• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
23

بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن در سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 32825
  • 02 جولای 2024 - 15:16
بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن 2020

در این متن بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن ۲۰۲۴ که توانسته‌اند بیشترین امتیاز و بیش از ۳۵ هزار رای را ازکاربران سایت (آی ام دی بی) دریافت کنند را معرفی کردیم.

لیست بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن ۲۰۲۴

۱- فیلم Lift

فیلم Lift اثری است که در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ (۱۲ ژانویه ۲۰۲۴) اکران شده است. در این فیلم از نتفلیکس با بازی کوین هارت (Kevin Hart) ما با گروهی از سارقان همراه می‌شویم که توسط پلیس بین‌الملل استخدام می‌شوند تا یک ماموریت غیرممکن را به انجام برسانند. این گروه توسط سایرس ویتیکر (Cyrus Whitaker) هدایت می‌شود که نقش او را هارت بازی می‌کند.

۲- فیلم The Beekeeper

در فیلم The Beekeeper که در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ (۱۲ ژانویه ۲۰۲۴) روانه سالن‌های سینما شد، ما شاهد نقش‌آفرینی جیسون استاتهام (Jason Statham) در نقش کِلِی (Clay) هستیم. او یک پرورش‌دهنده زنبور در شهر کوچکی است که زندگی ساده و آرامی دارد. اما زمانی که الویز پارکر (‌Eloise Parker)، با بازی فیلیسیا رشاد (Phylicia Rashad)، که همسایه‌ی کلی است، در یک اتفاق تراژیک قربانی یک کلاهبرداری فیشینگ می‌شود، اوضاع کاملا تغییر می‌کند.

۳- فیلم Argylle

متیو وان (Matthew Vaughn) را اکثر سینما دوستان با فرنچایز Kingsman می‌شناسند. حالا او کارگردانی یک اثر ماجراجویی و جاسوسی‌محور را برعهده گرفته که قرار است در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) اکران شود. در فیلم Argylle ما هنری کویل (Henry Cavill) را در نقش یک جاسوس حرفه‌ای می‌بینیم و از دیگر بازیگران هم می‌توان به برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) در نقش یک رمان‌نویس به نام الی کانوی (Elly Conway) اشاره کرد که داستان‌های روایت شده در کتاب‌اش در واقع بازنمایی از اقدامات جنایی هستند که در اثر به وقوع می‌پیوندند.

۴- فیلم The Fall Guy

در فیلم The Fall Guy ریان گاسلینگ (Ryan Gosling) نقش کولت سیورس (Colt Seavers) را بازی می‌کند؛ بدل‌کاری که درگیر ماجرای گم شدن یک ستاره‌ی سینما به نام تام رایدر (Tom Ryder)، با بازی ارون تیلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، می‌شود. او در حال بازی در اولین پروژه‌ی سینمایی بود که دوست‌دخترش، جودی (Jody) که نقش او را امیلی بلانت (Emily Blunt) بازی می‌کند، وظیفه کارگردانی‌اش را برعهده داشت.

۵- فیلم Ballerina

آنا د آرماس (Ana de Armas) قرار است نقش کاراکتری با اعتماد به نفس و جذاب به نام رونی (Rooney) را بازی کند. او در این اثر که اسپین‌آفی از فرنچایز John Wick است، نقش بالرینی را برعهده دارد که می‌خواهد برای انتقام دست به آدم‌کشی بزند. فیلم Ballerina قرار است داستانی احساسی و عمیق را روایت کند و به لطف جذابیت‌های ظاهری شخصیت اصلی‌اش احتمالا می‌تواند افراد زیادی را به سالن‌های سینما بکشاند.

۱۴ مورد از بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن در سال ۲۰۲۰

۱- آقایان (The Gentlemen)

در فیلم «آقایان»، هر فاکتوری از یک فیلم اکشن جنایی جذاب که بخواهید، وجود دارد، اخاذی، فریب، قتل، گانگسترهای خیابانی و خبرنگار باج‌گیر.

۲- تنت (Tenet)

نولان، بیشتر از پنج سال بر روی فیلم‌نامه «تنت» کار کرد که شامل تحقیقات او درباره‌ی مسائلی همچون «پیکان زمان» نیز می‌شد.
سکانس بزرگراه در این فیلم با استقبال زیادی از سوی طرفداران ژانر اکشن روبرو شد.

۳- سگ تازی (Greyhound)

سگ تازی یکی دیگر ازبهترین فیلم‌های سینمایی اکشن در سال ۲۰۲۰ است. صحنه‌های جنگی و تعقیب و گریز‌های دریایی فیلم «سگ‌تازی»، هیجانِ زیادی را به مخاطب القا می‌کند. این دومین حضور تام هنکس بعد از فیلم «لیگ خودشان» در فیلمی جنگی، با مضمون جنگ جهانی دوم است.

۴- خارج‌کردن (Extraction)

حتما وقتی بدانید که کارگردان این فیلم، پیش از این، بدلکار «کریس ایوانز» و طراح صحنه‌های اکشن بخش عمده‌‌ای از آثار کمپانی مارول بوده است، بیش از پیش، به تماشای یک فیلم اکشن به کارگردانی او، ترغیب خواهید شد.

از دیگر نکات جالب این فیلم، نقش‌‌آفرینی گلشیفته فراهانی در این فیلم است که با بازخوردی بسیار مثبت از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد.

 ۵- پسران بد تا ابد (Bad Boys For Life)

استقبال از فیلم «پسران بد ۱» در سال ۱۹۹۵ به قدری بود که هشت سال بعد از آن، «پسران بد ۲» ساخته شد. به همین دلیل این فیلم در گروه بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است.

۶- نگهبانانی از دیرباز (The old guard)

این فیلم، یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن در سال ۲۰۲۰ ، محصول نتفلیکس است.

با این که نگهبانانی ازدیرباز صحنه‌ای ندارد که بتوان آن را بهترین سکانس اکشن فیلم نامید، اما گروه قهرمانان داستان در این فیلم، دائماً در حال مبارزه هستند.

۷- شکار (The hunt)

فیلمی بحث‌برانگیز با درون‌مایه‌های هیجان‌انگیز و ترسناک است که اکران آن، بعد از تیراندازی‌های تابستانِ گذشته در تگزاس و اوهایو به تعویق افتاد.

چند فیلم دیگر که در گروه بهترین فیلم‌های سینمایی اکشن در سال ۲۰۲۰ قرار می گیرند عبارتند از :

GreenLand – 8 ( گرینلند )

Spenser Confidential -9   ( محرمانه اسپنسر)

Birds of Pery -10 ( پرندگان شکاری )

project power-11 ( پروژه قدرت )

BloodShot -12  ( بلادشات )

Mulan -13 ( مولان )

Wonder Woman 1984 -14 ( زن شگفت انگیز )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32825

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.