• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

جریمه عابران بدون ماسک با دوربین های پلیس

  • کد خبر : 25712
  • 11 اکتبر 2020 - 15:17

معاون وزارت بهداشت، با اشاره به جریمه عابران بدون ماسک ، اعلام کرد: عابران پیاده که ماسک نمی زنند، با استفاده از دوربین های پلیس شناسایی و جریمه می شوند.

جریمه عابران بدون دوربین پلیس

علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره جریمه عابران بدون ماسک بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد مردم از اواخر فروردین همیشه پروتکل ها را رعایت کرده اند و از همین رو، یک مطالبه مردمی برای برخورد با کسانی وجود دارد که این پروتکل ها را رعایت نمی کنند.

علیرضا رئیسی اظهار کرد: جریمه افراد دقیقاً مثل کسانی است که کمربند ایمنی را هنگامی رانندگی نمی‌بندند و اگر پلیس ببیند، جریمه می‌شوند و اگر نبیند، جریمه نمی‌شوند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تشریح کرد: راننده تاکسی که ماسک نزده به راحتی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شود و رانندگان اتوبوس هم اگر رعایت نکنند، شرکت آن اتوبوس جریمه خواهد شد.

جریمه ماسک نزدن اصناف

معاون بهداشت وزارت بهداشت، در رابطه با جریمه اصناف، بیان کرد: اگر فردی باشد که خودش ماسک نزند، بار اول اخطار کتبی، بار دوم ۳۰۰ هزار تومان، بار سوم یک میلیون تومان و در نهایت آن واحد صنفی که مشتری‌های بدون ماسک هم پذیرفته است، پلمب می‌شود.

جریمه عابران بدون ماسک با دوربین های پلیس

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اینکه جریمه عابران بدون ماسک با دوربین های پلیس انجام می‌شود، افزود: چهره نگاری با دوربین‌های پلیس صورت می‌گیرد. از همان سیستم که برای برخورد با بی حجابی استفاده می‌شود، برای این افراد نیز استفاده می‌شود.

علیرضا رئیسی تصریح کرد: چون همه اطلاعات افراد وجود دارد، جریمه خواهند شد. جرایم هم به حساب وزارت بهداشت واریز می‌شود و به همین دلیل ما از این پول نخواهیم گذشت.

وی عنوان کرد: جریمه پروتکل ها فعلا در تهران اجرا می شود. انتظار داریم مردم با رعایت کامل پروتکل ها، اجازه ندهند وضعیت بیماری بدتر شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25712

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.