• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

خبرخوش برای بیماران کرونایی

  • کد خبر : 36229
  • 11 جولای 2021 - 12:44

درمان علائم بیماران کرونایی با مصرف “شربت گیاهی موکوزیفت”

نایب رئیس فراکسیون طب سنتی مجلس از رسیدن “شربت گیاهی موکوزیفت” برای بیماران کرونایی به سیستان و بلوچستان خبر داد و بیان کرد: تاثیرات این دارو در تست‌های بالینی بسیار قابل توجه بوده به طوری که به سرعت علائم بیماری مثل تنگی نفس برطرف می‌‌شود.

خبرخوش برای بیماران کرونایی

ارسال شربت جدید کرونا به سیستان و بلوچستان

زهره الهیان در مصاحبه با خبرنگار تسنیم درباره ارسال محموله دارویی بیماران کرونایی به سیستان و بلوچستان توسط تعدادی از خیرین گفت: این محموله شامل ۶۰۰۰ شربت موکوزیفت بر پایه گیاهی و تولید داخل است که تائیدیه سازمان غذا و دارو را دارد و مقالات آن نیز منتشر شده است.

وی با تاکید بر مجوزهای صادر شده برای این دارو بیان کرد: کارآزمایی‌های بالینی این دارو نیز طی و مقالات علمی آن منتشر شده است.

درمان قطعی علائم  بیماران کرونایی

طبق گفته این پزشک متخصص بیماری‌های داخلی، تاثیرات این دارو در تست‌های بالینی خیلی قابل توجه بوده و ظرف دو سه روز علائم بیماری مثل تنگی نفس، بی‌اشتهایی و عوارض کرونا بر ارگان‌ها و به ویژه ریه برطرف می‌شود.

وی با اظهار اینکه این دارو با حمایت خیران تهیه و توسط بسیج جامعه پزشکی استان زاهدان برای بیماران کرونایی استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت هموطنان ما در سیستان و بلوچستان از لحاظ کرونایی، وضعیت برق و آب بسیار وخیم بوده، این موضوع سرعت شیوع کرونا مشکلات را برای مردم جدی کرده و حتی مراکز درمانی مملو از بیماران بوده و ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده است.

دکتر الهیان  برای توزیع سریعتر دارو گفت: این دارو می‌تواند در قالب طرح شهید سلیمانی تجویز شود یعنی دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیماران نیست و با حضور میدانی پزشکان در قالب این طرح دارو می‌تواند در اختیار بیماران قرار گیرد.

تاثیرات مثبت شربت موکوزیفت بر پیشگیری از بیماری کرونا

او با تاکید بر تاثیرات مثبت شربت موکوزیفت بر پیشگیری از بیماری کرونا با مصرف دوز پایین بیان کرد: طی ماه‌های گذشته که از داروهای وارداتی خیری ندیدیم، امیدواریم ظرفیت تولیدات دارویی داخلی به کمک مردم بیایید و این موضوع تنها با اعتماد به دانمشندان و پژوهشگران جوان امکان‌پذیر است، تا از این رهگذر انشالله بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

برگرفته از خبرگزاری تسنیم

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.