• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

دو باخت برای ایران در کشتی های بزرگ و سرنوشت ساز

  • کد خبر : 50602
  • 17 سپتامبر 2023 - 16:49
سرنوشت ساز

یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا نتوانستند از پس رقبای قدرتمند خود از روسیه و آمریکا بربیایند.

در حالی که یونس امامی با سابقه کسب دو مدال برنز جهان یکی از امیدهای کسب مدال در وزن پرمدعی ۷۴ کیلوگرم به شمار می رفت، او در نبرد سرنوشت ساز با حریف قدرتمند روسی خود شکست سنگینی را متحمل شد.

یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

امامی که قبلا در جریان لیگ ایران با سیداکوف کشتی نزدیکی گرفته بود، این بار نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. او امیدوار با بازگشت به جدول بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

از سوی دیگر امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم که امید می رفت جانشین شایسته ای برای کامران قاسمپور باشد، در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل وومین جانگ از کره جنوبی به پیروزی دست یافت. وی اما در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۹ مغلوب زاهید والنسیا از آمریکا شد و باید منتظر راه یابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

این دو باخت در دو نبرد سرنوشت ساز در روز دوم باعث شد موتور بردهای متوالی ایران متوقف شود. همچنین شکست آذرپیرا در بخش تیمی نیز ایران را از آمریکا عقب انداخت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50602

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.