• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
41

معرفی بهترین فیلم های ترسناک جهان که حتما باید ببینید

  • کد خبر : 34652
  • 16 می 2021 - 16:30
بهترین فیلم های ترسناک جهان

اگر شما هم از طرفداران فیلم هایی با ژانر ترسناک و هیجان انگیز هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین فیلم های ترسناک جهان را برای شما ارائه کنیم. فیلم هایی با داستان های جذاب، بازیگران برجسته و قابلیت بسیار بالا برای جذب مخاطبان.

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین فیلم های دنیا، فیلم هایی با ژانر ترسناک هستند. افرادی که از تجربه حس ترس و هیجان حین دیدن یک فیلم لذت می برند، همیشه به دنبال پیدا کردن لیستی از بهترین فیلم های ترسناک جهان اند. در این ژانر فیلم های بسیار زیادی ساخته شده است که قطعا همه آن ها موفقیت زیادی برای جلب توجه مخاطبان را نداشته اند. بسیاری با موضوعات سطحی و کاراکتر های تکراری به هیچ عنوان در این حیطه موفق نبوده اند. با این حال برخی از آن ها با داستانی جذاب و گیرا و شخصیت هایی برجسته و از همه مهم تر با بازیگرانی شناخته شده به خوبی لقب هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک دنیا را به خود اختصاص داده اند.

بهترین فیلم های ترسناک جهان موضوعات مختلفی دارند

در حوزه سینما و فیلم سازی، موضوعات مختلف و گاهی اوقات ترکیبی می توانند فیلمی ترسناک و هیجان انگیز را ارائه دهند. گاهی اوقات فیلم های ترسناک در حوزه جنایی و با موضوعات قتل و جنایت شکل می گیرد. گاهی ساختار فیلم ترسناک مورد نظر، مبنای علمی تخیلی دارد و از کاراکتر های فرازمینی یا غیر واقعی برای ساخت آن ها استفاده می شود. فیلم هایی با موضوع روح و جن، آدم فضایی ها، افسانه های قدیمی و … همگی می توانند داستان بهترین فیلم های ترسناک جهان را تشکیل دهند. در نتیجه به نوعی می توان گفت موضوع و انتخاب هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک دنیا کاملا به سلیقه فردی و نو دیدگاه بیننده بستگی دارد. اما می توان بر اساس مجموعه ای از معیار ها و نظرات کاربران، لیستی از این فیلم های برتر تهیه کرد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

فیلم ترسناک جن گیر

یک فیلم قدیمی در ژانر ترسناک که در سال ۱۹۷۳ به کارگردانی ویلیام فریدکین در آمریکا ساخته شد. این فیلم که داستانی را در حومه واشنگتن روایت می کند، بر اساس یک رمان از ویلیام پیتر بلتی ساخته شده است. داستان فیلم زنی را نشان می دهد که دخترش دائما دچار تشنج های شدید می شود و طرز رفتار او اخیرا تغییر کرده و کمی عجیب و غریب است. پزشکانی که برای معالجه این دختر تلاش می کنند، در درمان او ناموفق اند و از این رو مادر دختر ناچار می شود از یک جن گیر برای درمان دخترش کمک بگیرد. فضای ترسناک و شیطانی فیلم و داستان پر التهاب آن، این فیلم قدیمی را به یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان تبدیل کرده است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

مجموعه فیلم های Saw

از این فیلم چندین قسمت در سال های مختلف تولید شده است. اولین قسمت آن نیز در سال ۲۰۰۴ توسط جیمز وان تولید و منتشر شد. یک داستان بسیار ترسناک و هیجان انگیز که به جرات می توان آن را یکی از موفق ترین ها در لیست بهترین فیلم های ترسناک جهان معرفی کرد. این فیلم نمایش یک جدال ترسناک برای مرگ و زندگی است. افراد باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند تا تنها بتوانند زنده بمانند. وقوع بدترین و بغرنج ترین مرگ ها در این فیلم فضای آن را به شدت ترسناک و دلهره آور کرده است. اما شاید برای بسیاری از افراد دیدن این فیلم توصیه نشود، چرا که نحوه کشته شدن شخصیت های فیلم بسیار وحشتناک است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

فیلم ترسناک Martyrs

این فیلم را نیز می توان به دلیل فضای ترسناکی که به خوبی در فیلم حاکم شده است به عنوان یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان در نظر گرفت. ساخت این فیلم در سال ۲۰۰۸ توسط پاسکال لوژیه صورت گرفته است. خلق لحظه های بسیار دلهره آور، خشن و پر از خون و خونریزی فضای این فیلم را به شدت ترسناک و هیجان انگیز کرده است. موضوع این فیلم در مورد یک زن جوان است که در دوران کودکی توسط یک سری افراد دزدیده شده و یک سال تحت شکنجه های جسمی و جنسی قرار می گیرد. در نهایت او موفق می شود فرار کند و ۱۵ سال بعد برای انتقام بر می گردد. به جرات می توان گفت فیلم Martyrs یکی از هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک دنیا است که دیدن آن به شدت توصیه می شود.

فیلم ترسناک Triangle

این فیلم درست مصداق ترکیب چند ژانر با هم است که به طرز موفقیت آمیزی توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. ترکیبی از ژانر علمی تخیلی به همراه چاشنی ها و روایت های هیجان انگیز و ترسناک، فیلم Triangle را به یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان از دید مخاطبان بدل کرده است.

در شروع داستان، زن جوانی به همراه دوستان خود به یک سفر دریایی می رود، فضای آرام فیلم به زودی با یک طوفان سهمگین تغییر می کند. کشتی که برای نجات این گروه می آید، نقطه آغاز اتفاقات عجیب و ترسناک فیلم است. نمایان شدن یک مرد نقاب دار با ظاهری هراس آور و شروع به تیراندازی کردن توسط او، سمت و سوی فیلم را به سمت هیجان بیشتر می برد. داستان پیچیده و تو در توی فیلم آن را به یکی از هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک دنیا در سال ۲۰۰۹ تبدیل کرده است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

فیلم The Witch

این فیلم که در سال ۲۰۱۵ توسط رابرت اگرز ساخته شده است، روایت گر داستانی در دهه ۱۶۳۰ است. در این داستان ترسناک خانواده ای در احاطه نیرو های اهریمنی مورد اذیت و آزار قرار می گیرند. داستان با درگیری تدریجی حیوانات مزرعه و محصولات آن ها شروع می شود و تا جایی پیش می رود که یکی از فرزندان آن ها توسط همین نیرو های شیطانی تسخیر می شود. این فیلم نیز یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان است اما در آن نقاطی مستقل از داستان ترسناک نیز دنبال می شود. از بعد های تاریخی و نکات مذهبی گرفته و داستان های تعصبی علیه زنان دیگر ابعاد داستان این فیلم را تشکیل می دهند. اما وجه برجسته فیلم را همان داستان های ترسناک و دلهره آور تشکیل می دهد.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

فیلم ترسناک Hereditary

این فیلم یک شاهکار ترسناک از آری استر است که در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. داستان فیلم از این قرار است که بعد از مرگ بزرگ یک خانواده، دخترشان شروع به افشای یک سری راز های ترسناک می کند. در این فیلم علاوه بر فضای ترسناک، پیچیدگی های احساسی نیز برجستگی زیادی دارد و همین مشخصه آن را به یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان تبدیل کرده است. این فیلم و داستان هیجان انگیزی که دارد، به همراه بازی برجسته تونی کولت می تواند حتی در آینده فیلم های ترسناک نیز بسیار موثر باشد.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

فیلم ترسناک His House

این فیلم نه تنها به عنوان یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان در نظر گرفته می شود، بلکه می توان آن را به یکی از محبوب ترین های سال جدیدی نیز نسبت داد. فیلم His House به کارگردانی رمی ویکس، در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در این داستان یک زوج پناهنده سودانی خسته از درگیری های جنگی به انگلیس می روند تا بتوانند آن جا فصل جدیدی را آغاز کنند. اما این فضای آرامش اولیه تنها شروع داستان است و به زودی همه چیز با اتفاقات عجیب و دلهره آوری بهم خواهد ریخت. داستان هایی که در ادامه فیلم اتفاق می افتد، آن را به یکی از هیجان انگیزترین فیلم های دنیا تبدیل کرده است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

فیلم دلهره آور Underwater

فضای این فیلم با اتفاقات هیجان انگیز و دلهره آوری که در زیر آب برای افراد حاضر در فیلم رخ می دهد، ترسناک می شود. فیلم زیر آب ساخته ویلیام یوبنک است که از بازیگران مطرحی همچون ونسان کسل و کریستین استوارت در آن استفاده کرده است. بعد از وقوع یک زمین لرزه، یک پایگاه زیردریایی تحقیقاتی به زیر آب می رود و افراد در تلاش برای نجات با موجودات عجیب و ترسناکی مواجه می شوند. این فیلم تا حدودی ترکیبی از ژانر ترسناک به همراه ژانر علمی تخیلی است. فضای جذاب زیر آب، داستان را به یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان تبدیل می کند.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

فیلم ترسناک کینه

آخرین نسخه از سری فیلم های ترسناک کینه در سال ۲۰۲۰ تولید و ارائه شد. این فیلم ژاپنی که تاکنون سه نسخه دیگر از آن نیز در سال های ۲۰۰۴، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ ساخته شده بود، این بار نسخه چهارم خود را با همان فضای ترسناک در سال ۲۰۲۰ به معرض نمایش گذاشته است. داستان قتل های زنجیره ای و هولناکی که وقوع آن ها به یک خانه متروکه و نفرین شده برمی گردد. به نظر می آید باز هم کارگردان فیلم تلاش دارد تا با صحنه های هولناک، این نسخه را نیز به یکی از بهترین فیلم های ترسناک جهان تبدیل کند.

بهترین فیلم های ترسناک جهان

A Quiet Place II

نسخه یک این فیلم به خوبی توانست دلهره و استرس را به قلب مخاطبان بدهد. بعد از موفقیت زیاد قسمت اول این فیلم، تمام مخاطبان فیلم های ترسناک با اشتیاق منتظر قسمت دوم آن هستند و می توان گفت که این قسمت نیز می تواند به همراه قسمت اول در دسته بهترین فیلم های ترسناک جهان قرار بگیرند. نقطه قوت فیلم این است که تمام جریان هولناک این داستان در سکوت کامل بازیگران رخ می دهد و امیلی بلانت با سکوتی سرشار از ترس و دلهره، داستان فیلم را پیش می برد. داستان قسمت دوم فیلم نیز به دنبال روایت ترسناک قسمت اول است که اعضای خانواده باید با سکوت شان راه زنده ماندن را دنبال کنند. بعد از موفقیت و فروش بالای قسمت اول، پیش بینی می شود قسمت دوم نیز به عنوان یکی از هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک دنیا موفقیت زیادی را کسب کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.