• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

پایان هیجان انگیز سریال پوست شیر لو رفت / بیوگرافی منصور باجلان

  • کد خبر : 46660
  • 16 آوریل 2023 - 10:58
پایان هیجان انگیز سریال پوست شیر لو رفت / بیوگرافی منصور باجلان

با انتشار قسمت هفتم از فصل سوم «پوست شیر»، تنها یک قسمت تا پایان هیجان انگیز سریال پوست شیر باقی مانده و هیجان نتیجه این همه کشمکش مشخص می شود .

پایان هیجان انگیز سریال پوست شیر

در هفتمین قسمت از فصل سوم و پایانی پوست شیر، کشمکش محب شهاب حسینی و منصور مجتبی پیرزاده ادامه داشت و حالا تنها یک قسمت تا پایان کار باقی است.

با نگاهی به واکنش‌های مجازی نسبت به پوست شیر، به‌نظر می‌رسد که می‌توان رضا پروانه با بازی علیرضا کمالی را محبوب‌ترین شخصیت این سریال دانست. رضا در قسمت بیست‌وسوم پوست شیر نقش کمرنگی دارد اما وقتی وارد می‌شود، حسابی قدرتمند نشان می‌دهد تا مشخص شود چرا این کاراکتر و بازی قابل ستایش کمالی را یکی از نقاط قوت و دلایل موفقیت پوست شیر می‌دانند.

قسمت جدید سریال پوست شیر با رکورد زنی بی سابقه ای که داشت، هیاهویی در فضای مجازی به راه انداخت و همه را در انتظار غافلگیری جدید این سریال گذاشت.

هفته آینده، نوبت پیچ پایانی است و یکی از جذاب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی به پایان می‌رسد. آیا توانایی محمودی و بهاروند به کمک پوست شیر می‌آید تا شاهد یک پایان‌بندی غیرقابل‌پیش‌بینی، تاثیرگذار و در عین حال منطقی و باورپذیر باشیم؟

بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور

مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور سریال پوست شیر متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ در تهران در تهران، لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره دارد که با تئاتر دانشجویی اولین بار روی صحنه رفت.او در سال ۱۳۹۲ با نمایش «باغ آرزوها» و سپس «مرگ فروشنده» بروی صحنه تئاتر حرفه ای رفت و در ادامه با نمایش «مونولوگ پینتر» در صحنه توجهات را به خود جلب کرد.

در سال ۱۳۹۳ با فیلم «پل خواب» اولین بار جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۹۶ با سریال «سایه بان» و در نقش شهرت بسیار خوش درشید.

او در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم «تومان» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. اما این جایزه به امیر آقایی برای بازی در فیلم «شنای پروانه» رسید.

ازدواج

مجتبی پیرزاده با خانم «فرزانه تفرشی» از بازیگران تئاتر و تحصیلکرده رشته بازیگری دانشگاه ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دختر به نام «رونا» که متولد ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ است دارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.