• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

توییتر تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در هر روز را برای کاربران عادی محدود کرد

  • کد خبر : 49154
  • 22 جولای 2023 - 11:18
توییتر

کاربران حالا برای ارسال پیام خصوصی نامحدود باید اشتراک بلو تهیه کنند.

توییتر محدودیت جدیدی را برای کاربران عادی در نظر گرفته است. این شرکت می‌گوید برای مقابله با اسپم و کاهش آن، تعداد پیام‌های خصوصی روزانه را برای کاربرانی که اشتراک بلو ندارند، محدود کرده است. این تغییر ظاهراً از دیروز اعمال شده است.

صفحه پشتیبانی توییتر در یک توییت جدید اعلام کرده است که به منظور کاهش اسپم در بخش پیام‌های خصوصی، تغییراتی را پیاده‌سازی کرده است. بر این اساس، اکانت‌های بدون تیک آبی از نظر تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در هر روز محدود شده‌اند. این شرکت پیشنهاد می‌کند که اگر مایلید پیام‌های بیشتری بفرستید، اکانت توییتر بلو را خریداری کنید.

محدودیت ارسال پیام‌های خصوصی در توییتر از روز جمعه آغاز شد

در صفحه پشتیبانی توییتر ذکر شده که محدودیت جدید برای اکانت‌های عادی از روز ۳۰ تیرماه اجرا شده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال توسط هر حساب معمولی چقدر است.
ایمیل مطبوعاتی توییتر در پاسخ به درخواست اظهارنظر در این مورد دیگر به‌طور خودکار ایموجی پو را ارسال نمی‌کند؛ درعوض یک پیام به‌صورت خودکار به دست فرستنده می‌رسد که می‌گوید به‌زودی به شما پاسخ داده می‌شود. البته این شرکت ظاهراً هنوز قصد ندارد به این ایمیل‌ها پاسخ دهد و صرفاً
ایلان ماسک از زمان ورود به توییتر به‌شدت روی مقابله با اسپم تمرکز داشته؛ البته برخی باور دارند که فروش اشتراک بلو هم در اجرای این برنامه‌ها بی‌تأثیر نبوده است. بااین‌حال، ماسک در ماه آوریل ۲۰۲۲ پیش از آنکه توییتر با پیشنهاد او موافقت کند، گفته بود در صورت تصاحب این شبکه اجتماعی، یا بات‌های اسپم را شکست خواهد داد یا در راه مقابله با آن‌ها از پای درمی‌آید.
این شرکت از حدود یک هفته پیش تغییر دیگری را هم در بخش پیام‌های خصوصی اعمال کرده است تا کاربران بتوانند تنها پیام‌های مربوط به کسانی را دریافت کنند که آن‌ها را دنبال می‌کنند. پیام‌های کاربران بلو هم حتی درصورتی‌که آن‌ها را دنبال نکرده باشید، به صندوق درخواست‌ها وارد می‌شود.
این تنظیمات برای تمام کاربرانی اعمال شده است که قبلاً تنظیمات خود را روی دریافت پیام از تمام کاربران گذاشته بودند.
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.