• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 40305
  • 01 فوریه 2022 - 12:50
روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲

در این مقاله، بهترین روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی می کنیم. اگر اکانت تجاری دارید یا به هر دلیل دیگری به دنبال بالا بردن تعداد فالوورهای پیج خود در اینستاگرام هستید، در ادامه با موثر ترین و به روزترین روش های این کار آشنا می شوید. البته جذب فالوور کار آسانی نیست؛ اما تکنیک‌هایی دارد که اگر با آنها آشنا باشید، راحت تر به تعداد دنبال کننده مورد نظرتان می رسید. کارشناسان تعمیر موبایل در مرکز سخت افزار ایران، برای ارائه خدمات تخصصی تر در این زمینه، کنار شما هستند.

بهترین ترفندهای افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲

اینستاگرام، جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است که با قابلیت به اشتراک گذاری عکس و فیلم، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این اپلیکیشن مدام در حال آپدیت شدن است و هربار، قوانین جدیدتری را ارائه می دهد. در همین راستا، قوانین مربوط به جذب فالوور هم مدام تغییر می کنند و  بعضا موجب سردرگمی کاربران می شوند. روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲، مطابق با آخرین بروزرسانی های این شبکه اجتماعی و آخرین قواعد وضع شده آن تدوین شده اند. اطلاع و استفاده از این قوانین به شما کمک می کند که بدون پرداخت هزینه و به صورت واقعی، دنبال کنندگان صفحه کاری یا شخصی تان را افزایش دهید. این کار، به صورت مستقیم و غیر مستقیم، موجب افزایش درآمد شما از فضای مجازی خواهد شد.

توجه به بیو اینستاگرام

یکی از بخش های مهمی که با میزان جذب فالوو در اینستاگرام ارتباط مستقیم دارد، بیو صفحه است. این بخش، به نوعی اولین چیزی است که مخاطب یا مشتری از صفحه شما می بیند و تا حد زیادی معرف شماست. شما می توانید بیو یا شناسنامه پیج خود را طوری تنظیم کنید که بهترین تصویر را از شما ارائه دهد. در این قسمت، خودتان را به طور کامل معرفی کرده و به صورت واضح، بیان کنید که دقیق چه فعالیتی دارید. لینک وب ‌سایت، شماره تماس، آدرس فروشگاه و مواردی از این دست، مهم ترین اطلاعاتی هستند که باید در بیو پیج خود قرار دهید. حتی بهتر است یک دعوت به اقدام (call to action) مناسب برای کاربران در بیو پیج بگذارید. توصیه می شود که یک هشتگ انحصاری برای کسب و کار خود داشته باشید و آن را در بیو پیج قرار دهید.

تولید محتوای منحصر بفرد یا صدای برند

پست گذاشتن در بهترین ساعات

یکی از روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲، توجه به ساعات پست گذاری است. هیچ فرمول مشخصی وجود ندارد که بدانید دقیقا در کدام ساعت باید پست بگذارید تا بیشترین بازدید را داشته باشد. درواقع ساعت طلایی پست گذاری در شغل و کسب و کاری، متفاوت است. بهتر است مخاطب خود را به خوبی بشناسید و بدانید که فالوورهای وفادار شما (آنها که بیشترین مشارکت را با شما دارند) در چه ساعاتی فعال تر هستند. با استفاده از قسمت insight اینستاگرام می توانید پیک ساعات بازدید از پست های خود را پیدا کنید. گزینه your audience را در این بخش انتخاب کرده و با کلیک بر see all و اسکرول کردن صفحه، وارد نمودار ساعات پربازدید پیجتان شوید.

پست گذاشتن به صورت مداوم و منظم

نظم و تداوم در پست گذاشتن، یکی از مهم ترین روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲ است. اگر می خواهید افراد بیشتری پیج شما را دنبال کنند، بهتر است یک برنامه مشخص روزانه داشته باشید و به صورت مستمر و کاملا منظم، پست بگذارید. طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، اگر منظم پست بگذارید و بازخورد خوبی از مخاطبان بگیرید، احتمالا پست‌هایتان در قسمت بالای فید دنبال‌ کنندگان شما نشان داده‌ می شوند. البته منظور از این مورد این نیست که مدام پست های تکراری یا کپی شده بگذارید. بهتر است صفحه شما با محتواهای دقیق، کامل، منظم و مفید پر شود تا بازدیدکننده بیشتری داشته باشد.

پست گذاشتن به صورت مداوم و منظم

اطلاع از الگوریتم اینستاگرام

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲، آشنایی کامل با الگوریتم اینستاگرام است. آپدیت های این برنامه و تغییر مداوم قوانین و الگوریتم های آن، بر رتبه ‌بندی و ترتیب نمایش دادن پست‌ ها در قسمت فید، تاثیرگذار است. لذا برای جذب و افزایش فالوور و دنبال کننده، باید پست ها و نحوه فعالیت پیج خود را با این الگوریتم ها تطابق دهید.

اطلاع از الگوریتم اینستاگرام

استفاده از بهترین قالب محتوایی

سالها از زمانی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی صرفا عکس محور بود، گذشته است. حالا می توان از ویدئوهای کوتاه و بلند هم برای تولید محتوا استفاده کرد. استوری هم قابلیت دیگری است که به شما کمک می کند بسیاری از محتوای روتین را با کاربران و فالوررهای خود به اشتراک بگذارید. استفاده از این قابلیت ها یکی از روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲ است که تاثیر آن غیر قابل انکار است. استفاده از روش های مختلف پست گذاری، به شما کمک می کند که چند نوع محتوا داشته باشید و به کاربر هم حق انتخاب می دهد. دنبال کنندگان می توانند بر اساس زمان خود، هریک از شکل های استوری، عکس، ویدئوی کوتاه یا بلند را انتخاب کرده و دنبال نمایند.

استفاده از بهترین قالب محتوایی

تولید محتوای منحصر بفرد یا صدای برند

صدای برند (tone of voice) در فهرست بهترین روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲، جزو موثرترین ترفندهاست. در این روش، شما باید صدای برند خود را پیدا کرده و به عبارت دیگر، محتوای منحصر بفرد خودتان را تولید کنید. اطرافیان شما (دوستان، خانواده و …) شما را با یک لهجه، گویش، نوع بیان و حرکات و عادات رفتاری خاص می شناسند. همین ویژگی باید در مورد پیج و برند شما هم وجود داشته باشد. بسیاری از کارشناسان تولید محتوا توصیه می کنند که برای افزایش فالوور، کسب و کار خود را مثل یک انسان در نظر گرفته و برای آن شخصیت تعیین کنید. بعد از آن سعی کنید شخصیت کارتان را منحصر بفرد کرده و صدا و لحن خاصی به آن بدهید.

کپشن نویسی حرفه ای

کپشن نویسی هم یکی از روش های افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲ است که به هیچ عنوان نباید آن را دست کم بگیرید. مخاطبین شما، بعد از محتوا، جذب کپشن می شوند. ممکن است تصور کنید که کاربران، حوصله خواندن کپشن های طولانی را ندارند؛ این درست است! اما اگر کپشن کاربردی و جذاب، بخشی از صدای برند شما باشد، دنبال کنندگان تان همیشه به آن وفادار خواهند بود. از طرفی با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با پیجتان، شانس شما برای نمایش صفحه در میان نتایج جستجوی اینستاگرام افزایش پیدا می کند.

کپشن نویسی حرفه ای

هشتگ گذاری

برای افزایش فالوور رایگان در سال ۲۰۲۲، هشتگ گذاری را بیش از پیش جدی بگیرید. هشتگ های خوب و درست، بازدهی پیج را به شدت افزایش داده و آن را در معرض دید مخاطبین قرار می دهند. هشتگ هایی که در یک پست می گذارید، باید با کسب و کار شما در ارتباط باشد. استفاده از هشتگ‌های غیر مرتبط و هشتگ‌هایی با مضمون جذب فالوور، بازدهی صفحه را در درازمدت کاهش می دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40305

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.