• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

بهترین برنامه های جاسوسی مخفی برای اندروید

  • کد خبر : 41554
  • 08 می 2022 - 17:27
بهترین برنامه های جاسوسی مخفی برای اندروید

این روزها بیشتر وقت خود را آنلاین می گذرانیم. اگرچه این می‌تواند به ما کمک کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشیم، اما خطرات خود را نیز غیرقابل انکار است. کارمندان ممکن است حواسشان پرت شود و بچه ها به زندگی دیجیتالی خود معتاد شوند و دنیای واقعی را فراموش کنند. برای کمک به جلوگیری از این اتفاقات، باید مسئولیت پذیر باشیم و از همه ابزارهای موجود استفاده کنیم.در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برنامه های جاسوسی مخفی برای اندروید آشنا کنیم.

بهترین برنامه های جاسوسی مخفی برای اندروید

برنامه های جاسوسی، به ویژه، ابزارهای ارزشمندی برای نظارت بر کارمندان یا فرزندان ما هستند. اگر یک کارفرمای نگران یا یک والدین محافظ باشید که فقط بهترین ها را برای فرزندان خود می خواهند، در اینجا لیستی از برنامه جاسوسی اندروید وجود دارد که می تواند به شما در پیگیری همه چیز کمک کند.

Mspy بهترین برنامه های جاسوسی مخفی برای اندروید

یکی از محبوب ترین برنامه های نظارت است که از مزایای خوب و قابل اعتماد برخوردار است.

mSpy در درجه اول یک برنامه کنترل والدین است. در ساخت این نرم‌افزار، تیم با کارشناسان والدین و مراقبت از کودکان مشورت کرد تا ویژگی‌هایی ایجاد کند که می‌تواند به والدین کمک کند زندگی دیجیتالی فرزندانشان را سالم‌تر و مسئولیت‌پذیرتر کنند.

یکی از مزایای این برنامه دسترسی و سهولت استفاده است. mSpy دارای یک نصب راحت، ویژگی های آسان برای استفاده، و یک پلت فرم بسیار در دسترس است. والدین بدون توجه به توانایی های فنی خود می توانند به راحتی از ویژگی های mSpy استفاده کنند. به همین دلیل است که mSpy بهترین برنامه جاسوسی برای اندروید است.

قابلیت ردیابی موقعیت مکانی Mspy : این برنامه همچنین ویژگی هایی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تلفن مورد نظر را از راه دور کنترل کنید. که شامل مسدود کردن تماس ها، قفل کردن تلفن و پاک کردن تلفن مورد نظر است. اینها ابزارهای ارزشمندی هستند که وقتی گمان می رود دستگاه به سرقت رفته، نابجا یا سوء استفاده شده است، باید داشته باشید.

Umobix برنامه جاسوسی

اگر می‌خواهید یک گزینه مناسب با قابلیت شخصی‌سازی و سهولت استفاده داشته باشید، uMobix می‌تواند برنامه جاسوسی مورد نظر شما باشد.

درست مانند mSpy، uMobix یک برنامه جاسوسی قابل اعتماد است که می تواند هر آنچه را که لازم است نظارت کند.

یکی از بهترین مزایای uMobix این است که بسیاری از ویژگی‌ها بدون دسترسی روت کار می‌کنند.

این نرم افزار شامل ابزارهایی مانند دسترسی به گالری، ردیابی فعالیت های اینترنتی، و حتی ردیابی مکان می شود.

uMobix همچنین به شما امکان می‌دهد زمان بین همگام‌سازی داده‌ها را سفارشی کنید به شما امکان می‌دهد بین ۵ تا ۱۰ دقیقه انتخاب کنید، وجود یک اسکنر نرم افزار جاسوسی به شما امکان می دهد دستگاه مورد نظر را از راه دور برای وجود سایر نرم افزارهای جاسوسی اسکن کنید.

جدا از آن، uMobix همچنین به شما امکان می دهد استفاده از برنامه، ضربه زدن به کلید، تماس ها و حتی ۱۹ برنامه رسانه اجتماعی و نظارت فوری را ردیابی کنید.

FlexiSPY

یکی دیگر از چهره های شناخته شده در عرصه برنامه های مانیتورینگ، FlexiSpy به دلیل ویژگی های بسیاری برای نظارت و قابلیت های مدیریت قوی شناخته شده است.

مزیت اصلی آن این است که لیست گسترده ای از ویژگی های موجود برای استفاده را ارائه می دهد. با FlexiSpy، نمی‌توانید ببینید که صاحب دستگاه هدف روی تلفن چه می‌کند. شما همچنین می توانید گوش دهید، ضبط کنید، و حتی دستورات از راه دور را برای دستگاه مورد نظر برای اجرا ارسال کنید.

به عنوان مثال، FlexiSpy یکی از تنها برنامه های موجود در بازار است که ویژگی های ضبط تماس را ارائه می دهد. با این کار می‌توانید به برنامه دستور دهید تماس‌های بلادرنگ را به‌عنوان فایل‌های صوتی ذخیره کند تا در آینده بتوانید به آن‌ها گوش دهید.

شما همچنین می توانید صدای محیط اطراف دستگاه را ضبط کنید، که در صورت گم شدن دستگاه بسیار مفید است.

این ویژگی همچنین دارای یک مولفه بصری است که به شما امکان می دهد فیلم برداری کنید و از محیط اطراف دستگاه عکس بگیرید. تا زمانی که هدف از تلفن استفاده می کند، می توانید فیلم ها و تصاویر محتاطانه ای از آنچه در اطراف او اتفاق می افتد بگیرید و به شما ایده کاملی از وضعیت و موقعیت فعلی آنها بدهد.

برنامه iKeyMonitor

برنامه iKeyMonitor در درجه اول یک برنامه کنترل والدین است، یک بسته جامع مدیریت والدین را ارائه می دهد. مانند نظارت بر پیامک، گزارش تماس ها، تاریخچه وب و GPS

به عنوان مثال، دارای ابزارهای مسدود کننده برنامه است که به شما امکان می دهد برنامه های خاص را از عملکرد دستگاه مورد نظر محدود کنید.

می‌توانید از این برای غیرفعال کردن بازی‌ها و رسانه‌های اجتماعی در طول زمان مطالعه یا حتی محافظت از فرزندانتان در برابر برنامه‌های بالقوه مضر، مانند برنامه‌های دوستیابی و قمار استفاده کنید.

اما بیشتر از آن، می‌توانید از این برنامه برای محدود کردن زمان صفحه نمایش در دستگاه مورد نظر نیز استفاده کنید. ابزار مسدود کردن این برنامه به شما امکان می‌دهد محدودیت‌های روزانه صفحه نمایش را تعیین کنید که پس از رسیدن به محدودیت، برنامه را غیرفعال کنید.

همچنین به شما امکان می‌دهد بلوک‌های شرطی را تنظیم کنید، که یک برنامه خاص را پس از استفاده از آن برای مدت زمان مشخصی محدود می‌کند.در نهایت، همچنین به شما امکان می‌دهد زمان‌های خاصی از روز را که تلفن برای استفاده مسدود است، مانند زمان خواب و ساعات مدرسه انتخاب کنید.

KidsGuard Pro

KidsGuard Pro به والدین این امکان را می دهد که زمان نمایش فرزندان خود را مدیریت کنند.

دقیقاً مانند سایر برنامه های جاسوسی در این لیست، KidsGuard Pro به شما امکان می دهد پیامک ها، اطلاعات تماس و برنامه های رسانه های اجتماعی و سایر موارد را نظارت کنید. همچنین دارای یک ویژگی دستور اسکرین شات کاملاً کاربردی است.

همچنین دارای طیف کاملی از عملکردها است، مانند اینکه به شما امکان می‌دهد زمانی که محدودیت‌ها روشن می‌شوند یا نه، برنامه‌ریزی کنید.

حتی اگر GPS در دستگاه مورد نظر فعال نباشد، همچنان می‌توانید با ردیاب Wi-Fi، که آدرس IP شبکه Wi-Fi را که دستگاه مورد نظر به آن متصل می‌شود، ردیابی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته در این برنامه، ویژگی دفترچه آدرس آن است، که محتویات را به روشی آسان و قابل درک سازماندهی می کند، دقیقاً شبیه به ظاهر آن در خود دستگاه. بسیاری از برنامه های جاسوسی به این جزئیات توجه نمی کنند، اما به ارائه یک تجربه کاربری مثبت و راحت تر کمک می کنند.

این برنامه جاسوسی می‌تواند پیام‌ها را نمایش دهد، اما پیام‌ها توسط چت باکس مرتب نمی‌شوند و در عوض به صورت فهرست نمایش داده می‌شوند، بدون اینکه مشخص شود پیام از چه کسی است.

XNSpy بهترین برنامه های جاسوسی مخفی برای اندروید

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جستجو در ابزارهای مختلف یک برنامه نظارتی، از وضعیت کلی دستگاه مورد نظر مطلع شوید، به پلتفرمی با ویژگی‌های تجزیه و تحلیل عالی نیاز دارید – دقیقاً همان چیزی که XNSpy ارائه می‌کند.

همه ما وقت نداریم تا ساعت ها در یک برنامه نظارتی جستجو کنیم. داشتن تجزیه و تحلیل درست روی داشبورد به ما کمک می کند تا تمام اطلاعات مهم را تنها با یک نگاه ببینیم و آن را به یکی از ویژگی های مهم هر برنامه جاسوسی تبدیل می کند.

حتی در مقایسه با سایر برنامه های موجود در این لیست، XNSpy ویژگی های تجزیه و تحلیل و نمایش عالی را ارائه می دهد. این برنامه اطلاعاتی مانند تماس ها و زمان صفحه نمایش را به روشی نوآورانه و قابل درک نمایش می دهد.

تجزیه و تحلیل زمان تماس، بالاترین یا پرتکرارترین تماس‌گیرندگان را در یک بازه زمانی مشخص رتبه‌بندی می‌کند، که اگر می‌خواهید بدانید مالک دستگاه مورد نظر با چه کسی در ارتباط است، مفید است.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته XNSpy، فهرست نظارت و ابزار هشدار آن است. علیرغم اینکه دسترسی ریشه ای ندارید، می توانید کلمات کلیدی خاصی را تنظیم کنید که مراقب آنها باشید. اگر برنامه وجود این کلمات فهرست شده را تشخیص دهد، برنامه برای شما یک هشدار ارسال می کند تا بتوانید آن را بررسی کنید.

 

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41554

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.