• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
15

شگفت انگیزترین هتل های زیر آب در جهان

  • کد خبر : 45573
  • 14 فوریه 2023 - 11:36

هتل‌های مجللی در سرتاسر جهان وجود دارند، اما هیچ چیز با تجربه‌ای که از یک هتل زیر آب به دست می‌آورید قابل مقایسه نیست. این اتاق ها که در زیر آب هستند، چشم اندازهای بی نظیری از زندگی طبیعی دریایی را برای شما به ارمغان می آورند . قبل از شروع این سفر فراموش نشدنی، برای بررسی شگفت انگیزترین هتل های زیر آب در جهان با ما همراه شوید.

اقامتگاه مانتا  جزیره پمبا، زنگبار

می توانید یکی از بهترین اتاق های هتل زیر آب جهان را در هتل مانتا ریزورت پیدا کنید. این سوئیت مجلل دارای سه سطح است و در اقیانوس هند شناور است. این فرصت را به مهمانان می دهد تا آب های گرم را کشف کنند، زندگی دریایی فراوانی را مشاهده کنند و از غذاهای نفیس لذت ببرند.

سفر با قایق سواری به سمت هتل آغاز می شود که در آنجا یک راهنما به شما نشان می دهد و توضیح می دهد که همه چیز چگونه کار می کند. اول، سطح اصلی دارای یک فضای استراحت و امکانات حمام است در حالی که سقف مکانی برای استراحت در آفتاب و تماشای آسمان شب فراهم می کند. دوم، اتاق خواب جایی است که مهمانان منظره بی نظیری از زندگی دریایی خواهند داشت. در طول روز انواع ماهی های صخره ای و مرجانی را خواهید دید. در شب، نورافکن های زیر آب ماهی مرکب، اختاپوس و موجوداتی که کمتر دیده می شوند را به پنجره های شما می آورند. خدمات در سطح جهانی، نهایت حریم خصوصی و تجربه ای فراموش نشدنی در انتظار بازدیدکنندگان است.

هتل شگفت انگیز شیماو شانگهای چین

Shimao Wonderland Intercontinental تنها در ۳۰ مایلی مرکز شهر شانگهای واقع شده است. این هتل بی نظیر، بازدیدکنندگان را به مکان بعید خود جذب می کند. این هتل در واقع در حال احیای یک معدن متروکه است. تا قبل از سال ۲۰۱۳، روند طراحی و ساخت با تاخیرهای زیادی بیشتر به دلیل موقعیت منحصر به فرد آن مواجه شد. این گفته پس از اینکه ساخت و ساز در سال ۲۰۱۳ به سرعت پیشرفت کرد و سرانجام هتل در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ افتتاح شد.

این هتل پنج ستاره دارای ۱۸ طبقه است که دو طبقه از آنها در واقع زیر آب هستند. شش سوئیت زیر آب وجود دارد که با آکواریوم های آب شور خود تزئین شده اند. هر اتاق دارای بالکن و جعبه تئاتر صمیمی است که در آن می توانید نمایش آب شبانه را تماشا کنید. نمایش های نور گیرا هستند، و برخی می گویند حتی از نمایش آبی در Bellagio در لاس وگاس چشمگیرتر است. اگر در حال سفر در نزدیکی شانگهای چین هستید، فرصت اقامت در این هتل بی نظیر را از دست ندهید.

آکواریوم ملی  بالتیمور

این مکان ممکن است به خودی خود یک هتل نباشد اما خوابیدن در کنار دلفین ها یا کوسه ها در آکواریوم ملی در بالتیمور تجربه ای است که هیچ بزرگسال یا بچه ای هرگز فراموش نخواهد کرد. این یکی از تنها گزینه‌های مناسب برای بچه‌ها برای تجربه یک خواب زیر آب است و در حالی که زیر نظر کوسه‌های صخره‌ای سیاه در حالی که بالای سر شما می‌روند به خواب می‌روید، به نظر می‌رسد که واقعاً زیر آب هستید.

بازدیدکنندگان اینجا می‌توانند انتخاب کنند که با دلفین‌ها یا کوسه‌ها بخوابند، اما هر کدام را که انتخاب کنید، مطمئناً یک تجربه یک عمر خواهید داشت! شام به سبک بچه پسند سرو می شود و به محض اینکه بازدیدکنندگان روزانه رفتند، یک تور گسترده در آکواریوم خواهید داشت. خواب شبانه شما همچنین دارای یک فیلم همهجانبه ۴ بعدی به انتخاب شما است! در این گشت و گذار مقرون به صرفه و با محوریت کودکان، خوابیدن در زیر آب چه حسی دارد.

جزیره کونراد مالدیو رانگالی، مالدیو

جزیره کنراد مالدیو رانگالی دارای یک ویلای مجلل دو طبقه است که بیش از ۱۶ فوت زیر سطح دریا زیر آب است. این ویلا «موراکا» نام دارد که در زبان مادری مالدیو، دیوهی به معنای «مرجان» است. اکنون شانس شما برای خوابیدن در زیر سطح اقیانوس هند است!

این ویلای منحصر به فرد در کف اقیانوس قرار گرفته و دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی لوکس است. موراکا دارای بار خصوصی، اتاق پیشخدمت، باشگاه ورزشی، و استخر بی‌نهایت است. تخت راحت، وان حمام و دوش در طبقه پایینی قرار دارند و همگی منظره ای پانوراما از اقیانوس دارند. طبقه بالا بالای آب قرار دارد و دارای یک عرشه است که برای استراحت و آفتاب گرفتن مناسب است. به خاطر داشته باشید، همه این تجملات با قیمت ۵۰۰۰۰ دلار در هر شب ارائه می شود. با این حال، ویلا فقط برای یک بسته تعطیلات چهار شبه با هزینه ۲۰۰،۰۰۰ دلار در دسترس است.

شگفت انگیزترین هتل های زیر آب در جهان

هتل پوزیدون جزیره  فیجی

هتل Poseidon پوزیدون اگرچه این هتل هنوز در حال ساخت است، اما کی از مجلل ترین و شگفت انگیزترین هتل های زیر آب در جهان است.

چیزی که این هتل زیر آب را بسیار خاص می کند این است که اتاق ها دارای ۷۰ درصد سطح بیرونی آن به سمت آب هستند. هر سوئیت همچنین قرار است با چراغ های قابل کنترل در زیر آب و یک تغذیه کننده ماهی خارجی ارائه شود. علاوه بر این، یک وان جکوزی بزرگ با چشم‌اندازی از کف دریا و بهترین پارچه‌ها و پارچه‌ها نیز به عنوان بخشی از هر اتاق وعده داده شده است. این استراحتگاه امکانات و تجربیات بی پایانی را هم در بالای آب و هم در زیر آب ارائه می دهد. مناظر درجه یک اقیانوس نویدبخش، فراوانی زندگی دریایی، غذاخوری مجلل، و حتی کلیسای کوچک عروسی. قیمت ها از ۱۵۰۰۰ دلار آمریکا برای هر نفر شروع می شود.

Lovers Deep، سنت لوسیا

این زیردریایی لوکس همه چیز را در زیر آب به سطح جدیدی می برد. یک شرکت مسافرتی بریتانیایی با دعوت از مهمانان برای پیوستن به “کلوپ مایل کم”، این زیردریایی را به زوج هایی که می خواهند یک شب را در زیر آب بگذرانند، ارائه می دهد. سوئیت شما با سرآشپز و پیشخدمت شخصی شما ارائه می شود که به طور کامل هر نیاز شما را برآورده می کند.

Lovers Deep به معنی عاشقان عمیق از قبل با زوج ها مشورت می کند تا تجربه ای رویایی متناسب با آنها ایجاد کند. فضای داخلی زیردریایی به سلیقه آنها همراه با تجربیات خاص ساخته و طراحی شده است. یک منوی ویژه برای طعم غوطه وری جنسی برای این بسته طراحی شده است که شامل صدف، خاویار، و یک فوندوی شکلاتی است که تضمین می کند مهمانان از ماجراجویی زیر آب خود نهایت استفاده را ببرند. بار دیگر این همه تجمل بهایی دارد. قیمت ها از ۸۷۰۰۰ پوند (تقریباً ۱۲۹۰۰۰ دلار آمریکا) برای هر نفر شروع می شود.

هتل اکواریوس ،سنگاپور

Equarius یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان وشگفت انگیزترین هتل های زیر آب در جهان هتل اکواریوس در سنگاپور است. این سوئیت‌ها که به‌عنوان یک خانه شهری دو طبقه طراحی شده‌اند، بهترین تجربه‌های بالای آب و زیر آب را به مهمانان می‌دهند. بالای آب یک اتاق نشیمن باز، پاسیو بیرونی، و وان جکوزی قرار دارد، در حالی که سطح پایین‌تر امکان دسترسی مهمانان به ۴۰۰۰۰ حیوان دریایی را در سوئیت خصوصی خود فراهم می‌کند.

سوئیت‌ها با کتانی درجه یک، مبلمان زیبا و پیشخدمت خصوصی کامل می‌شوند. زمان تغذیه شاید یکی از موارد مورد علاقه در میان مهمانان باشد، زیرا آنها می توانند غواصان را تماشا کنند که به زیر سطح می روند تا با زندگی دریایی تعامل کنند. با مجموعه ای از تجربیات و جاذبه های غذاخوری، می خواهید بیش از یک شب را در این هتل جذاب واقع در Resorts World Sentosa در سنگاپور بگذرانید.

لژ زیردریایی جولز فلوریدا، ایالات متحده

لژ زیردریایی جولز Jules’ Undersea Lodge -Key Largo یک مکان منحصر به فرد یک هتل و یک آزمایشگاه تحقیقاتی است. اما برای رسیدن به جولز زیر دریا لج، باید ۳۰ فوتی در اقیانوس غواصی کنید. به خاطر داشته باشید که Jules’ Undersea Lodge تنها هتل زیر آب در ایالات متحده است. این مقصد کلبه مانند مهمانان را دعوت می کند تا شب را به کاوش در تالاب، خوردن پیتزای معروف «بیرون آوردن» یا خوردن یک غذای لذیذ آماده شده توسط سرآشپز بگذرانند.

از آنجایی که برای رسیدن به هتل باید غواصی کنید، باید گواهینامه SCUBA داشته باشید. چیزی که در این اقامتگاه انتظار شما را می کشد دوش آب گرم، آشپزخانه مجهز، کتاب، موسیقی و فیلم و یک تخت راحت است. هیچ چیز مانند غوطه ور شدن و تماشای زندگی زیر آب که در کنار پنجره های گرد بزرگ سر می خورد، نیست. این هتل ممکن است کمتر از سایر هتل‌های موجود در این لیست لوکس باشد، اما این بدان معنا نیست که شما یک سفر یک عمر از این تجربه نخواهید داشت! بهتر از آن، این یکی از راه های مقرون به صرفه تر برای گذراندن یک شب در زیر آب است.

هتل واستراس سوئد

Vasteras هتل شناور سوئد در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد و بلافاصله در بین مردم محبوب شد. بازدیدکنندگان از اینجا اقامتگاه های پنج ستاره یا خدمات پیشخدمت دریافت نمی کنند، اما تجربه ای منحصر به فرد بر خلاف سایرین را خواهند داشت. هتل Utter Inn می تواند دو نفر را در خود جای دهد. از یک اتاق بالای آب و یک اتاق خواب زیر آب تشکیل شده است.

به اتاق خواب از طریق نردبان پله ای می رسید و از دو تخت کوچک و یک میز تشکیل شده است. اتاق دارای پنجره های پانوراما است که به شما امکان می دهد از نزدیک با زندگی دریایی دریاچه آشنا شوید. یک قایق بادی شما را به هتل می برد و این به شما بستگی دارد که چگونه وقت خود را بگذرانید. می‌توانید به جزیره مجاور پارو بزنید، با یک لیوان شراب در پاسیو غذا بخورید یا ماهی‌ها را تماشا کنید که از آب اوج می‌گیرند. یک چیز مسلم است، این تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

هتل آتلانتیس امارات

فقط در دبی می توانید صابونی را پیدا کنید که در آن تکه های طلا وجود داشته باشد. همچنین دو سوئیت زیر آب باورنکردنی که دارای ۱۷۷۶ فوت مربع فضا در سه طبقه هستند. این سوئیت‌های لوکس که در آتلانتیس واقع شده‌اند، که خواب‌های زیر آب را به سطح جدیدی می‌رسانندو از شگفت انگیزترین هتل های زیر آب در جهان است.

سوئیت‌ها چشم‌اندازی از کف تا سقف به آکواریوم Ambassador Lagoon دارند که ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی را در خود جای می‌دهد. پیشخدمت ۲۴ ساعته، دسترسی نامحدود به پارک آبی، و ملاقات خصوصی شما با دلفین ها در قیمت شبی ۸۲۰۰ دلار گنجانده شده است. اگر می خواهید مانند یک بازدید کننده VIP احساس کنید، فرصت بازدید از نخل آتلانتیس را از دست ندهید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.