• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10

۷ بهترین نرم افزار طراحی ، نقاشی و تصویرسازی (۲۰۲۱)

  • کد خبر : 37032
  • 02 آگوست 2021 - 11:28

اگر به دنبال برخی از نرم افزارهای طراحی درجه یک برای طراحی ، تصویرسازی ، نقاشی و موارد دیگر هستید. در اینجا هفت مورد از ابزارهای مورد علاقه برای طراحان را به شما معرفی میکنیم!

7 بهترین نرم افزار برای طراحی ، نقاشی و تصویرسازی (2021)

برخی از این نرم افزارها در نقاشی های برداری برتری دارند در حالی که برخی دیگر در ایجاد تصاویر بی نظیر هستند. شما می توانید برنامه های طراحی اختصاصی برای ادیت عکس ، مدل سازی سه بعدی ، نقاشی با دست و موارد دیگر را در لیست بهترین برنامه ها و برنامه های هنری دیجیتال (۲۰۲۱) برای چندین سیستم عامل ، از جمله Windows ، Mac ، وب و تلفن های هوشمند پیدا کنید.

بهترین نرم افزارهای هنر دیجیتال برای طراحی ، نقاشی ، تصویرسازی (۲۰۲۱)

برنامه های هنری دیجیتال ابزارهای اختصاصی طراحی شده برای هنرمندان برای کار بر روی اشکال هنری در حال ظهور است که در آن از چندین تکنیک نقاشی و طراحی سنتی استفاده می شود. که شامل نقاشی آبرنگ ، نقاشی بدون دست ، ایمپاستو با روغن و غیره است. علاوه بر این ، این ابزارها مجهز به ویژگی های پیشرفته و همچنین طراحی بی عیب و نقص و آینده نگر هستند.

Adobe PhotoshopAdobe Photoshop

 این نرم افزار بدون شک یکی از مفیدترین راه حل ها در زمینه ویرایش گرافیک و بهبود عکس در سطح جهانی است. Photoshop صرفاً برای عکس ها طراحی نشده است ، می توانید از این ابزار برای ایجاد تصاویر ، طراحی بسته بندی ، ساخت بنر ، آرم ، وب سایت ، نمادها و موارد دیگر استفاده کنید. می توانید از الگوها و افزونه های بارگیری شده فوق العاده برای خروجی حرفه ای استفاده کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید. نحوه بازیابی عکس های حذف شده در ویندوز

Corel Painter

 Corel Painter ترکیبی کامل از ابزارها و ویژگی ها را برای ایجاد نقاشی های سنتی و طرح های مدرن در یک مکان به ارمغان می آورد. Corel Painter یک برنامه مشهور است که بیشتر برای ایجاد نقاشی بوم ، جلد کتاب ، تصویرسازی و موارد دیگر استفاده می شود. حتی به شما امکان می دهد مجموعه شخصی قلم مو ، مداد و .. را ذخیره کنید. وبه شما امکان می دهد چندین نقشه و نقاشی را برای ایجاد استوری بورد ادغام کنید.

Rebelle 4

Rebelle 4 یک برنامه طراحی قدرتمند است که دارای بسته ای عالی از ابزارهای طراحی ، جلوه های پر زرق و برق و بسیاری از ابزارهای نقاشی طبیعی برای افزایش مهارت های هنری شما است. برای هنرمندان آماتور ، Rebelle 4 یک آموزش مقدماتی ارائه می دهد تا به کاربران در درک بهتر نرم افزارهای طراحی  کمک کند. دارای مجموعه ای شگفت انگیز از براش ، مداد ، خودکار و جوهر ، آبرنگ ، رنگ اکریلیک ، نشانگر ، ایربلش و پاک کن قوی است.

Krita

Krita یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی  است که برای هنرمندان طراحی شده است تا با کمک طیف گسترده ای از ابزارهای طراحی و نقاشی ، تصاویر و نقشه های هنری جامع و واقع گرایانه ایجاد کند. این برنامه دارای یک رابط کاربری با مضمون سیاه و مدرن با مجموعه ای از ویژگی های گسترده موجود در پنجره اصلی است. با Krita ، از پشتیبانی CMYK ، توانایی انجام نقاشی HDR و جلوه هایی برای لکه زدایی ، افزودن بافت ، اسپری ، تکراری ، تغییر شکل و موارد دیگر برخوردار می شوید.

Affinity Designer

Affinity Designer یک انتخاب فوق العاده برای کاربران متوسط ​​و پیشرفته برای خلق شاهکارهای طراحی است. با استفاده از این نرم افزار طراحی و تصویر ، مجموعه ای از ابزارها ، مانند مداد ، برس ، گزینه های ویرایش پیکسل ، ویژگی های روتوش عکس و موارد دیگر را دریافت می کنید. علاوه بر این ، این نرم افزار طراحی به شما این امکان را می دهد که دستکاری لایه ها را انجام دهید و تراز را کنترل کنید ، اشیا را مرتب کنید ، بچرخانید ، و موارد دیگر.

Adobe Illustrator

برای طراحی تصاویر ، گرافیک  و توسعه محتوای جذاب وب/ویدئو/تلفن همراه ، باید قبلاً با این برنامه گرافیکی بردار حرفه ای و حرفه ای آشنا باشید. Adobe Illustrator بهترین نرم افزار طراحی است که دارای ویژگی هایی مانند جلوه های سه بعدی ، نمادها ، ترکیب اشکال و موارد دیگر است. بر خلاف بسیاری از ابزارهای طراحی ، Adobe Illustrator از طراحی چند رسانه ای پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید. نحوه بازیابی عکس های حذف شده در ویندوز

CorelDRAW

CorelDRAW یک مجموعه گرافیکی برجسته است که توسط طراحان حرفه ای و پیشرفته در سراسر جهان استفاده می شود. این نرم افزار طراحی در بازار برای ایجاد لوگوهای جذاب ، بنرهای تبلیغاتی و وب سایت ها بسیار محبوب است. CorelDRAW علاوه بر اینکه در زمینه نرم افزارهای گرافیکی بردار متخصص است ، در برنامه های صفحه آرایی نیز برتری دارد ، به طوری که بدون زحمت می توانید کارت ویزیت ، لوگو ، سربرگ ، کاتالوگ و موارد دیگر را طراحی کنید.

 

نویسنده: معصومه لطفی

پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37032

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.