• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
15

شهرهای آزاد دنیا

  • کد خبر : 50779
  • 23 سپتامبر 2023 - 10:14
شهرهای آزاد دنیا

آزادی شهری که در آن افراد به طور کامل از محدودیت‌های دولت و قوانین آن خارج شده‌اند، یکی از رویاهای بسیاری از مردم است. در حالی که این رویا برای بسیاری از ما به نظر غیرممکن می‌آید، اما در برخی شهرهای دنیا، این رویا به واقعیت تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی آزاد ترین شهرهای دنیا خواهیم پرداخت.

فری‌تاون، دانمارک

فری‌تاون یک شهر آزاد در دانمارک است. این شهر در سال ۱۹۷۱ توسط یک گروه از فعالان ضدجنگ تأسیس شده است. در فری‌تاون، هیچ قانونی برای مصرف مواد مخدر، سلاح‌های خصوصی و حتی خدمات جنسی وجود ندارد. این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری شناخته شده است و هر ساله بسیاری از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند.

فری‌تاون، دانمارک

آگورا ولی، هند

آگورا ولی یک شهر آزاد در هند است. این شهر در سال ۱۹۵۶ توسط یکی از فرزندان بزرگان هندی تأسیس شده است. در این شهر، هیچ قانونی برای مصرف مواد مخدر، سلاح‌های خصوصی و حتی خدمات جنسی وجود ندارد. این شهر به عنوان یک مرکز توریستی شناخته شده است و هر ساله بسیاری از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند.

آگورا ولی، هند

آزادی شهر، کانادا

آزادی شهر یک شهر آزاد در کانادا است. این شهر در سال ۲۰۰۳ توسط یک گروه از فعالان آزادی فردی تأسیس شده است. در آزادی شهر، هیچ قانونی برای مصرف مواد مخدر، سلاح‌های خصوصی و حتی خدمات جنسی وجود ندارد. این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری شناخته شده است و هر ساله بسیاری از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند.

آزادی شهر، کانادا

این مقاله جالب را از دست ندهید : شهرعجیبی که تمام مردم باید لخت باشند

گرین‌فیلد، آمریکا

گرین‌فیلد یک شهر آزاد در ایالت ورمونت آمریکا است. این شهر در سال ۱۹۶۸ توسط یک گروه از فعالان آزادی فردی تأسیس شده است. در گرین‌فیلد، هیچ قانونی برای مصرف مواد مخدر، سلاح‌های خصوصی و حتی خدمات جنسی وجود ندارد. این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری شناخته شده است و هر ساله بسیاری از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند.

گرین‌فیلد، آمریکا

کلام آخر

در نهایت، باید گفت که شهرهای آزاد بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که افراد در آن‌ها به طور کامل از محدودیت‌های دولت خارج شده‌اند. اما باید توجه داشت که در بسیاری از این شهرها، مصرف مواد مخدر، سلاح‌های خصوصی و خدمات جنسی همچنان غیرقانونی هستند و ممکن است با مجازات شدیدی همراه باشند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50779

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.