• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
11

طاقچه رفع فیلتر شد

  • کد خبر : 49568
  • 02 آگوست 2023 - 11:33
طاقچه رفع فیلتر شد

اپلیکیشن عرضه کتاب طاقچه رفع فیلتر شد و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

پس از بروز حاشیه هایی که درباره طاقچه پیش آمد و نتیجه انتشار یک عکس با فیلتر، شامگاه روز گذشته خبری منتشر شد که به نقل از مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در این خبر اعلام شد: “با توجه به تعهدات قضایی شرکت ‘خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر’، صاحب طاقچه توافق کرده است که بر اساس درخواست دادستانی و با رعایت قوانین و مقررات کشور و دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به منظور برطرف کردن مسدودسازی طاقچه اقدام کند.”

اکنون (یازدهم مردادماه) طاقچه رفع فیلتر شد

شاید برای شما جالب باشد : اپلیکیش طاقچه از دسترس خارج شد

طاقچه بدون مجوز فعالیت از وزارت ارشاد

قبلاً روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اعلام کرده بود که طاقچه، بدون مجوز فعالیت از وزارت ارشاد، به دلیل ساماندهی سکوهای نشر کتاب دیجیتال، مجبور به تعلیق فعالیت خود شده است.

بعد از چند ساعت، این اپلیکیشن از دسترس خارج شد که باعث ایجاد انتقاداتی شد. شخصیت‌های مختلفی از جمله روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، و عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، انتقادات خود را ابراز کردند. عیسی زارع‌پور اظهار داشت: “رئیس جمهور معتقد است که توقف ارائه خدمات نوآورانه و فناورانه در بسترهای بومی، درست نیست و روش صحیح برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. رئیس جمهور به مراجع مسئول در این زمینه تذکر داده‌اند و من پیگیر حل این موضوع هستم.”

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49568

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.