• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

حالت دادن مو بدون حرارت

  • کد خبر : 52969
  • 09 ژانویه 2024 - 13:57

استفاده از وسایل حرارتی برای حالت دادن موها، مانند سشوار، اتو مو و بابلیس، ممکن است باعث آسیب دیدن موها شود. این وسایل با ایجاد گرمای زیاد، رطوبت طبیعی مو را از بین می برند و باعث خشکی، وز شدن و شکنندگی موها می شوند. همچنین، استفاده مکرر از این وسایل می تواند منجر به ریزش مو شود. اگر به سلامت موهای خود اهمیت می دهید، می توانید از روش های حالت دادن مو بدون استفاده از حرارت استفاده کنید. این روش ها، علاوه بر حفظ سلامت موها، می توانند ظاهری زیبا و طبیعی به موهای شما ببخشند.

حالت دادن مو بدون حرارت

اگه از اتو مو استفاده و نیاز به تعمیرات تخصصی داری اینجا کلیک کن : تعمیر اتو مو

روش های حالت دادن مو بدون حرارت

در اینجا چند روش برای حالت دادن مو بدون استفاده از حرارت آورده شده است :

استفاده از بیگودی مو

بیگودی موهای با قطر بزرگ می توانند به صاف کردن مو کمک کنند. موهای خود را به طور مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را به دور بیگودی بپیچید. سپس، اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند.

موها را به سمت داخل بپیچید. موهای شما باید نم دار باشد، اگر موها خشک شدند، کمی آب به آنها اسپری کنید و پس از پیچیدن موها به دور بیگودی ها، کمی موس یا کرم مخصوص مو بزنید تا موها در جای خود ثابت بمانند. سپس بگذارید موها خشک شوندیا برای خشک شدن موها از سشوار با حرارت سرد استفاده کنید و سپس موها را باز کنید و برس بکشید.

استفاده از حوله جاذب

موهای خود را به طور کامل با حوله خشک کنید تا فقط کمی نم دار باقی بمانند. سپس، موهای خود را با برس صاف کنید.

از باد سرد سشوار استفاده کنید

برای صاف کردن موها پس از شستن موها و استفاده از نرم کننده مناسب، با یک حوله نرم آب اضافی مو را بگیرید به طوری که موها نم دار باشند. سپس برای صاف شدن موها از انواع سرم و کرم استفاده کنید.

این مقاله ی کاربردی رو از دست نده : تعمیر سشوار

فر کردن مو  بدون حرارت

مچاله کردن مو

موهای خود را به طور مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را به صورت گلوله ای درآورید. سپس، موها را با انگشتان خود مچاله کنید. اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند تا فرهای طبیعی آن تقویت شوند.

استفاده از حلقه های بافته شده

موهای خود را به صورت حلقه های کوچک ببافید. سپس، اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند. وقتی حلقه ها را باز کنید، موهای شما فر خواهند شد.

استفاده از بافته های آفریقایی

بافته های آفریقایی می توانند به موهای شما فرهای محکمی ببخشند. موهای خود را به صورت بافته های آفریقایی ببافید و اجازه دهید به طور طبیعی خشک شوند.

فر کردن مو بدون حرارت

حالت دادن مو به شکل موج دار

استفاده از اسپری نمک دریا

 اسپری نمک دریا می تواند به موهای شما حالت موج دار ببخشد. موهای خود را به طور مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را به دور انگشتان خود بپیچید. سپس، اسپری نمک دریا را روی موهای خود اسپری کنید. اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند.

استفاده از پارچه

 موهای خود را به طور مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را به دور تکه ای پارچه بپیچید. سپس، اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند.

حالت دادن مو به شکل پیچ خورده

بیگودی های پیچ خورده می توانند به موهای شما حالت پیچ خورده ببخشند. موهای خود را به طور مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را به دور بیگودی بپیچید. سپس، اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند.

حلقه های بافته شده می توانند به موهای شما حالت پیچ خورده ببخشند. موهای خود را به صورت حلقه های کوچک ببافید. سپس، اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند. وقتی حلقه ها را باز کنید، موهای شما پیچ خورده خواهند شد.

با موی نم دار به رختخواب بروید

محصولات مخصوص حالت دهی مو به جلوگیری از وز شدن مو کمک می کند، می توانید این لوازم را با محصولات مناسب استفاده کنید. مثلاً محصولات مناسبی برای جلوگیری از وزی مو وجود دارند که موی شما را مرطوب می کنند. بعد از استفاده از آن ها باید موهای خود را شانه بزنید و سپس با همان موهای نمدار به رختخواب بروید.

 

مقاله : بهترین برندهای سشوار به کارت میاد

نکاتی برای حالت دادن مو بدون استفاده از حرارت

  • از محصولات مراقبت از مو که مخصوص حالت دادن مو بدون استفاده از حرارت هستند، استفاده کنید. این محصولات به حفظ سلامت موهای شما کمک می کنند.
  • قبل از حالت دادن مو، موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید. این کار به نرم شدن موها و سهولت حالت دادن آنها کمک می کند.
  • از محصولاتی استفاده کنید که حاوی مواد درخشان کننده هستند. این محصولات به موهای شما ظاهری درخشان و سالم می بخشند.
  • با استفاده از روش های حالت دادن مو بدون استفاده از حرارت، می توانید موهای خود را زیبا و سالم نگه دارید.
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52969

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.