• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13

جدید ترین تصاویر از رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ را ببینید

  • کد خبر : 49691
  • 08 آگوست 2023 - 10:50
رابط کاربری One UI 6.0

به نظر می‌آید سامسونگ برنامه خود برای انتشار نسخه بتای رابط کاربری One UI 6.0 خود را در این هفته آغاز می‌کند و در همین رابطه شاهد انتشار جدید ترین تصاویر از رابط کاربری سامسونگ هستیم.

وب‌سایت سامسونگ آلمان برای مدتی برنامه بتای این شرکت را در مورد انتشار نسخه بتای روی صفحه خود قرار داد. به نظر می‌رسد که دارندگان گوشی‌های سری گلکسی S23 تا پایان این هفته قادر به دریافت نسخه بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ خواهند بود.

شاید برای شما جالب باشد : پوکو M6 پرو معرفی شد

 آخرین تغییرات و زمان عرضه رابط کاربری One UI 6.0

سامسونگ منتظر بود تا نسخه‌های بتای گوگل به مرحله «پایداری پلتفرم» برسد تا توسعه رابط کاربری One UI 6 را شروع کند. طبق تایید سامسونگ، برنامه بتای One UI 6.0 در ایالات متحده، کره جنوبی و آلمان فعال شده و در همین رابطه شاهد افشای اولین تصویر رسمی از این رابط کاربری هستیم.

با توجه به تصاویر ظاهراً پنل Quick Settings بازطراحی و شبیه کنترل سنتر iOS شده است. بر اساس آنچه در وب‌سایت سامسونگ آلمان قرار گرفته بود، One UI 6 تغییراتی در رابط کاربری گوشی‌ و برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اعمال کرده و به کاربران امکان خواهد داد که شخصی‌سازی‌های بیشتری روی گوش هوشمند خود اعمال کنند.

سامسونگ آلمان اعلام کرده که در رابط کاربری جدید One UI 6، کاربران می‌توانند والپیپر گوشی خود را بر اساس زمان یا حالت تغییر دهند. برای مثال، می‌توانید تصویر جنگلی ساکت را برای حالت Sleep گوشی انتخاب کنید. این رابط کاربری جدید طی چند روز آینده منتشر خواهد شد و کاربران گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ زودتر از بقیه دریافت خواهند کرد.

آخزین تغییرات و زمان عرضه
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.