• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

چین اولین اسلحه الکترومغناطیسی جدید را برای مهار شورش معرفی کرد

  • کد خبر : 46714
  • 19 آوریل 2023 - 11:07
چین اولین اسلحه الکترومغناطیسی جدید را برای مهار شورش معرفی کرد

چین اولین اسلحه الکترومغناطیسی جدید را برای مهار شورش معرفی کرده است این تفنگ از نیروی الکتریکی برای شتاب دادن به پرتابه ها استفاده می کند. انرژی این تفنگ توسط یک باتری لیتیوم یون داخلی تامین می شود.

اسلحه الکترومغناطیسی جدید

این این اسلحه دستی پرتابه هایی به شکل سکه شلیک می کند. اسلحه الکترومغناطیسی جدید چین که از آن برای کنترل شورش استفاده خواهد شد غیرکشنده است.

این تفنگ “غیر کشنده” ماه گذشته در یک برنامه فناوری نظامی که توسط دوربین مداربسته وابسته به دولت پخش شد به نمایش گذاشته شد.

این سلاح که توسط China North Industries Group Corp ساخته شده ، ویژگی هایی برتر از تفنگ های سنتی را نشان می داد، از جمله صدای کاهش یافته، فلاش ریز پوزه و پس زدن کمتر.

لی فنگکیائو ، طراح این تفنگ، گفت که تفنگ CS/LW21 مانند تفنگ های سیم پیچ طراحی شده است که از نیروی الکتریکی برای شتاب دادن به پرتابه استفاده می کند.

«هنگامی که سیم‌پیچ ۹ سطحی برق‌دار می‌شود، میدان‌های مغناطیسی مربوطه تشکیل می‌شود که به گلوله اجازه می‌دهد تا با روش مسابقه رله مکیده شود.انرژی آن توسط یک باتری لیتیوم یون داخلی تامین می شود که در صورت شارژ کامل می تواند صدها گلوله را به طور مداوم شلیک کند. زمان شارژ نیز بسیار کوتاه است، با تأثیر کمی از دما.

این تفنگ دستی می تواند احتمال آسیب های مرگبار را به دلیل شلیک پرتابه های سکه ای کاهش دهد.

این اسلحه به سازمان‌های مجری قانون اجازه می‌دهد تا سرعت و خشونت گلوله‌ها را کنترل کنند و در نتیجه شورش‌ها را بدون ایجاد صدمات فیزیکی جدی به افراد بی‌گناه مهار کنند.

از آنجایی که اسلحه الکترومغناطیسی جدید به باروت نیاز ندارند، نگهداری و حمل و نقل سلاح بسیار آسان است.

علاوه بر این، اسلحه می تواند به طور مداوم صدها گلوله را قبل از نیاز به یک شارژ مجدد شلیک کند و دارای یک خشاب دو محفظه برای بارگیری مجدد سریع و مداوم است.

دسته اسلحه در مرکز اسلحه قرار دارد تا وزن را به طور مساوی تقسیم کند. قسمت جلوی اسلحه دارای سه دکمه است که می توان از آنها برای جابجایی بین حالت های تیراندازی، تغییر قدرت خروجی و روشن و خاموش کردن سلاح استفاده کرد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.