• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

با غیرفعال کردن موقت اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

  • کد خبر : 41861
  • 28 می 2022 - 15:36
با غیرفعال کردن موقت اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

زمانی که کاربران اینستاگرام می خواهند مدتی از این پلتفرم استفاده نکنند، دو گزینه دارند – حذف حساب کاربری خود یا غیرفعال کردن موقت آن. در حالی که حذف اکانت شما یک تصمیم بلند مدت است، غیرفعال کردن موقت آن به این معنی است که قصد دارید استفاده از آن را برای مدت معینی متوقف کنید. اگر تصمیم به غیرفعال کردن موقت حساب اینستاگرام خود دارید، می توانید هر زمان که بخواهید آن را بازیابی کنید.

با غیرفعال کردن موقت اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید اینستاگرام خود را برای مدتی خاموش کنید. این یک واقعیت شناخته شده است که همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شدت اعتیاد آور هستند و اینستاگرام نیز تفاوتی ندارد.

فید کاوش به تنهایی حجم نامحدودی از محتوا را ارائه می دهد که می توانید ساعت ها در آن پیمایش کنید. ممکن است مجبور شوید حساب خود را غیرفعال کنید تا بتوانید روی تحصیل، کار یا سایر فعالیت های سازنده خود تمرکز کنید

هنگامی که حساب خود را برای مدت زمان مشخصی غیرفعال می کنید، اساساً از فالوورها و افراد متقابل شما “مخفی” می ماند. همچنین به این معنی است که تمام پست‌ها، چت‌ها، لایک‌ها و نظرات شما تا زمانی که به اینستاگرام بازگردید ناپدید می‌شوند. با این حال، هیچ داده ای را از دست نخواهید داد. اینستاگرام این ویژگی را معرفی کرد تا کاربرانش بتوانند با داشتن گزینه بازگشت در زمانی که تمایل داشتند، از برنامه استراحت کنند.

غیرفعال کردن موقت پروفایل در اینستاگرام با قوانین خاصی همراه است. به عنوان مثال، شما مجاز هستید اینستاگرام خود را تنها چند بار غیر فعال کنید. مثلا، فقط یک بار در هفته می توانید حساب خود را غیرفعال کنید. خبر خوب این است که هیچ محدودیت زمانی برای مدت زمان غیرفعال ماندن حساب شما وجود ندارد. این مورد در مورد سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی صدق نمی‌کند، جایی که اگر حساب شما پس از مدت زمان مشخصی دوباره فعال نشود، به طور خودکار حذف می‌شود.

اگر نمی‌دانید که آیا فالوورهای شما متوجه می‌شوند که حسابتان را موقتاً غیرفعال کرده‌اید، نگران نباشید. اینستاگرام به کسی اطلاع نمی دهد. آنها فقط متوجه خواهند شد که یک دنبال کننده را از دست داده اند. همچنین، فالوورهای شما و حساب‌هایی که دنبال می‌کنید هنگام فعال‌سازی مجدد حسابتان مطلع نمی‌شوند. با این حال، اگر کسی بخواهد نام کاربری شما را جستجو کند، هیچ نتیجه ای نشان داده نمی شود.

این مطلب هم برایتان مفید است. نحوه خارج شدن از بلاک موقت اینستاگرام

نحوه غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام

غیرفعال کردن موقت اینستاگرام فقط چند دقیقه از وقت شما را می گیرد. توجه داشته باشید که انجام این کار فقط از طریق مرورگر وب و مرورگر موبایل امکان پذیر است. این کار را نمی توان مستقیما در برنامه اینستاگرام انجام داد.

به این صورت می توانید اینستاگرام خود را در مرورگر وب غیرفعال کنید:

اینستاگرام را روی کامپیوتر خود راه اندازی کنید.

به حساب خود وارد شوید.

“تنظیمات” را از منوی کشویی انتخاب کنید.

در بخش «ویرایش نمایه» به «موقتاً غیرفعال کردن حساب من» بروید.

در زیر “چرا حساب خود را غیرفعال می کنید؟” یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید: «می‌خواهم چیزی را حذف کنم»، «فقط به استراحت نیاز دارم»، «تبلیغات بیش از حد» و غیره.

رمز عبور را در فیلد وارد کنید.

بر روی «غیرفعال کردن موقت حساب» کلیک کنید.

همچنین می توانید اکانت خود را از مرورگر موبایل غیرفعال کنید. مراحل غیرفعال کردن اینستاگرام در مرورگر موبایل یکسان است.

چگونه اکانت غیر فعال اینستاگرام خود را بازیابی کنیم

اگر نظر خود را در مورد اینستاگرام تغییر دهید، همیشه این گزینه را دارید که برگردید. خبر خوب این است که فعال کردن مجدد حساب شما حتی ساده تر از غیرفعال کردن موقت آن است. برای فعال کردن مجدد حساب خود، کافی است دوباره وارد شوید، و تمام. نام کاربری یا ایمیل و رمز عبور خود را مانند حالت عادی وارد کنید تا حساب کاربری شما بازیابی شود.

توجه داشته باشید که وقتی حساب خود را مجدداً فعال می‌کنید، نیازی نیست که کسی را دوباره دنبال کنید یا پست‌های قدیمی را دوباره لایک کنید. تنظیمات پروفایل و حساب کاربری اینستاگرام شما مانند زمانی است که اکانت خود را غیرفعال کردید. به عبارت دیگر، همه پیام‌ها، نظرات، پست‌ها و لایک‌های شما دوباره ظاهر می‌شوند، طوری که هرگز نرفته‌اید.

 

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.