• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

نحوه استفاده از واتس اپ بدون استفاده از شماره تلفن

  • کد خبر : 43513
  • 06 اکتبر 2022 - 0:29
نحوه استفاده از واتس اپ بدون استفاده از شماره تلفن

واتس‌اپ سال‌هاست محبوبیت دارد. یکی از مواردی که باعث نگرانی کاربران می شود، الزام استفاده از شماره تلفن شما است. به نظر می رسد واتس اپ از شماره تلفن شما فقط برای تأیید استفاده می کند. اگر به دلایلی نمی توانید از شماره تلفن خود استفاده کنید، هنوز راه هایی وجود دارد که می توانید برنامه را تأیید کنید. اگر می خواهید نحوه استفاده از واتس اپ بدون استفاده از شماره تلفن را بیاموزید با ما همراه شوید.

نحوه استفاده از  واتس اپ  بدون استفاده از شماره تلفن

هنگامی که برای اولین بار واتس اپ را نصب می کنید، با یک صفحه تایید گوشی مواجه می شوید. این صفحه هم شماره تلفن و هم کشور شما را درخواست می کند. سپس واتس اپ کدی را به گوشی شما ارسال می کند. اگر با شماره تلفنی که برای تأیید استفاده می شود در دستگاه ثبت نام می کنید، واتس اپ آن را به طور خودکار دریافت می کند و تلفن شما را تأیید می کند.

اگر به طور خودکار پیامک را دریافت نکرد، می توانید به سادگی کد را در برنامه وارد کنید و ثبت نام خواهید کرد. این یک سیستم ساده است که به خوبی کار می کند، اگرچه گاهی اوقات ممکن است ناراحت کننده باشد.

اس ام اس آنلاین

امروزه صدها وب سایت پیامکی در اینترنت وجود دارد. پیدا کردن یک ارائه دهنده پیامک به صورت آنلاین و استفاده از آن شماره برای تأیید واتس اپ آسان است. اگر شماره اسکایپ و اعتبار اسکایپ دارید، می توانید از آن نیز استفاده کنید. Texport یک سرویس قابل اعتماد ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا سه متن ارسال کنید و متن های نامحدود را در طول هر جلسه رایگان دریافت کنید. فقط شماره ارائه شده را به صفحه تأیید واتس اپ اضافه کنید و وب سایت را زیر نظر داشته باشید. کد تأیید واتس اپ باید ظرف یک یا دو دقیقه وارد شود. پس از انجام این کار، کد را وارد کنید و برنامه باید تأیید کند.

تلفن ثابت

اگر تلفن ثابت دارید می توانید از آن استفاده کنید. بسته به محل زندگی شما، ارائه دهنده تلفن شما باید سیستمی داشته باشد که پیامک را در تلفن ثابت معمولی شما بخواند. این روش بدیهی است که به شرکت مخابراتی شما بستگی دارد، اما اکثر آنها آن را دارند زیرا یک ویژگی دسترسی است.

کشور را در واتس اپ انتخاب کنید و مطمئن شوید که “۰” اصلی را از شماره تلفن خود حذف کرده اید. واتس اپ به طور خودکار کد کشور شما را اضافه می کند و شما آماده هستید. باید تماسی دریافت کنید که کد را بیان می کند. آن کد را در برنامه وارد کنید و ثبت نام می کنید.

از طرف دیگر، می توانید از تأیید مجدد واتس اپ استفاده کنید که شامل تماس تلفنی است. اگر تلفن ثابتی دارید که ویژگی های دسترسی ذکر شده را ندارد، این گزینه خوبی است. از برنامه بخواهید تأییدیه را به شماره تلفن ثابت شما ارسال کند و کمی صبر کنید. سپس گزینه دریافت تماس را انتخاب کنید. یک سیستم خودکار با شما تماس می گیرد و کدی را بیان می کند. کد را در برنامه وارد کنید و تأیید کنید. واتس اپ باید کد را بپذیرد.

Google Voice یا Skype

هر دو Google Voice و Skype شماره های مجازی را ارائه می دهند که می توانید از آنها به صورت آنلاین برای تماس در شبکه های مربوطه استفاده کنید و از آنها برای تماس با تلفن همراه یا تلفن ثابت خارج شوید. اگر قبلاً این را دارید، این یک راه سریع و آسان برای ثبت WhatsApp بدون شماره تلفن شما است.

این روند همانند تلفن ثابت بالا است. کد کشور خود را در واتس اپ تنظیم کنید و “۰” اصلی را از شماره Google Voice یا Skype خود حذف کنید. برنامه تلفن مربوطه را باز کنید و منتظر بمانید تا پیامک برسد. کد را در واتس اپ وارد کنید و تایید می شوید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.