• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

سری جدید فیلم ترسناک جیغ به زودی منتشر می شود/ نگاهی به سری فیلم های جیغ

  • کد خبر : 45671
  • 20 فوریه 2023 - 11:38

با توجه به اینکه سری ششم فیلم ترسناک جیغ به زودی منتشر می‌شود، زمان مناسبی است تا با این مجموعه ترسناک آشنا شوید.

سری جدید فیلم ترسناک جیغ

سری جدید فیلم ترسناک جیغ ( Scream 6) در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۳ به سینماها می آید.بنابراین، چه از طرفدارانی باشید که به دنبال تجدید حافظه خود هستید و چه تازه واردی که می‌خواهید ببینید این همه هیاهو برای چیست با ما همراه شوید.

فیلم جیغ (۱۹۹۶)

می توان گفت اولین فیلم جیغ Scream دوران جدیدی را برای فیلم های ترسناک آغاز کرد. این فیلم یکی از اولین ترسناک های خودآگاهی بود که به طور همزمان تلنگرهای اسلشری را که قبل از خود می آمد به تمسخر می گرفت و می پرستید.

Scream ترکیبی فوق‌العاده از رمز و راز است، جشن ترسناک اسلشر و متاکمدی بدجنس است. فرمول فوق العاده کار می کند، شما را از ابتدا تا انتها در حال و هوای حدس زدن نگه می دارد .

جیغ ۲ (۱۹۹۷)

تنها یک سال پس از انتشار اولین فیلم جیغ، Scream 2 یک دنباله واقعا قوی است که همه چیزهایی را که از فیلم اول دوست داشتیم دو چندان می کند. تفسیر متا در اینجا با شخصیت‌هایی که قوانین دنباله‌های فیلم‌های ترسناک را بررسی می‌کنند، در حالی که خودشان آن‌ها را تجربه می‌کنند، قوی است.

جیغ ۳  (۲۰۰۰)

اکثرا موافقند که Scream 3 ضعیف ترین فیلم این مجموعه است، اما با وجود این، هنوز تماشای فیلم بسیار لذت بخشی است. Scream 3 بیشتر یک رویکرد کمدی است، در حالی که سایر ورودی ها ترسناک با لحظات کمدی هستند.

Scream 3 دوباره حول مجموعه داستانی Stab می‌چرخد، این بار تا حد زیادی در استودیوهای فیلم‌سازی که اسلشر موفق بعدی را تولید می‌کنند، اتفاق می‌افتد. صحنه‌های عالی و خنده‌های واقعی وجود دارد، اما فیلم پر از انتخاب‌های گیج‌کننده‌ است.

جیغ ۴ (۲۰۱۱)

بین Scream 3 و Scream 4 فاصله زیادی وجود داشت، Scream 4 را می توان تا حدودی یک راه اندازی مجدد برای فرنچایز دانست. با این حال، همچنان از همان شخصیت‌ها پیروی می‌کند و همانطور که انتظار دارید، کاملاً مملو از شوخی‌های متا درباره راه‌اندازی مجدد فرنچایز است.

این یک بازگشت واقعی به فرم برای سریال است و کار فوق العاده ای در بازسازی لحن و ترس های اصلی انجام می دهد. همه اینها در حالی که چند شخصیت جدید عالی را در ترکیب قرار می دهد.

جیغ (۲۰۲۲)

آخرین فیلم جیغ درست مانند فیلم اول است. با این حال، یک بازسازی نیست، و هنوز هم بازیگران اصلی در نقش سیدنی، کورتنی کاکس در نقش گیل و دیوید آرکت در نقش دیویی حضور دارند.

داستان فیلم ۲۵ سال پس از فیلم اصلی جیغ می‌گذرد، فیلم پنجم دارای شخصیت‌های جدیدی است و چیزی شبیه به یک بازنشانی برای فرنچایز است. با این حال، به فرمت اصلی وفادار می ماند، همراه با لحظات کمدی، رمز و راز عجیب و تفسیر متا.

سریال جیغ

Scream: The TV Series (2015-2019) مجموعه تلویزیونی جیغ کمی دور از ذهن است، اتفاقات نمایش داده شده در نمایش بعد از Scream 4 و قبل از Scream 2022 رخ می دهد. این نمایش هیچ یک از شخصیت‌های فیلم را نشان نمی‌دهد و به نظر نمی‌رسد که در این جهان اتفاق می‌افتد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.