• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

رونالدو: من دیگر یک عربستانی هستم !

  • کد خبر : 50798
  • 23 سپتامبر 2023 - 12:00
رونالدو: من دیگر یک عربستانی هستم

کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی در ال کلاسیکوی عربستان از وضعیت بسیار خوب خود در این کشور سخن به میان آورد و گفت من دیگر یک عربستانی هستم !

در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ عربستان که به ال‌کلاسیکو مشهور است دو تیم پرستاره النصر و الاهلی به مصاف هم رفتند.

این بازی جذاب ۷ گل داشت و در نهایت این النصر بود که توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

برای النصر در این بازی کریستیانو رونالدو و تالیسکا هر کدام دو گل به ثمر رساندند تا این تیم پنجمین پیروزی پیاپی فصل خود را کسب کند.

رونالدو بعد از بازی اینگونه به پیروزی تیمش واکنش نشان داد: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و موفق به گلزنی شدیم. هواداران بسیار خوب از تیم حمایت کردند و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.من همچنان عاشق فوتبال هستم و می توانم گل بزنم.

او ادامه داد: از وضعیت خود در عربستان در  این مدتی که اینجا بوده ام راضی هستم و کشور شما را دوست دارم. عربستانی ها خوب هستند. من یکی از شما هستم و همواره بهترین ها را به شما وعده می دهم. مهم ترین چیز پیروزی النصر است و ما همواره به دنبال کسب پیروزی هستیم.

کریستیانو رونالدو در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای در النصر داشته و با زدن ۹ گل در ۷ بازی در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

رسانه های عربستانی بعد از بازی برابر الاهلی نوشتند که رونالدو از وضعیت خود در عربستان راضی است و حاضر است که قرارداد خود را با النصر تمدید کند و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در جدول رده‌بندی، الاتحاد با ۱۸ امتیاز در صدر قرار دارد و الهلال هم با ۱۷ امتیاز دوم است. این در حالی است که الاتفاق و النصر هم به ترتیب ۱۶ و ۱۵ امتیازی هستند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50798

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.