• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

راهکارهای افزایش فالور در اینستاگرام

  • کد خبر : 36366
  • 15 جولای 2021 - 8:36

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که کاربران زیادی دارد و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.در این مطلب راهکارهایی را برای افزایش فالوربه شما خواهیم گفت.

برای افزایش فالورهدف داشته باشید

مثلا هدف شما از ساختن پیج اینستاگرام بالا بردن فالور و بیشتر دیده شدن چیست؟ آیا تا به حال به بعد از اینکه تعداد افراد حاضر در پیج زیاد شد فکر کرده اید؟ چه برنامه ای برای بعد از زیاد شدن فروشتان دارید؟ برای اینکه بتوانید فالورهای خود را افزایش دهید باید به صورت هدفمند فعالیت کنید.

منظور از هدفمند بودن این است که چنانچه کسب و کار شما مثلا فروش لوازم آرایش است، باید افزایش فالورهای شما هم در این جهت باشد. از هر روشی که شروع به جذب فالور می‌کنید باید خانم ها را مخاطب خود قرار دهید.مخاطب هدف شما کسانی هستند که از محصولات شما استفاده می‌کنند و به آن محصول علاقه دارند.

راهکارهای افزایش فالور در اینستاگرام

تعیین استراتژی برای افزایش فالور

برای رسین به هدف خود یک مسیر در نظر بگیرید مثلا که یک برنامه مشخص برای پیج خود داشته باشید مثل رنگ و قالب و مطالب. برای بهتر معرفی کردن برند خود به مخاطبین، پست‌ها باید تم خاص و لوگو نشان دهنده اعتبار کارتان را داشته باشید.

پروفایل اینستاگرام را تکمیل کنید

برای افزایش فالور اینستاگرام پروفایل خود را به صورت حرفه‌ای آماده کنید. پروفایل اینستاگرام ویترین شماست. مخاطب قبل از هرچیزی در اینستاگرام با پروفایل شما مواجه می‌شود. یک نام آسان و یونیک برای یوزرنیم خود انتخاب کنید.نام کاربری به راحتی قابل سرچ باشد.و از تصویر شفاف و جذاب برای پروفایل خود انتخاب کنید اگر صاحب کسب و کاری هستید از لوگوی برند خود استفاده کنید.

بیو یا بایو اینستاگرام خود را کامل کنید. در این قسمت باید اطلاعات جذاب و مفیدی درمورد خودتان به مخاطب بدهید.

در قسمت پایین بیو لینک اضافه کنید، این لینک می‌تواند آدرس حساب‌های شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی باشد یا می‌تواند آدرس وبسایت شما باشد.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالور

مسابقه برگزار کنید مثلا از کاربرها بخواهید که اگر ۱۰ تا از دوستان خود را زیر پست منشن کنند و اگر پیج شما را فالو کنند یکی از محصولات شما را برنده میشوند و یا از خدمات تخفیف خورده شما میتوانند استفاده کنند.

هشتگ گذاری هدفمند داشته باشید

هشتگ های مربوط به شغل خود را پیدا کنید و زیر پست‌ها از آنها استفاده کنید. همچنین میتوانید از هشتگ های پر بازدید در پست های افراد معروف استفاده کنید یا میتوانید از اخبار جدیدی که پخش میشود استفاده کنید و هشتگ های جنجالی بگدارید.

استفاده از کپشن های جذاب برای افزایش فالور

در کپشن محتوای جذاب بنویسید. میتوانید از سخن بزرگان یا مطالب مفیدی که به درد کاربر می‌خورد استفاده کنید.محتوا باید مرتبط با عکس باشد و از محتواهای طولانی و غیر مرتبط خودداری کنید و از محتواهای کوتاه و مختصر برای جذاب کردن پست خود استفاده نمایید.

از تبلیغات برای افزایش فالور استفاده کنید

از اینفلوئنسرها بخواهید که پیج شما را تبلیغ کنند. با این کار فالوورهای پیج شما به سرعت بالا می‌رود. و پست های دیگران را در پیج خود به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام از طریق ابزار هایی که دارد، جستجو های متنوعی را برای ما فراهم کرده که می‌توان با استفاده از آن‌ها به طور کاملاً هدفمند، مخاطب خاص خودتان را برای شروع یک ارتباط پیدا کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.