• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
14

بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای آیفون

  • کد خبر : 32140
  • 02 مارس 2021 - 16:18
بهترین اپلیکیشن ورزشی برای آیفون

در این مقاله چند مورد از بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای آیفون را به شما معرفی می کنیم. برنامه هایی که کمک می کنند یک برنامه ورزشی منظم برای تمرین در منزل داشته باشید. به این ترتیب هم یک روتین ورزشی در خانه دارید و هم به سلامت هرچه بیشتر جسم و روان خود کمک می کنید.

در خانه ماندن و کمتر بیرون رفتن در این روزهای کرونایی، تبعات مثبت و منفی زیادی داشته که قطعا یکی از آنها تعطیلی باشگاه های ورزشی بوده است. کاهش تحرک و بی تحرکی که در این روزها بسیاری از ما آن را تجربه می کنیم، تهدید بسیار بزرگی برای جسم ماست که به مراتب از کرونا جدی تر است. بنابراین بسیاری به ورزش های خانگی رو آوردند و اپلیکیشن های ویژه ای را برای این منظور نصب کردند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای آیفون

Nike Training Club

بدون شک یکی از بهترین برنامه های طراحی شده برای گوشی های اپل در زمینه ورزش، Nike Training Club است. همانطور که از نامش پیداست، نایکی این برنامه را طراحی کرده است. در این اپ متخصصین ورزشی به شما کمک می کنند که تمرینات مختلفی را در زمینه یوگا، حرکات قدرتی، نرمش های هوازی و … آن هم با کمترین تجهیزات انجام دهید. حتی تمرین های ویژه تری هم وجود دارد که در صورت خرید اشتراک، به آنها دسترسی پیدا می کنید.

JEFIT Workout Planner Gym Log

JEFIT Workout Planner Gym Log هم یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای آیفون است که مورد تایید جمعی از کارشناسان ورزشی هم قرار گرفته است. تمام حرکات شما در این برنامه پیگیری می شوند تا درست آنها را انجام دهید. جالب است بدانید که این اپلیکیشن حدود ۸ میلیون کاربر فعال درسراسر جهان دارد. تمرین های فیتنس مبتدی تا پیشرفته را می توانید با استفاده از این اپ، در خانه انجام دهید. حتی می توانید اپ را شخصی سازی کرده و آن طور که دوست دارید، از آن استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن ورزشی برای آیفون

FitOn Workouts & Fitness Plans

اپلیکیشن FitOn هم یک برنامه کاربردی و بسیار پرطرفدار در iOS است که برای ورزش در خانه طراحی شده است. تمام تمرینات این برنامه رایگان هستند و می توانید با استفاده از آن، به وزن ایده آل خود برسید. برای این که حرکات ورزشی را هرچه بهتر و درست تر انجام دهید، آموزش از طریق ویدئو انجام می شود.

بهترین اپلیکیشن ورزشی برای آیفون

Workout for Women: Fit at Home

اپلیکیشن Workout For Women را نیز باید در فهرست بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای آیفون قرار داد. این برنامه به ویژه برای بانوان بسیار کاربردی است و تمرینات آن متناسب با فیزیک بدنی خانم ها طراحی شده است. شما با استفاده از این اپ، یک برنامه تمرینی ۷ دقیقه دارید که روزانه می توانید آن را انجام دهید. در درازمدت، تاثیر این ۷ دقیقه ها را خواهید دید.  تمرینات چربی ‌سوز شکم، فرم ‌دهی به ماهیچه‌ های تحتانی، کاهش حجم پاها و… تنها بخشی از مزایای این برنامه به  شمار می روند.

بهترین اپلیکیشن ورزشی برای آیفون

Adidas Training by Runtastic

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای گوشی اپل، اپلیکیشن Adidas Training by Runtastic است. شرکت آدیداس طراح این برنامه است و در آن تلاش می شود که با ورزش های کوتاه و فوری روزانه، انرژی مورد نیاز برای طی کردن یک روز عادی را دریافت کنید. شما می توانید نرم افزار را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. همچنین برنامه های ورزشی به گونه ای طراحی شده اند که برای انجام دادن آنها به کمترین و ساده ترین تجهیزات نیاز داشته باشید. برنامه های غذایی ویژه ای هم برای کاهش وزن در این اپ ارائه شده اند که می توانید از آنها برای رسیدن به وزن و اندام ایده آل خود استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن ورزشی برای آیفون
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32140

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.