود را ویرایش کنید، از Live Photos به‌عنوان والپیپر استفاده کنید و حتی آن‌ها را مستقیماً در iPhone خود به GIF تبدیل کنید.

نحوه افزودن افکت بومرنگ به عکس های زنده در آیفون

افزودن افکت به Live Photo در آیفون شما آسان است. برای شروع، طبق معمول یک عکس زنده بگیرید و این مراحل را دنبال کنید:

دوربین را باز کنید، سپس روی نماد Live Photo ضربه بزنید. نماد با روشن شدن زرد می شود.

طبق معمول روی دکمه شاتر ضربه بزنید.

پس از پایان گرفتن Live Photo خود، به برنامه Photos بروید تا آن را ویرایش کنید:

Photos را باز کنید، سپس Live Photo را که می‌خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

روی نماد Live Photo ضربه بزنید، سپس Bounce را انتخاب کنید.

به جای دیدن Live در بالای عکس، Bounce را خواهید دید.

Bounce باعث می‌شود عکس زنده شما پخش شود و سپس بر روی یک حلقه به عقب برگردد، شبیه به افکت محبوب بومرنگ در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام. به غیر از این، دو افکت دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

Loop: به جای فشار دادن سخت Live Photo برای پخش، این افکت آن را روی یک حلقه پخش می کند. آن را با یک جلوه حرکت تاری ارائه می شود.

نوردهی طولانی: این ترفند عکاسی با استفاده از سرعت شاتر آهسته برای محو کردن عناصر متحرک یک عکس بدون تأثیر بر عناصر ایستا تقلید می کند.

همچنین اگر فقط یک عکس معمولی می خواهید، می توانید گزینه های اضافی Live Photo را خاموش کنید. از آنجایی که می‌توانید ویژگی‌های Live Photo را برای یک عکس در هر نقطه روشن یا خاموش کنید، انجام این کار باعث صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی آیفون شما نمی‌شود.

عکس‌های زنده را عالی‌تر کنید

دیگر لازم نیست از پلتفرم های رسانه های اجتماعی یا برنامه های شخص ثالث برای ایجاد بومرنگ در آیفون خود استفاده کنید. به سادگی یک عکس زنده را همانطور که معمولاً با دوربین آیفون خود انجام می دهید، بگیرید و سپس آن را به جلوه Bounce در برنامه Photos تغییر دهید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.