• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

ویژگی جدید سامسونگ : موبایل‌تان با شبیه ‌سازی صدای‌ شما با تماس‌گیرنده صحبت می‌کند!

  • کد خبر : 45754
  • 23 فوریه 2023 - 13:22
ویژگی جدید سامسونگ : موبایل‌تان با شبیه ‌سازی صدای‌ شما با تماس‌گیرنده صحبت می‌کند!

ویژگی جدید سامسونگ این است که موبایل‌تان با شبیه ‌سازی صدای‌ شما با تماس‌گیرنده صحبت می‌کند! هیجان انگیز نیست!؟ سامسونگ یک ویژگی Bixby را معرفی کرد که یک کپی تولید شده توسط هوش مصنوعی از صدای کاربر برای پاسخ به تماس ها ایجاد می کند.

موبایل‌تان با شبیه ‌سازی صدای‌ شما با تماس‌گیرنده صحبت می‌کند

سامسونگ ویژگی جدیدی را برای دستیار موبایل Bixby خود اعلام کرده است که یک کپی تولید شده توسط هوش مصنوعی از صدای کاربر برای پاسخگویی به تماس ها ایجاد می کند. «Custom Voice Creator» این ویژگی جدید به  کاربران اجازه می دهد جملات مختلفی را برای Bixby ضبط کنند تا آن را تجزیه و تحلیل کنند و یک کپی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از لحن و صدای خود ایجاد کنند. متأسفانه، این ویژگی در حال حاضر فقط به زبان کره ای در دستگاه های سری Galaxy S23 موجود است.

این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد از صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود برای پاسخ دادن به تماس های تلفنی در زمانی که نمی توانید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر نمی توانید به تماس تلفنی پاسخ دهید، می توانید از ویژگی جدید برای تایپ جمله ای استفاده کنید که با صدای شما برای تماس گیرنده خوانده می شود. سامسونگ می گوید قصد دارد در آینده این ویژگی را با سایر قابلیت های سامسونگ فراتر از تماس های تلفنی سازگار کند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که قابلیت Bixby Text Call که تماس‌های صوتی را به متن نوشتاری تبدیل می‌کند، اکنون از تماس‌های انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی ابتدا سال گذشته به زبان کره ای راه اندازی شد و به کاربران اجازه می دهد با تایپ پیامی به تماس ها پاسخ دهند که بیکسبی سپس با صدای بلند برای تماس گیرنده می خواند. Text Call همچنین می تواند آنچه تماس گیرنده می گوید رونویسی کند. این ویژگی در دستگاه‌های گلکسی S23، Z Fold 4 و Z Flip 4 قابل دسترسی است.

علاوه بر این، این شرکت می‌گوید که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که عبارت بیداری بیکسبی را به هر چیزی که می‌خواهند سفارشی کنند. دستیار صوتی اکنون می تواند بسته به نوع تمرینی که در Samsung Health پخش می شود نیز موسیقی پخش کند.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: «اکنون، Bixby می‌تواند با درک زمینه و مرتبط کردن کلماتی که قبلاً در تعاملات استفاده می‌شد، قصد و درخواست‌های پیگیری را بهتر درک کند. به عنوان مثال، کاربران Bixby می‌توانند ابتدا تمرینی را در Samsung Health راه‌اندازی کنند و سپس با گفتن «Play music for this workout» از بیکسبی بخواهند که موسیقی را پخش کند که به بهترین وجه مناسب آن ورزش است.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که کارهایی را که بیکسبی می تواند به صورت آفلاین انجام دهد، مانند تنظیم تایمر، گرفتن اسکرین شات یا روشن کردن چراغ قوه، گسترش داده است.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45754

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.