• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
8

سپاهان به دو امتیازی صدر جدول رسید

  • کد خبر : 13300
  • 31 ژانویه 2020 - 20:15

برد سپاهان مقابل فولاد در هفته هجدهم، این تیم را به دو امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس  رساند.

برد سپاهان مقابل فولاد

سپاهان و فولاخوزستان در شرایطی برابر هم صف آرایی کردند که پیش تر از این مسابقه، سه مرتبه امیرقلعه نویی و جواد نکونام در کسوت مربی با هم ملاقات کرده بودند که ۲ شکست و یک تساوی سهم نکونام بود.

 شرح برد سپاهان مقابل فولاد

سپاهان که به دنبال هر سه امتیاز بازی است، خیلی خوب مسابقه را شروع کرد و روی یک ضربه کرنر در دقیقه ۵ به گل رسید. در ادامه هم این شاگردان امیرقلعه نویی بودند که بهتر بازی کردند و نبض بازی را در دست داشتند و بارها با ضربات ایستگاهی خود روی دروازه شهاب گردان خطرساز شدند. با این حال از دقیقه ۲۰، ۲۵ بود که قرمزپوشان فولادخوزستان با تکیه بر تکنیک پاتوسی در میانه میدان پیش آمدند و چند مرتبه با ارسال های این بازیکن از روی ضربات کرنر خطرساز شدند. بازی در ثانیه های پایانی به دلیل اخراج  حمید رجبی دستیار اول جواد نکونام به حاشیه کشیده شد و بنیادی فر به جای ۱ دقیقه وقت تلف شده، نزدیک به ۶ دقیقه وقت اضافی برای بازی لحاظ کرد.

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال می شد و فولادخوزستان کرنرهای خطرناکی روی دروازه حریف ارسال می کرد که تعویض های امیرقلعه نویی مثمرثمر افتاد و محمد محبی روی پاس خوب سجاد شهباززاده و با شوتی مهارناپذیر گل دوم تیمش را ثبت کرد. در ادامه شاگردان نکونام در دقیقه ۸۰ گل اول را روی یک ارسال زدند تا ۱۰ دقیقه پایانی را برای میزبان دشوار کنند ولی درنهایت موفق به کسب امتیاز از شاگردان امیرقلعه نویی نشدند تا جواد نکونام  در چهارمین تقابل با قلعه نویی، سومین شکستش را تجربه کند.

خلاصه بازی سپاهان _ فولاد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.