• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

شیائومی واچ S2 به زودی عرضه خواهد شد/ مشخصات و ویژگی های ساعت شیائومی S2

  • کد خبر : 45705
  • 21 فوریه 2023 - 12:00
شیائومی واچ S2 به زودی عرضه خواهد شد/ مشخصات و ویژگی های ساعت شیائومی S2

شیائومی مجموعه ای از دستگاه های خود را در رویداد کنگره جهانی موبایل آینده معرفی خواهد کرد. که شامل گوشی های هوشمند شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ لایت می شود. گجت‌های دیگری مانند Smartband 8 و شیائومی واچ S2 نیز می‌توانند اولین حضور جهانی خود را در این رویداد داشته باشند.

ساعت شیائومی S2

شیائومی واچ S2 که در ماه دسامبر برای بازار چین عرضه شد، شایعه شده است که به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد. ساعت شیائومی S2 را با شماره مدل M2207W1 تأیید شده است. هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌ها فاش نشده، با این حال، نام آن تأیید شده است. این ساعت قبلاً با همان شماره مدل در گواهینامه TRDA دیده شده بود. از آنجایی که این ساعت در حال حاضر در چین موجود است، ما از سخت افزار و ویژگی های آن اطلاع داریم.

مشخصات و ویژگی های ساعت شیائومی S2

ساعت شیائومی S2 در چین در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی متری با صفحه مدور و دو دکمه فیزیکی در سمت راست موجود است. این دستگاه دارای فریم وسط فولاد ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود است و هر دو مدل دارای پنل AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل هستند. این ساعت تا عمق ۵ متری در برابر آب مقاوم است.

از نظر سلامت و تناسب اندام، ساعت شیائومی S2 دارای سنسور ضربان قلب و SpO2 و همچنین اندازه گیری ترکیب بدن است که می تواند درصد چربی، توده عضلانی اسکلتی، حجم پروتئین و موارد دیگر را ردیابی کند. برای استفاده از این قابلیت، کاربران به سادگی دو انگشت خود را روی دکمه های کناری قرار می دهند. این دستگاه همچنین شامل ردیاب خواب و استرس، مانیتور سیکل قاعدگی برای زنان و تمرینات تنفسی است. با بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، ساعت می تواند طیف گسترده ای از فعالیت های بدنی را ردیابی کند.

ساعت شیائومی S2 دارای یک میکروفون داخلی و بلندگو برای تماس بلوتوثی و همچنین یک ویژگی ردیابی ایمنی است که می تواند مخاطبین از پیش تنظیم شده را برای دریافت کمک هشدار دهد. این ساعت همچنین دارای GPS، بلوتوث ۵٫۲ و پشتیبانی از NFC است. مدل ۴۶ میلی‌متری دارای باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد، در حالی که مدل ۴۲ میلی‌متری دارای باتری ۳۰۵ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا ۷ روز دوام بیاورد. این دستگاه دارای برنامه های متنوعی برای عملکرد بیشتر است.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.