• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
17

روش های اسکرین شات گرفتن در آیفون ۱۱

  • کد خبر : 35498
  • 17 ژوئن 2021 - 9:08
اسکرین شات گرفتن در آیفون

این مطلب برای افرادی کاربرد دارد که از آیفون ۱۱ استفاده می کنند و می خواهند از صفحه گوشی خود اسکرین شات بگیرند. معمولا برای اسکرین گرفتن در گوشی های اپل، از دکمه هوم استفاده میشد. در حالی که آیفون ۱۱ چنین دکمه ای ندارد و به همین دلیل باید از روش های دیگری برای گرفتن عکس از صفحه استفاده کنید. در ادامه تمامی روش های اسکرین شات گرفتن در آیفون را به شما آموزش می دهیم. البته این روش ها برای تمامی آیفون هایی که دکمه هوم ندارند قابل اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند

اسکرین شات گرفتن در آیفون با کلید میانبر

یکی از ساده ترین روش ها برای گرفتن اسکرین شات از صفحه در گوشی apple مدل آیفون ۱۱، استفاده از کلید میانبر است. دکمه کناری یا Side button را به همراه دکمه افزایش صدا یا Volume Up به صورت همزمان فشار دهید. به محض این که دکمه ها را رها کنید، عکس صفحه ثبت می گردد. البته یک پیش نمایش از عکس گرفته شده هم در پایین صفحه ایجاد می شود تا  با کمک آن، عکس را ویرایش کنید. برای به اشتراک گذاشتن عکس هم کافی است از طریق همان بخش پیش نمایش، وارد بخش Share یا اشتراک گذاری شده و عکس را در هریک از شبکه های اجتماعی مد نظرتان به اشتراک بگذارید.

اسکرین شات در آیفون ۱۱ با فعال کردن  Assistive Touch

برای اسکرین شات گرفتن در آیفون ۱۱ با Assistive Touch، باید این قابلیت را فعال کنید. مسیر Settings -> General -> Accessibility -> Assisitive  را طی کرده و در مقابل AssistiveTouch کلیک کنید تا این قابلیت فعال شود. پس از آن دکمه ای نیمه شفاف را در نمایشگر آیفون خود خواهید دید که به آن دکمه Assistive Touch می گویند. در منوی نمایش داده شده آیکون ستاره را که Custom نام دارد، انتخاب کنید. حالا باید در فهرستی که نمایش داده می شود، Screenshot  را انتخاب کنید تا این گزینه به منوی Assistive Touch  افزوده شود. حالا کافی است از طریق منوی Assistive Touch، گزینه اسکرین شات را انتخاب کنید تا از نمایشگر گوشی، عکس گرفته شود.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.