• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

شهربازی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

  • کد خبر : 48722
  • 10 جولای 2023 - 11:36
شهر بازی پارک ناژوان

ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر روز گذشته، به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان، ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.

علی مالکی مدیرکل استاندارد اصفهان صبح روز یکشنبه ۱۸ تیرماه، در خبری با اعلام اینکه نظارت‌های لازم بر تجهیزات و دستگاه‌های بازی در شهرهای بازی، پارک‌های بادی و مجموعه‌های آبی دوره ای انجام می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۷۵۰ تجهیز در شهرهای بازی، مراکز آبی و تله کابین‌ها در این استان دارای تاییدیه و مجوز معتبر و فعال است.

وی با تاکید بر اینکه بهره‌برداران این اماکن ملزم به رعایت استاندارد هستند و باید همه دستگاه‌ها و تجهیزات بازی آنها گواهی انطباق و مجوزهای لازم را داشته باشند، افزود: اگر تجهیزی در شهربازی‌ها گواهی بازرسی فنی نداشته باشد در اسرع وقت پلمب می‌شود.

وضعیت مصدومان پایدار است

عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اعزام واحدهای امدادی به محل حادثه، افزود: سه واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ همراه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است، همچنین در میان مصدومان وضعیت وخیم وجود ندارد.

محسن بگدلی، رئیس اداره فرمانده عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز تصریح کرد: دو اکیپ کامل از ایستگاه‌های شماره یک و ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند و علت این حادثه در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=48722

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.