• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23

تنها در ۳ دقیقه یبوست را از بین ببرید

  • کد خبر : 1330
  • 07 آوریل 2019 - 7:18

مدیر گروه طب چینی دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی با اشاره به مطالعات صورت گرفته مبنی بر تاثیر طب سوزنی در درمان روده اعلام کرد: طب سوزنی در اثر بخشی بر بیماری روده نتایج خوبی را برای ما به ارمغان آورده است.

دکتر حمیدرضا بهرامی با اشاره به درمان یبوست با استفاده از طب سوزنی گفت: به طور کل مبنای کار در طب سوزنی فرو کردن سوزن های مخصوص فلزی و بسیار نازک بدون ایجاد هیچ عارضه ای و حساسیتی در ۴۰۰ نقطه از بدن شخص بیمار است که از میان ۳۶۱ نقطه در مسیر مریدین ها و تقریبا ۴۰ نقطه در خارج از این مریدینه هستند که به نقاط اضافی معروف هستند.

درمان یبوست

ایشان اضافه کردند: طب فشاری در واقع زیر مجموعه ای از طب سوزنی میباشد با بیان اینکه دو تفاوت عمده دارد.اول اینکه در طب فشاری از ۷۰ الی ۸۰ نقطه پرکاربرد از میان آن ۴۰۰ نقطه استفاده میکنیم.و دیگر اینکه به جای استفاده از سوزن های نازک آن نقاط را فشار میدهیم که با این کار به بهبود بیمار کمک قابل توجهی خواهد شد.

درمان یبوست با طب سوزنی / اولین پذیرش‌کننده‌های بیمار نیستیم

دکتر بهرامی گفت: بطور کلی در مواجهه با تمام بیماری ها اولین پذیرش کننده بیمار نیستیم و اگر هم اینگونه باشد به ناچار در کسوت پزشکی خودمان ظاهر میشویم.ابتدا بررسی های اولیه و لازم را در رابطه با مشکل بیمار. و تشخیص علمی منطبق با مبانی طب کلاسیک انجام میدهیم

وی خاطر نشان کرد: در درمان یبوست بهتر است بیمار ابتدا از سوی متخصصان داخلی و فوق تخصص گوارش بررسی شود .

چنانچه متخصص به این نتیجه برسد یبوست از نوع اولیه و ناشی از بدخیمی روده بزرگ است تمام مراحل تشخیصی در کنار درمان عامل اصلی یبوست منطبق با پروتکل های استاندارد جهانی انجام شده ، از طب سوزنی به عنوان روش مکمل در درمان یبوست بیمار میتوان استفاده کرد.

مطالعات علمی متعددی تاثیر این روش درمان را به اثبات رسانده اند.

یبوست

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اشاره کرد : برای درمان یبوست معمولا ۱۲ جلسه بصورت یک روز در میان در نظر گرفته میشود که با توجه به شرایط بیمار امکان دارد فاصله روزها کمتر یا بیشتر شود.

متخصص طب سوزنی اضافه کرد : طب سوزنی را نمیتوان بعنوان درمان اصلی دانست بلکه یک درمان مکمل است

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. چههه جالب

  2. مراکز درمانیش طب سوزنی رو معرفی میکنید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.