• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

مقایسه مرکز تلفن ابری با تلفن های معمولی

  • کد خبر : 53490
  • 06 مارس 2024 - 15:32

تفاوت مرکز تلفن ابری با تلفن های معمولی این است که مرکز تلفن ابری (Cloud PBX) یک سرویس تلفنی بر پایه ویپ است که بیشتر در بستر اینترنت ارائه میشود.

مرکز تلفن ابری با تلفن های معمولی

امکانات مرکز تلفن ابری با تلفن های معمولی

با مرکز تلفن ابری این فرصت برای کسب و کارها فراهم شده تا به راحتی و با صرف هزینه ای کم به مدیریت تماس‌ها و امکانات مختلف دیگر مانند تلفن گویا، تماس خروجی، ‌و انتقال نامحدود تماس به داخلی های موردنظر، دریافت و ارسال فکس، ضبط مکالمات تلفنی، تماس همزمان و غیره دسترسی داشته باشند

سرویس مرکز تلفن ابری معمولاً بر اساس اشتراک ماهانه یا پلن‌های مختلف ارائه می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا از هر کجا و هر زمانی با استفاده از اینترنت و تنها یک گوشی موبایل تماس های خود را مدیریت وهیچ تماسی را از دست ندهند. در ادامه به مقایسه و تفاوت مرکز تلفن ابری با تلفن های معمولی در ایران می پردازیم.

توصیه میشود مقاله موبایل مخصوص طرفداران موسیقی را مطالعه کنید

هزینه مناسب مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن ابری نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزار و سخت افزاری ندارد. همچنین، برخلاف تلفن های معمولی شما نیازی به صرف هزینه برای نصب، تعمیر و نگهداری نخواهید بود. در واقع مرکز تلفن ابری به شما کمک می‌کند پولی که قرار بوده به جای اجاره محل کار، هزینه‌های زیرساخت، خرید تجهیزات، تعمیر و نگهداری، سرمایه گذاری تکنولوژی، استخدام و آموزش اپراتورها صرف شود را ذخیره کنید. راه اندازی مرکز تلفن ابری هیچ هزینه‌ای ندارد و فقط هزینه‌ی اشتراک سرویس را پرداخت می‌کنید.

بهبود تجربه مشتری

با مرکز تلفن ابری یک تیم ۲۴ ساعته پشتیبانی مشتریان شما را انجام می دهد و بدین ترتیب حتی در روزهای تعطیل هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. همچنین اپراتورهای حرفه ای مرکز تلفن ابری مکالمات شما را به صورت حرفه ای پاسخ می دهند و این موضوع مشتری را نسبت به برند شما وفادار نگه می دارد. در صورتی که با تلفن های معمولی هیچ کدام از این امکانات شدنی نیست.

ایجاد تغییرات دلخواه و مدیریت تماس ها

شما با استفاده از مرکز تلفن ابری می توانید بدون نیاز به داشتن تخصص خاصی همه تنظیمات مربوط به تلفن کسب و کارتان را طبق سلیقه خودتان تغییر دهید. همچنین به صورت آنلاین به گزارش کامل و لحظه ای دسترسی خواهید داشت. در صورتیکه برای اعمال تغییرات در تلفن های معمولی به یک فرد متخصص شبکه که با دستگاه سانترال آشنایی داشته باشد نیاز دارید.

امکانات حرفه ای و پیشرفته مرکز تلفن ابری

امکانات تلفن ثابت معمولی نسبت به تجهیزاتی که کسب و کارها نیاز دارند محدود است و شما برای استفاده از امکانات پیشرفته باید تجهیزات بیشتر بخرید. اما با استفاده از مرکز تلفن ابری با امکاناتی مثل تلفن گویا، منشی مجازی، فکس آنلاین، صندوق صوتی، ضبط مکالمات تماس، تماس خروجی، مدیریت آنلاین تماس‌ها و غیره بهره مند خواهید شد.

راه اندازی در کمترین زمان ممکن

برخلاف خریداری و نصب و سیم کشی تلفن های معمولی که بسیار زمانبر است، مرکز تلفن ابری ظرف چند دقیقه قابل راه اندازی است. یک تلفن ابری به شما امکان می دهد به سرعت یک حساب کاربری ایجاد و برنامه آن را دانلود کنید و بلافاصله با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. تنها پروسه زمانبر پیدا کردن ارائه دهنده مناسب مرکز تلفن ابری است. برای تعمیر تلفن پاناسونیک خود میتوانید با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید تا تلفنتان در سریع ترین زمان تعمیر شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=53490

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.