• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

۳۱ ایموجی جدید با ارتقای iOS 16.4 آیفون در راه است/ نگاهی به ایموجی های بحث برانگیز اپل

  • کد خبر : 45714
  • 22 فوریه 2023 - 11:41

اپل ۳۱ طرح جدید ایموجی جدید آیفون را در iOS به همراه اولین نسخه بتای توسعه iOS 16.4 را معرفی کرد.این شرکت اعلام نکرده است که ایموجی جدید آیفون چه زمانی در دسترس همه کاربران iOS قرار می گیرند، اما انتظار می رود در ماه های آینده منتشر شوند.

ایموجی جدید آیفون

۳۱ ایموجی جدید همگی از لیست توصیه‌های یونیکد در سپتامبر ۲۰۲۲، Emoji 15.0 آمده‌اند و شامل برخی از طرح‌های مورد انتظار مانند قلب صورتی هستند.

در حالی که ممکن است برخی تغییرات هنوز قبل از انتشار عمومی رخ دهد، ۳۱ ایموجی جدید عبارتند از: صورت لرزان، قلب صورتی، قلب آبی روشن، قلب خاکستری، خر، گوزن، غاز، بال، عروس دریایی، پرنده سیاه، سنبل، غلاف نخود، زنجبیل، پنکه دستی تاشو، موگیر، فلوت، ماراکا، خنده و بی سیم.

همچنین یک دست هل دهنده به سمت راست و یک دست هل دهنده به سمت چپ در رنگ های مختلف پوست وجود خواهد داشت.

31 ایموجی جدید با ارتقای iOS 16.4 آیفون در راه است/ نگاهی به ایموجی های بحث برانگیز اپل

ایموجی های جدید iOS 16.4

ایموجی های جدید شامل صورت لرزان، قلب های آبی روشن، خاکستری و صورتی و حیوانات جدید است.مردم از ایموجی برای تقویت ارتباط خود از طریق متن و آنلاین استفاده می کنند. طبق Emojipedia، بیش از یک توییت از هر پنج توییت حاوی یک ایموجی است و ۵ میلیارد ایموجی از طریق پیام رسان فیس بوک ارسال می شود.

از سال ۲۰۱۵، نیمی از کامنت های اینستاگرام فقط ایموجی هستند. این بدان معناست که شما تنها کسی نیستید که وقتی بهترین دوستتان سلفی زیبای دیگری را آپلود می‌کند، تمام شکلک‌های آتشین را ترک می‌کنید.

مطمئناً این ایموجی‌های جدید مورد استقبال عده‌ای قرار خواهند گرفت – در سال ۲۰۱۵، قلب صورتی ساده بیشترین درخواست را داشت – اما انتشار ایموجی‌های جدید اغلب با بحث‌هایی همراه است.

ژانویه گذشته، کارخانه ایموجی های اپل، برخی از افراد را به صورت آنلاین پس از تولید دسته جدیدی از شکلک ها برای iOS 15.4 جدید، که شامل یک مرد باردار می شد، ناراحت کرد.

ایموجی های بحث برانگیز اپل

کارخانه ایموجی های اپل پس از تولید دسته جدیدی از شکلک ها برای iOS 15.4 جدید، که شامل تصویری از یک مرد باردار است، یک فرد باردار بدون جنسیت و دیگری با تاج سرو صدای زیادی به پا کرد.

به نظر می‌رسید که  این سه ایموجی تفرقه‌انگیزترین شکلک ایموجی باشند. با این حال، این شکلک‌ ها برای بسیاری در توییتر چندان خوشایند نبود و سازندگان نمادهای کارتونی را به فراتر رفتن متهم کردند.

چگونه یک مرد می تواند حامله باشد ؟ یکی از مخالفان این شکلک ها توییت کرد،: “به من بگو اینطور نیست که آنها با این آپدیت جدید یک ایموجی مرد باردار درست می کنند… ما به عنوان یک تمدن شکست خورده ایم.”

یکی دیگر به تمسخر گفت: “ایموجی مرد باردار جدید توسط مافیای همجنسگرای توییتر ارسال شده است، من فقط آن را می دانم.”

به گفته ایموجی‌پدیا، این ترکیب جدید از نمادها شامل چهره‌ای در حال ذوب، چهره‌ای با چشم‌های زیرک، چهره‌ای با دهان مورب، چهره‌ای با خط نقطه‌چین و تصویری شیطون‌کننده لب‌گزنده است که سازندگان آن را ایده‌آل برای بیان « معاشقه» یا برانگیختگی توصیف کرده‌اند.

در سال ۲۰۲۰، اپل یک ایموجی مبهم جنسی بابانوئل را با نسخه بتای iOS 14.2 عرضه کرد که خشم منتقدان محافظه‌کار را برانگیخت و سازندگان را به تداوم به اصطلاح جنگ در کریسمس متهم کردند.

در نهایت وقتی شکلک‌ها «خصمانه» خوانده شد و سروصدا به پا کرد اپل آنها را لغو کرد.

الین سوان ، کارشناس سبک زندگی و آداب معاشرت که آموزش های شرکتی را در این زمینه انجام داده است  توصیه می کند که از ایموجی در دنیای حرفه ای برای جلوگیری از تفسیر نادرست اجتناب کنید.

او گفت: ایموجی را می توان به عنوان بی احترامی تفسیر کرد. که می تواند از نسلی به نسل دیگر متفاوت باشد. در کل، مردم می‌خواهند بدانند که شنیده شده‌اند و شکلک‌ها این را به همه منتقل نمی‌کنند.»

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.