• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
17

آغاز ثبت نام تست انسانی اولین واکسن ایرانی کرونا

  • کد خبر : 28993
  • 22 دسامبر 2020 - 13:15
ثبت نام تست انسانی اولین واکسن کرونا

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: ثبت‌ نام داوطلبان تست انسانی واکسن ایرانی کرونا از امروز آغاز می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: باتوجه به کسب مجوز وزارت بهداشت و طی مراحل موفق تست، از امروز ثبت‌ نام افرادی که تمایل به مشارکت در مرحله تست انسانی واکسن ایرانی کرونا دارند آغاز می‌شود.

مخبر تصریح کرد: علاقه مندانی که شرایط سنی و جسمی لازم را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه ۴۰۳۰ در این پروژه ملی ثبت‌نام کنند.

او “آغاز تست انسانی واکسن کرونا را کذب دانست” و متذکر شد: مصر هستیم این فرآیند از ابتدا با دقت انجام شود و تمامی دستورالعمل‌های بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مدنظر قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در فاز نخست، تست واکسن کرونا بر روی ۵۶ نفر انجام خواهد شد؛ روش تزریق به این صورت است که تست ابتدا بر روی یک نفر و در ادامه به فاصله چند روز، بر روی افراد دیگر انجام شود.

وی افزود: در فاز دوم این واکسن به ۵٠٠ نفر تزریق خواهد شد و برای فاز سوم هیچ محدودیتی اعمال نمی‌شود و ما می‌توانیم به تولید انبوه برسیم.

این مقام مسئول یادآور شد: هنوز تست انسانی آغاز نشده است چرا که افراد هنوز انتخاب نشده‌اند همچنین در حال حاضر افراد زیادی متقاضی انجام تست هستند.

محمد مخبر بیان کرد: افراد زیادی در حال حاضر داوطلب هستند تا این واکسن را تزریق کنند، همچنین این افراد باید معیار‌های لازم از نظر who را داشته باشند تا بتوانند این واکسن را دریافت کنند.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام ابراز کرد: ٣ تا ۴ ماه بعد از تست انسانی، ما به نقطه‌ای خواهیم رسید که کشور از واردات این واکسن بی نیاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.