• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

ویژگی جدید واتساپ : امکان افزودن توضیحات به پیام های فوروارد شده

  • کد خبر : 46676
  • 17 آوریل 2023 - 13:35
ویژگی جدید واتساپ : امکان افزودن توضیحات به پیام های فوروارد شده

افزودن توضیحات به پیام های فوروارد شده در واتساپ جدیدترین ویژگی است که به این پلتفرم اضافه شده است. همچنین توسعه پشتیبانی از چند دستگاه هم، طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد اکانت واتساپ موجود خود را به تلفن همراه دیگری پیوند دهند.

امکان افزودن توضیحات به پیام های فوروارد شده در واتساپ

واتس اپ که متعلق به متا است، ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که به کاربران امکان می دهد توضیحاتی را به تصاویر، ویدیوها، GIF ها و اسناد فوروارد شده در اندروید اضافه کنند، در حال حاضر این ویژگی برای برخی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است.

اگر کپشن فعلی تصویر را به درستی توصیف نکرده اید یا اگر بخواهید توضیحات دیگری اضافه کنید این ویژگی به کار می آید.

با حذف کپشن موجود و جایگزینی آن با عنوان خود، توضیحات جدید به صورت یک پیام جداگانه ارسال می شود. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که گیرندگان می دانند که به پیام اصلی تعلق ندارد.

اکنون کاربران می‌توانند زمینه بیشتری را به رسانه‌های ارسال‌شده‌ای که ارسال می‌کنند اضافه کنند، زیرا این کار به آنها امکان می‌دهد توضیح مختصری درباره دلیل ارسال رسانه ارائه دهند و همچنین افکار، نظرات یا احساسات خود را در مورد محتوا به اشتراک بگذارند.

در همین حال، واتساپ در آخرین به‌روزرسانی خود در اندروید، ویژگی «حالت همراه» را برای همه آزمایش‌کنندگان بتا ارائه کرده است.پیش از این، حالت همراه فقط برای گروه منتخبی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس بود. این ویژگی، توسعه‌ای از پشتیبانی چند دستگاهی است که به کاربران اجازه می‌دهد اکانت واتساپ موجود خود را به تلفن همراه دیگر پیوند دهند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.