• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
15

مجموعه ای از بهترین آنتی ویروس ها برای آیفون

  • کد خبر : 35559
  • 19 ژوئن 2021 - 12:59
بهترین آنتی ویروس برای آیفون

بهترین آنتی ویروس برای آیفون کدام است؟ بسیاری از کارشناسان تعمیر موبایل اپل معتقدند که گوشی های این برند نیازی به آنتی ویروس ندارند! باور عمومی بر این است که iOS امنیت بسیار بالایی داشته و لازم نیست کاربران از برنامه های آنتی ویروس در این سیستم عامل استفاده کنند. اما هکرها و توسعه دهندگان ویروس های موبایل از هر فرصتی برای نفوذ به این سیستم عامل استفاده می کنند. بنابراین بد نیست که یکی از بهترین آنتی ویروس های برای آیفون را در گوشی خود نصب کنید. در ادامه با چند مورد از بهترین آنتی ویروس های iOS آشنا می شوید.

معرفی بهترین آنتی ویروس های برای آیفون

۱- آنتی ویروس آواست بهترین آنتی ویروس برای آیفون

بدون شک یکی از بهترین آنتی ویروس هایی که می توانید در گوشی یا تبلت اپل خود نصب کنید، آواست است. این برنامه نسخه رایگان دارد و امنیت وای فای را نیز تامین می کند. اپلیکیشن Avast Security & Privacy در حوزه امنیت سیستم های کامپیوتری بسیار خوش درخشیده است و همان کیفیت و امنیت بالا را به عرصه موبایل هم آورده است. این برنامه، گوشی آیفون شما را اسکن می کند تا از آن به صورت لحظه ای محافظت نماید. همچنین با این کار، وب سایت های مخرب را مسدود می کند تا آسیبی به گوشی وارد نشود. اسکن شبکه وای ‌فای هم قابلیت دیگری است که آواست به کاربران ارائه می دهد. البته در نسخه پرمیوم، که باید آن را خریداری کنید، آپشن ها و قابلیت های دیگری هم ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: ۵ آنتی ویروس برتر برای اندروید

 

آنتی ویروس آواست

۲- آنتی ویروس  Avira Mobile Security

آویرا موبایل هم یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای آیفون است که وب سایت های مخرب را مسدود کرده و برای اکانت های هک شده، هشدار می فرستد. این برنامه کاملا رایگان است و قابلیت های کاربردی و مفیدی را به کاربران ارائه می دهد. Avira Mobile Security به یک قابلیت امنیتی بسیار خوب تحت عنوان مبارزه با فیشینگ مجهز شده است. قابلیت دیگری به اسم Identity Safeguard  هم به صورت خودکار، آدرس‌ های ایمیل و مخاطبان تماس را بررسی می‌کند تا نشتی این داده‌ها در محیط آنلاین مشخص شود. به این ترتیب هرگونه باگ یا مسئله امنیتی که در سیستم وجود داشته باشد، به شما هشدار داده می شود. Contacts Backup  هم قابلیت دیگری است که با ایمیل جزئیات مخاطبتان تماس تان به شما یا گرفتن نسخه پشتیبان مستقیما روی گوگل درایو یا دراپ باکس، از آن‌ها حفاظت می ‌کند

آنتی ویروس Avira Mobile Security

۳- آنتی ویروس Lookout

سومین گزینه در فهرست بهترین آنتی ویروس ها برای آیفون، Lookout است. بررسی‌ های کامل امنیتی، قابلیت ضد سرقت و حفاظت از سرقت هویت، بخشی از ویژگی های این برنامه هستند که آن را از دیگر آنتی ویروس های موبایلی، متمایز کرده اند. لوک اوت در قالب ۴ لایه امنیتی، از گوشی شما محافظت می کند و مانع از ورود و نفوذ ویروس ها به سیستم می شود. زمانی که این آنتی ویروس را در گوشی خود فعال کنید، اپلیکیشن های مشکوک تحت نظارت آن قرار می گیرند. اگر آیفون شما در این شرایط به یک شبکه وای فای ناامن متصل شود، آنتی ویروس به شما هشدار می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای ios و اندروید

آنتی ویروس Lookout

۴- آنتی ویروس McAfee Mobile Security

اگر دنبال یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای آیفون هستید که به صورت رایگان آن را نصب کنید، McAfee Mobile Security قطعا بهترین گزینه است. قابلیت   Media Vault به شما این امکان را می دهد که تصاویر و ویدئوهای خود را مخفی کنید. حتی می توانید از داخل خود برنامه، فیلم و عکس بگیرید و آنها را رمزگذاری نمایید. کاربران آیفون ۱۰ و مدل های جدیدتر هم می توانند از طریق تاچ آی ‌دی یا فیس آی ‌دی، به گاوصندوق دسترسی پیدا کنند. مک آفی همچنین به قابلیت ضد سرقت مجهز شده است تا امنیت گوشی شما را به بالاترین حد برساند.

بهترین آنتی ویروس برای آیفون
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35559

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.